Gå til innhold

Erfaringer med crossfit kontra treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes vanlig treningssenter er noe stort dritt og sliter skikkelig med å motivere meg, selv etter jeg har kommet i gang med treningen. Det er med andre ord ikke dørstokkmila som er hard i denne sammenhengen. Lurer derfor på om noen her har erfaringer med crossfit? Kan tenke meg det er mer motiverende med varierende økter og instruering, og tror det kan fungere bedre for meg.

Anonymkode: e6ed8...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Crossfit er kjempegøy! De fleste boxene har en gratis økt eller en gratis prøveuke. God og variert trening, og sosialt ☺️

Anonymkode: dea3b...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som deg. Syntes det var vanskelig å motivere meg for trening på treningssenter. Både alene og gruppetimer. Prøvde CrossFit for et år siden og ble solgt. Helt fantastisk treningsform. Moro, variert og et fellesskap som gjør at man møter opp selv om man kanskje føler seg litt lat. Jeg har blitt i mye bedre form og fått mange nye venner! 

Anonymkode: 2cdc4...940

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossfit er supereffektivt, sosialt og morsomt. Jeg ble i bedre form der etter noen måneder enn jeg ble etter år på treningssenter. 

Anonymkode: ca698...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossfit må vell styrketreningens kondisjon

en kombinasjon av begge deler

Det er funksjonibel trening, med mye variasjon osv.

Kan mer givende og morsomt og sosialt og holde på med over tid.

her trener man itens og med flere øvelser etter hverandre uten mye pause.

Vil anta det er mer givende og kansje mer sosialt en bare ren styrketrening med apparater.

 

https://www.iform.no/dette-er-crossfit/

 

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best egentrening på treningssenter. Da kobler jeg ut og har kun «meg tid» med bra musikk på øret, og følelsen av å presse meg selv og merke at jeg blir sterkere og får bedre utholdenhet er motivasjonen min. Samt at jeg vet kroppen har så godt av det og jeg føler meg glad og fornøyd etterpå.

Anonymkode: 430b4...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrossFit er en slags kult. Litt som AKP var. De vet best og skal revolusjonere verden.

Anonymkode: 8105e...6a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

CrossFit er en slags kult. Litt som AKP var. De vet best og skal revolusjonere verden.

Anonymkode: 8105e...6a2

😂 Det var da voldsomt!

Anonymkode: eb67e...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...