Gå til innhold

Barnefar psyker ut mor!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når barnefar er en psykopat som psyker ned mor, som manipulerer og er drittsekk, som lurer alle, både barnevern og rettssystem. 
Han forandrer avtaler og gir seg ikke før han får barna 100%. 
Han bryr seg ikke om hva som blir sagt så lenge han får det som han vil, truer om han ikke får det som han vil, truer med barnevern og rettssak, gang på gang. 
Får han det ikke som han vil melder han bekymring til barnevern og starter sak sammen med advokaten sin. 
 

Jeg som mor er maktesløs mot han, barna er hans våpen mot meg og dette tar ikke slutt før han har knust meg, fått 100% omsorgen for de stakkars små. 

Anonymkode: 7f127...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær i forkant. Snakk med familievernkontoret, snakk med bv. Fortell om truslene han kommer med, de kan komme med råd om hvordan en kan forholde seg. Å bruke barna som våpen og å true med de ender ofte med ris til egen bak. Da det er et tegn på dårlig foreldreskap og viser at en ikke har barnets beste i fokus.

Anonymkode: 7d6f6...1ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær i forkant. Snakk med familievernkontoret, snakk med bv. Fortell om truslene han kommer med, de kan komme med råd om hvordan en kan forholde seg. Å bruke barna som våpen og å true med de ender ofte med ris til egen bak. Da det er et tegn på dårlig foreldreskap og viser at en ikke har barnets beste i fokus.

Anonymkode: 7d6f6...1ea

 Alt er gjor, men han lurer de og. 

Anonymkode: 7f127...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nær venn opplevde og opplever forsåvidt fortsatt dette, det hun gjorde var at hun tok kontakt med krisesenteret, med barnevernet, tok vare på alle meldinger, sørget for å ha "vitner" og fikk saken for retten hvor dommeren ba hans advokat om å hjelpe sin klient se sakens realiteter og søke en minnelig løsning for retten kom ikke til å dømme i deres favør. Han nektet, advokaten prøvde - hun fikk full omsorg og han fikk samvær unger veiledning fra BV. Etter tre år er BV fortsatt i bildet for hans del med tre ansatte på saken og tett oppfølging. 

Ikke gi opp, skaff deg et godt nettverk, få hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Alt er gjor, men han lurer de og. 

Anonymkode: 7f127...6c5

Har det samme hos meg, men det der ut som at barnevernet ikke er helt på hans side.

Anonymkode: cd598...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carrot skrev:

En nær venn opplevde og opplever forsåvidt fortsatt dette, det hun gjorde var at hun tok kontakt med krisesenteret, med barnevernet, tok vare på alle meldinger, sørget for å ha "vitner" og fikk saken for retten hvor dommeren ba hans advokat om å hjelpe sin klient se sakens realiteter og søke en minnelig løsning for retten kom ikke til å dømme i deres favør. Han nektet, advokaten prøvde - hun fikk full omsorg og han fikk samvær unger veiledning fra BV. Etter tre år er BV fortsatt i bildet for hans del med tre ansatte på saken og tett oppfølging. 

Ikke gi opp, skaff deg et godt nettverk, få hjelp.

Her så sier far en ting muntlig og noe helt annet skriftlig. Alt for at ingen skal ha noe å ta han på. 

Anonymkode: cd598...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her så sier far en ting muntlig og noe helt annet skriftlig. Alt for at ingen skal ha noe å ta han på. 

Anonymkode: cd598...d48

Stopp all kommunikajson andre steder enn via epost, sms osv, når dere har snakket samme send en melding hvor du refererer til innholdet i samtalen og be om at han bekrefter / avkrefter - på den måten sikrer du også deg selv. Våg å være standhaftig og sterk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta opp alle samtaler. Lov så lenge du selv deltar i samtalen. Dokumenter ALT.

Anonymkode: 2ba76...5b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der selv... det er grusomt,  for det er få eller ingen som gjennomskuer han... 💔 

Har dessverre ingen gode råd. Bare hold ut og skaff all den hjelpen og støtten du kan til deg selv. Du må orke og holde deg oppreist for barnas skyld.!! 

Anonymkode: de88b...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her så sier far en ting muntlig og noe helt annet skriftlig. Alt for at ingen skal ha noe å ta han på. 

Anonymkode: cd598...d48

OPPTAK OPPTAK OPPTAK! 
Behøver ikke engang si ifra til han om at du tar opp så lenge du er en del av samtalen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her så sier far en ting muntlig og noe helt annet skriftlig. Alt for at ingen skal ha noe å ta han på. 

Anonymkode: cd598...d48

Samme greia her. Han sier en ting og er enige med alle, men skriver noe helt annet på melding til meg. 

Anonymkode: 7f127...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme greia her. Han sier en ting og er enige med alle, men skriver noe helt annet på melding til meg. 

Anonymkode: 7f127...6c5

Ja, men her mener jeg at en person i disse instansene spurte meg om han var litt sånn. Så jeg antar at han ikke klarer å sno seg unna med alle og det skal jeg få brukt. 

Han er enig med alt på fvk og mekling, så hun dama der er jo nesten kompis med han. Med meg når alle avtaler skal iverksettes så sklir det ut for han. Så er det ny runde på fvk der han sier at ingenting er noe problem for han og at han ikke skjønner. Så blir avtalen endret litt i hans favør, men så bryter han det også. 

Tror ikke han forstår at de  holdningen ødelegger mer for barna enn for meg. 

Anonymkode: cd598...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...