Gå til innhold

Når menn refererer til han og deg som vi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og tenker på dette. Har lest at menn har lett for å snakke om jeg og ikke vi, selvom det er ting de har planlagt å gjøre sammen med den andre personen eller har planer om å gjøre sammen med den andre personen det gjelder. De snakker veldig gjerne i jeg form.  Har en kamerat som nesten bare omtaler han og meg som vi. Jeg omtaler også oss som vi, men ikke like ofte som han. Føler vi holder på å gro veldig sammen. Han liker ikke når jeg omtaler meg og andre som vi. Det er liksom bare han og meg som er "vi" og han liker ikke at jeg sier vi om andre enn oss.
 

Vi er bare venner inntil nå. Tror dere han vil noe mer eller finnes det menn som vil ha ekslusive vennskap?
Ellers faller det noen menn naturlig å si vi mer enn jeg.

Anonymkode: 2d5a9...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min egen sure erfaring er at de som sier "jeg"har ikke gått videre fra det forrige forholdet, de har ikke skapt noe nytt vi/oss.

Han jeg er sammen med nå inkluderer meg i alt mulig og er "vi" hele tiden. Utrolig koselig💚

Anonymkode: b3923...532

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når typen sier vi. Han sier det så mye at jeg legger merke til det. Og ting er vårt, etc. Det gjør meg glad, så jeg har begynt med deg selv også. Tenkte ikke særlig over at det der var en greie før jeg møtte ham.

Anonymkode: a6caf...240

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: bare lurer på om det finnes menn som misliker å omtale seg selv som jeg, men foretrekker vi.

Liker at han sier vi :).

Anonymkode: 2d5a9...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker når typen sier vi. Han sier det så mye at jeg legger merke til det. Og ting er vårt, etc. Det gjør meg glad, så jeg har begynt med deg selv også. Tenkte ikke særlig over at det der var en greie før jeg møtte ham.

Anonymkode: a6caf...240

Hva er det typen din sier der "vårt"?

Anonymkode: 2d5a9...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min bruker ordet "vi" der det passer til og det er koselig. 

Kompisen til kjæresten min har samboer og jeg traff han her om dagen hvor han fortalte at "han" har solgt leiligheten og "han" ser etter nytt sted, det reagerte jeg litt på, selv om dama ikke eier med han, så bor de sammen og er i et forhold. 

 

Anonymkode: d473c...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han sier så mye vi så får jeg nesten litt følelsen av at vi allerede er sammen. Kan han ha den oppfatningen når han sier så mye vi, tror dere?

Har ikke så lyst til å spørre om det heller..

Anonymkode: 2d5a9...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...