Gå til innhold

Noen grunn til at g-mails ikke kommer fram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fler ganger har jeg hørt at folk har sendt meg email uten at de har kommet fram. Og ja jeg har sjekka spammen. Søppelposten og absolutt i alle kriker og kroker, den har ikke kommet fram.

Men av en eller annen grunn så er det alltid min feil mener folk at jeg ikke mottar Mail fra dem, fordi den ligger i utboksen dems. Betyr ikke det at de har sendt den feil eller kan det faktisk være en Bugg som gjør at mailen ikke kommer fram? 

Anonymkode: 44653...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær obs på at det kommer en drøss med mail i egne mapper som kan hete "reklame" og "sosialt" i tillegg til spam. 

Anonymkode: 87acb...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær obs på at det kommer en drøss med mail i egne mapper som kan hete "reklame" og "sosialt" i tillegg til spam. 

Anonymkode: 87acb...dc4

Det kommer helt an på innstillingene vel? Jeg har ikke egne mapper for reklame og sosialt. 

Anonymkode: ebe38...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd her også, da bruker jeg søke opp epostadressa som jeg skulle fått fra og da har jeg funnet eposten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis den ligger i utboksen deres er den ikke sendt. Hvis den ligger i sendt boksen deres er den sendt.

Hva slags mail mottar du mail på da? Enkelte systemer tåler ikke emnefelt som inneholder "+", "&", "/" osv. Kan det være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hvis den ligger i utboksen deres er den ikke sendt. Hvis den ligger i sendt boksen deres er den sendt.

Hva slags mail mottar du mail på da? Enkelte systemer tåler ikke emnefelt som inneholder "+", "&", "/" osv. Kan det være det?

Det er jobbmail, mest sannsynlig gruppemail. Tror ikke jeg har problemer med sånne titler heller. 

Anonymkode: 44653...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...