Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg har sugd pikk og jeg har sex-leketøy for eget bruk. Jeg er mann, eller gutt. Jeg har lenge trodd at sex-leketøy er noe *alle* single kvinner har (dog slik er det jo ikke). Det synes å være langt på vei akseptert (i hvert falll blant menn, tror jeg da) at kvinner eksperimenterer med å ha sex med andre kvinner. Det er i alle fall akseptert at single kvinner har sex-leketøy. Vel, det er i alle fall mitt inntrykk. Hm. Er menn pingler? Endret 22. juli 2005 av Ananas
Gjest Hel Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Skjønner ikke hva det har noe med å gjøre at menn er pingler. Men det er mer akseptert fordi 'kvinner 'eksperimenterer' og menn er perverse..'
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Men det er mer akseptert fordi 'kvinner 'eksperimenterer' og menn er perverse..' Hvorfor tror du det er slik?
Gjest Hel Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Jeg tror ikke det, men jeg tror 'samfunnet' ser det sånn.
Gjest Milah Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Tror det er fordi jentesex oppleves som renere enn guttesex på en eller annen måte. Og at de fleste menn finner jentesex opphissende, men jeg kjenner ingen jenter som finner guttesex opphisende.. (Selv om de helt sikkert finnes) Egentlig er det synd at det er slik, alle burde jo ha lik rett til å eksperimentere så lenge det ikke skader noen.. Uavhengig av kjønn.
Gjest To74 Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Jeg tror greia er at kvinnefrigjøringen og annen samfunnsutvikling de siste 20 årene har endret synet på kvinners/pikers seksulalitet fra å være noe skamfullt og urent til å bli noe vakkert og naturlig. Det har ikke vært noen mannefrigjøring, så "samfunnet" ser fortsatt på menns/gutters seksualitet som noe stygt og dyrisk. Akkurat som man gjorde for 100 år siden. To
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Det har ikke vært noen mannefrigjøring, så "samfunnet" ser fortsatt på menns/gutters seksualitet som noe stygt og dyrisk. Akkurat som man gjorde for 100 år siden. To ← ahemmm.... Det der er vel ikke helt "historisk"??? Menns seksualitet var faktisk det eneste aksepterte fra tiden omtrent fra den industrielle revolusjon og fram til ca. 20 år siden??? -Bør vel ikke glemme at f.eks. kvinners orgasme ble sett på som en sykdom i denne perioden... Hilsen Fniseline
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Kanskje pga at menns seksualdrift er litt sterkere og behovet deres generelt sett er vanskeligere å kontrollere enn kvinners? Tenker på det at menn statistisk sett er litt oftere utro enn kvinner, og de høye tallene for voldtekt / incest og... Mange av oss har opplevd ubehagelig blotting og seksuell trakassering på jobben. (dette er det også stort sett menn som tar seg av)... Vi leser daglig om unge fattige jenter fra utlandet som kommer mer eller mindre frivillig hit for å tjene som horer for menn. Mannlig seksualitet er altså et større samfunnsproblem enn kvinners, og på grunn av dette har den fått litt dårlig reklame. ...kanskje?
Gjest Ananas Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 Mannlig seksualitet er altså et større samfunnsproblem enn kvinners, og på grunn av dette har den fått litt dårlig reklame. ...kanskje? Jeg synes mye av det du beskriver har med vold og undertrykkelse å gjøre, i større grad enn seksualdrift. Jeg synes ikke seksualitet er noe samfunnsproblem, hverken kvinners eller menns. Jeg har inntrykk av at dersom kvinner får seksuelle tilnærminger fra noen de ikke synes er attraktive, så kaller de det lett for seksuell trakasering, selv om det er uttrykk for noe hos mannen som er like naturlig (og sunt?) som det å være sulten.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 Jeg synes mye av det du beskriver har med vold og undertrykkelse å gjøre, i større grad enn seksualdrift. Jeg synes ikke seksualitet er noe samfunnsproblem, hverken kvinners eller menns. Jeg har inntrykk av at dersom kvinner får seksuelle tilnærminger fra noen de ikke synes er attraktive, så kaller de det lett for seksuell trakasering, selv om det er uttrykk for noe hos mannen som er like naturlig (og sunt?) som det å være sulten. ← He he, ja da spørs det hva menn og kvinner definerer som naturlig (og sunt?) da... Her kan nok mange være uenige... Vold, ja. men knyttet til sex! Seksuell opphisselse av å undertrykke og utøve vold mot andre, sier ikke dette noe om seksualiteten da?
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juli 2005 #11 Skrevet 27. juli 2005 Kanskje menn gjør det de har lyst til og ikke "eksperimenterer" bare for å ha gjort det. Jeg har hverken sexleketøy eller har eksperimentert med sex med kvinner. Ikke fordi jeg er feig, men fordi jeg ikke har lyst til det. Mannen min har heller hverken sexleketøy eller hatt sex med menn. Dette fordi han er heteroseksuell og har ikke behov for hjelpemidler. Man trenger da ikke være pinglete for å være fornøyd? At det er flere kvinner enn menn som eksperimenterer tror jeg har med mye av det som andre har skrevet. For ikke mange tiår siden ble kvinnelig seksualitet sett på som syndig og skamfullt, men nå har vi også lov til å nyte sex. Jeg tror at mye av eksperimenter ingen gå ut på å på en måte overbevise seg selv og verden rundt at vi har lov til å gjøre hva vi vil.
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2005 #12 Skrevet 27. juli 2005 Sexualmoralen forandret seg etter den katolske kirkens inntog. Tidligere var sex mellom menn sett på som "renere" og mer likeverdig enn sex med en kvinne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå