Gå til innhold

Noen som har hatt corona med absolutt null symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som fikk positiv test på covid 19 uten at har hatt et eneste symptom på noe som helst?

Anonymkode: fe9cb...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å fange opp, for de uten symptomer tester seg ikke. Hun her gjorde det med eneste symptom tapt luktesans: https://www.tv2.no/a/11637541/

Anonymkode: b60d0...77e

• Liker 1
Skrevet

Leste et sted at noen av studentene i Bergen som hadde testet positivt, ikke hadde noen symptomer. 

• Liker 3
Skrevet

På Handelshøyskolen testet de omtrent alle på grunn av smittespredningen. Og mange hadde ingen symptomer, tross positiv test.

Anonymkode: f4d5c...a73

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å fange opp, for de uten symptomer tester seg ikke. Hun her gjorde det med eneste symptom tapt luktesans: https://www.tv2.no/a/11637541/

Da hadde hun jo et ganske kjent symptom!

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er definert som nærkontakt til en som er smittet skal man teste seg selv om man ikke har symptomer, det er vel en del av dem.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er definert som nærkontakt til en som er smittet skal man teste seg selv om man ikke har symptomer, det er vel en del av dem.

Det stemmer ikke. Vi var i karantene etter nærkontakt og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å teste om vi ikke fikk symptomer. 

Anonymkode: 063b3...980

• Liker 1
Skrevet

Min far og mor fikk corona i mars. 
min mor ble knalldårlig i 4 uker. 
min far merket absolutt ingenting. 
han fikk nylig påvist at han likevel har hatt corona. 

Anonymkode: 2518d...1a7

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Vi var i karantene etter nærkontakt og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å teste om vi ikke fikk symptomer. 

Jo, det står på Helsenorge.no at man bør det, selv om det ikke et pålegg.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det står på Helsenorge.no at man bør det, selv om det ikke et pålegg.

Men når smittetelefonen ringer sier de altså at det ikke er nødvendig uten symptomer. Og hvor mange tror du lar være å teste seg da? Alle vet hvilke enorme konsekvenser det får for folk rundt deg om den testen er positiv, og du slipper ikke karantene selv om testen er negativ. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

det ble endret denne uken

Anonymkode: af098...886

Skrevet

Ja naboen her fikk korona og når de testet mannen hennes så hadde han også det. Hun var ganske dårlig, men han 100% frisk 

Anonymkode: d2dc5...17d

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da trekker jeg det tilbake. Beklager. Jeg greier ikke å henge med når ting endres daglig. 

Nei, det er ikke enkelt

Anonymkode: af098...886

Skrevet

Typen min tok en tilfeldig test han ble tilbudt etter ankomst i et grønt land, og den var positiv. Ingen av oss hadde noen symptomer over hodet. Var selvsagt i karantene etter resultatet.

Anonymkode: 0ef03...605

• Liker 2
Skrevet

I mars ble 9 stykker på min arbeidsplass smittet. To ble ganske syke, omtrent som en vanlig influensa. De syv andre hadde ingen symptomer, og ble ikke syke (2-3 hadde en lett kribling i halsen et par dager). De hadde aldri blitt testet hvis de ikke hadde jobbet i helsevesenet. Alderen på de smittede var fra 23 til ca 50 år.  Det kan godt ha vært mange flere som var smittet, for mange av oss ble ikke testet siden vi ikke hadde jobbet så tett så tett sammen med de som først fikk påvist smitte.

Anonymkode: 9cf80...ee7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to på jobben som ble testet pga nærkontakt, og de var positive uten symptomer. Ble kun testet fordi de var helsepersonell som delte husstand med koronasmittede.

Anonymkode: 716c1...038

• Opprett ny...