Gå til innhold

Apple ned i pris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når vil Apple sine produkter gå ned i pris, mtp at de nå lanserer nytt? Og hva vil produktene  eventuelt gå ned i pris? 

Anonymkode: 1755d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apple går ikke ned i pris på eldre produkter, de forsvinner fra markedet eller mottar oppdateringer som gjør de nærmest ubrukelige.

Alle epler råtner men ingen er så råtne som Apple, det har blitt et "status" produkt for hjernedøde konsumenter som gladelig betaler overpris for å kunne "vise" frem sin siste dårlige økonomiske beslutning. 

Anonymkode: 0ea11...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Apple går ikke ned i pris på eldre produkter, de forsvinner fra markedet eller mottar oppdateringer som gjør de nærmest ubrukelige.

Alle epler råtner men ingen er så råtne som Apple, det har blitt et "status" produkt for hjernedøde konsumenter som gladelig betaler overpris for å kunne "vise" frem sin siste dårlige økonomiske beslutning. 

Anonymkode: 0ea11...152

👍👍👍

Anonymkode: ca78e...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Apple går ikke ned i pris på eldre produkter, de forsvinner fra markedet eller mottar oppdateringer som gjør de nærmest ubrukelige.

Alle epler råtner men ingen er så råtne som Apple, det har blitt et "status" produkt for hjernedøde konsumenter som gladelig betaler overpris for å kunne "vise" frem sin siste dårlige økonomiske beslutning. 

Anonymkode: 0ea11...152

Apple haters. Der har du en døll gjeng. 

Anonymkode: 65045...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Apple går ikke ned i pris på eldre produkter, de forsvinner fra markedet eller mottar oppdateringer som gjør de nærmest ubrukelige.

Alle epler råtner men ingen er så råtne som Apple, det har blitt et "status" produkt for hjernedøde konsumenter som gladelig betaler overpris for å kunne "vise" frem sin siste dårlige økonomiske beslutning. 

Anonymkode: 0ea11...152

Snakk om å være hjernedød😂😂

Anonymkode: 6f417...52a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter tenker du på? Noen ganger setter Apple ned prisen, men ikke så nevneverdig syns jeg. Andre ganger gjør de det ikke om prisen på det oppdaterte produktet koster litt mer enn den forrige modellen. 

Anonymkode: cc875...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke produkter tenker du på? Noen ganger setter Apple ned prisen, men ikke så nevneverdig syns jeg. Andre ganger gjør de det ikke om prisen på det oppdaterte produktet koster litt mer enn den forrige modellen. 

Anonymkode: cc875...e14

Tenker på iPhone og iWatch

Anonymkode: 1755d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mastercard fra dnb så har du muligheten for 20% på apple produkter hos teleoutlet.no

Sjekk supertilbud hos dnb.

Jeg ender opp med ca 6900,- for en iphone 11 som ny stand.

Jada, vet 12 ikke er langt unna, men forskjellene er uansett så små at det ikke er verdt å vente når man trenger nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, M71 skrev:

Har du mastercard fra dnb så har du muligheten for 20% på apple produkter hos teleoutlet.no

Sjekk supertilbud hos dnb.

Jeg ender opp med ca 6900,- for en iphone 11 som ny stand.

Jada, vet 12 ikke er langt unna, men forskjellene er uansett så små at det ikke er verdt å vente når man trenger nå :)

Om det var 64gb så har de vært nede i 7000 ny...

XR og XS gikk ned et par tusenlapper når nyere modeller kom hos Power/Elkjøp. Apple og Eplehuset er de dyreste butikkene. 
Mitt tips er å bruke prisjakt og følge med der. 
Noen operatører har hatt rabatt i forbindelse med tegning av abonnement. 
 

Selv byttet jeg min 8 plus i en brukt 11 pro Max og er meget fornøyd! Det er greit å kjøpe sånt brukt så lenge man kan treffe selger, og ikke får tilsendt en treplanke i posten :) 

Anonymkode: 94457...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Tenker på iPhone og iWatch

Anonymkode: 1755d...794

Det er alltids en del tilbud hos Eplehuset. Når nye modeller kommer i salg blir gjerne lageret av tidligere modeller satt ned i pris. iPhone SE ble lansert som en budsjett-utgave av iPhone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...