Gå til innhold

Apple watch


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å kjøpe meg Apple Watch, men er usikker på hvilken modell jeg skal velge. Tenker i hovedsak på 5ern, men vet ikke om jeg skal ha med eller uten 4g og slikt sim-kort. Dersom jeg velger uten dette, vil jeg da fortsatt kunne snakke «i telefonen» med den, så lenge telefonen er innen rekkevidde? Eller vil det kun komme opp at noen ringer meg, uten at jeg får svart og snakket? :-) kan en sende meldinger med den uten 4g og sim-kort, så lenge telefonen er innen rekkevidde? 

Anonymkode: ec08f...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 3'er mener jeg uten sim kort. Mottar tlf (kan snakke i klokka) kan også sende mld. Så vil tro dette også fungerer på de nyere  modellene 

Anonymkode: 75db0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 3'er mener jeg uten sim kort. Mottar tlf (kan snakke i klokka) kan også sende mld. Så vil tro dette også fungerer på de nyere  modellene 

Anonymkode: 75db0...696

OK, takk for svar! Høres sannsynlig ut da ja.. 🙂 

Anonymkode: ec08f...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke SE? Og ja, så lenge telefonen er innen rekkevidde mottar du anrop og anrop på SMS på den også. 

Anonymkode: 11b80...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke SE? Og ja, så lenge telefonen er innen rekkevidde mottar du anrop og anrop på SMS på den også. 

Anonymkode: 11b80...222

Godt spørsmål. Ser igrunn for meg SE som en «billig versjon».. 

Anonymkode: ec08f...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål. Ser igrunn for meg SE som en «billig versjon».. 

Anonymkode: ec08f...c1c

Joda, den er jo billigere, men hva mangler SE som du anser som nødvendig? For all del, om du ønsker å bruke flere tusen ekstra på en 5 skal jeg ikke si noe, har den selv, men om jeg skulle kjøpt i dag hadde jeg selv kjøpt SE. 

Anonymkode: 11b80...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Apple Watch series 5 (kun gps) og er veldig fornøyd med den. Så lenge telefonen er i nærheten kan jeg både ringe og sende meldinger med klokka. 

Anonymkode: 564e2...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sjans for å få den i butikk litt utpå dagen den 22. tror dere? Eller blir den kjøpt opp med en gang butikkene åpner? Aner ikke hvor fort de blir tømt, aldri kjøpt watch før..

Anonymkode: 8d0ae...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at det ikke er noe problem å få fatt i den i butikk.

Anonymkode: 04ba3...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anta at det ikke er noe problem å få fatt i den i butikk.

Anonymkode: 04ba3...724

Ringte Eplehuset før i dag og de får inn 5stk av hver modell med usikker neste levering. Antatt leveringsdato hvis man bestiller på Apple sine sider er 25.november i går.. 

Anonymkode: 8d0ae...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...