Gå til innhold

Katt og sårvask

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pus har fått utslett/kløe på begge sider med ørene/pannen. Og så klorer hun på det, så det blir bare verre. Har hjulpet å ta pyrisept på, for det kjøler jo ned og renser, men nå er flasken nærmeste tom.

Vi bor på landet, der det går normal buss 2 dager i uken. Bortsett fra skolebuss og arbeidsbuss, men må da vente en hel skoledag eller arbeidsdag før bussen går hjem igjen. Jeg er ikke på jobb denne uken. Neste normale buss er altså da på fredag. (Jeg har ikke sertifikat og mannen er på jobb). Fryktelig tungvint... 😑  Da er spørsmålet, bør jeg ta taxi frem og tilbake for å kjøpe ny pyrisept, eller kan jeg bruke Klorhexidin?

Anonymkode: a9280...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal du ikke kjøpe ny pyrisept, men ta henne med til dyrlege. Utslettet kan skyldes midd, øresopp eller lignende.. og da må katten ha behandling for dette.

Anonymkode: d2fe1...d9b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her skal du ikke kjøpe ny pyrisept, men ta henne med til dyrlege. Utslettet kan skyldes midd, øresopp eller lignende.. og da må katten ha behandling for dette.

Anonymkode: d2fe1...d9b

Dette er svært vanlig på denne tiden av året. Og går over som alle andre år. Lang historie kort.

• Liker 1
Skrevet

Du kan sikkert bestille og få tilsendt i posten. Har du ikke venner eller naboer?

Anonymkode: 25da6...780

• Liker 2
Skrevet

hvorfor kan ikke mannen din som er på jobb kjøpe med en flaske?

Skrevet
14 timer siden, Taluno skrev:

hvorfor kan ikke mannen din som er på jobb kjøpe med en flaske?

Han jobber til sjøs...

Skrevet

Saltvann.  1 ss salt kokes i 1 liter vann, avkjøl før bruk.  Holdbar i kjøleskap under tett lokk i 2-3 dager.  Bare å halvere oppskriften også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...