AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #21 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg regner med det er din første graviditet? Jeg har to barn, og det føltes litt rart den første gangen, men min kjæreste var så kåt at jeg hadde ikke noe valg. Noen kvinner blir umettelig kåte, mens andre kvinner føler ikke det samme. Iallefall hadde vi sex til den siste dagen før hun dro på føden, og det siste barnet vi fikk satte vi igang fødselen med sex... Og etter den førstefødte tok det vel ikke lengre tid en 3 uker tror jeg, så hadde vi sex igjen. Veldig forskjell på kvinner da og forsiktige måter å ha sex på, det må du bare føle deg frem... Slitsom den småbarnsperioden, det er veldig viktig han stiller opp for deg, skifter bleier og vasker hus og lager mat, måker snø og bla bla bla... Det skal ikke være noe hvilepute å være mann, men til bonus får han iallfall ei blid og fornøyd kone 🥰 Er min første ja. 😊 Han har sagt at vi skal ha sex for å prøve å sette i gang fødsel, men det får meg jo til å lure. Er det plutselig ikke rart/ekkelt lengre når det er snakk om å få ungen ut? 🤔 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du har sagt ifra til han at du ikke vil han skal tease deg så lenge det ikke blir sex eller onanering på deg Jeg sa at jeg synes det er dårlig gjort å tease meg når han selv ikke har tenkt til å gjøre noe mer med meg enn det. Anonymkode: 0d9b8...012
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #22 Skrevet 15. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir bare så oppgitt av kvinner som ikke står opp for seg selv, og tror at det er å bidra til at forholdet skal fungere Man skal ikke kødde med ei hormonell kvinne som er gravid, og som vordende mann har man andre oppgaver enn å sitte på do og onanere...
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #23 Skrevet 15. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er min første ja. 😊 Han har sagt at vi skal ha sex for å prøve å sette i gang fødsel, men det får meg jo til å lure. Er det plutselig ikke rart/ekkelt lengre når det er snakk om å få ungen ut? 🤔 Gratulerer❤️ ...Du må si eller vise til tekst at det ikke er farlig å ha sex under graviditeten, veldig synd at krangelen starter før fødselen. Ser han ingen glede og viser deg forståelse og omsorg under graviditeten?
Ellevill Skrevet 15. september 2020 #24 Skrevet 15. september 2020 For det første høres det ut som dere har et merkelig forhold med dårlig kommunikasjon. Dernest: Gjør han dette for å være slem? Hva er hensikten hans? For hvis han har glede av å bevisst gjøre deg lei seg, høres det veldig trist ut. 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #25 Skrevet 15. september 2020 16 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Gratulerer❤️ ...Du må si eller vise til tekst at det ikke er farlig å ha sex under graviditeten, veldig synd at krangelen starter før fødselen. Ser han ingen glede og viser deg forståelse og omsorg under graviditeten? Han ser nok noe glede, men det er jo ikke han som kjenner sparkene hele tiden og har den type kontakt med jr. Han er kjempe flink til å gi omsorg, men kanskje mest verbalt. Jeg får riktig nok ikke lov å løfte tungt eller overanstrenge meg, men samtidig etter en lang dag er det han som blir stryki og pusa på. Det er også jeg som har hovedansvaret for husarbeid. 18 minutter siden, Ellevill skrev: Gjør han dette for å være slem? Hva er hensikten hans? For hvis han har glede av å bevisst gjøre deg lei seg, høres det veldig trist ut Jeg lurer på det samme. Hvorfor sår han forventninger i meg for så å slå forventningene to meter under jorda? Vi kommuniserer godt til vanlig og har aldri hatt noen problemer med å snakke om sex og sånt tidligere. Jeg reagerer nok kraftigere nå enn tidligere på at ting ikke blir som håpet pga hormonene. Anonymkode: 0d9b8...012
Isambard Skrevet 15. september 2020 #26 Skrevet 15. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg ikke låser døra når jeg skal på do eller dusje. De gangene jeg har låst døra når jeg har dusja har jeg endt opp med små sur samboer. Vet ikke hvorfor han blir sånn, har heller ikke fått noe svar på det. Anonymkode: 0d9b8...012 Du må da for faen få lov til å låse døra! Det spiller ingen rolle om han ser ut som han har spist en sitron. Litt alenetid må alle ha. 9
Elaine Marley Skrevet 16. september 2020 #27 Skrevet 16. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #28 Skrevet 16. september 2020 Først må du si tydelig ifra at han ikke får tease uten å følge opp. Ikke spør, bare si at sånn er det. Hvis det ikke hjelper, går du bare bort når han setter i gang. Overser/overhører. Fortell at du trenger sex. Om han ikke vil ha samleie så kan han bruke fingre? Og begynn å låse døra på badet. Hver gang. Uansett. Dette er ikke hans avgjørelse. Alle skal føle seg trygge når de er på badet. Har han sagt noe om hvorfor? Var det samme før du ble gravid? Det eneste som kan skje som gjør at du ikke kan låse opp, er vel at du besvimer. Pleier du å besvime? Har dere en badedør som kan låses opp fra utsiden i nødstilfeller? Anonymkode: d2a5e...dcf 1
jabx Skrevet 16. september 2020 #29 Skrevet 16. september 2020 På 15.9.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev: Hei. Først av alt vil jeg starte med at jeg er høygravid. Har ikke fått "nok" sex igjennom svangerskapet. Samboer synes det er rart å skulle ha sex med meg når det er et annet menneske inni magen. Forståelig nok. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han teaser meg ganske ofte.. Han gjør ting med meg som gjør at jeg blir tent og kåt, også stopper det der. Han sitter i skrivende stund og runker på dass, i stede for å ha sex med kjæresten sin som ikke har smakt på noen form for onani eller sex på snart et halvt år. Nei, jeg får ikke onanert fordi han alltid er i nærheten og det faller meg ikke naturlig å skulle holde på mens han er i samme rom. Dusjen tør jeg ikke prøve (synes det er ubehagelig) fordi jeg ikke får låse døra uten å måtte ha en god grunn. Kan noen hjelpe meg? Hvorfor teaser han meg såpass for så å ikke ville ha sex? Anonymkode: 0d9b8...012 Høres ut som han kontrollerer deg og jobber med å bryte deg ned.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #30 Skrevet 16. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Først må du si tydelig ifra at han ikke får tease uten å følge opp. Ikke spør, bare si at sånn er det. Hvis det ikke hjelper, går du bare bort når han setter i gang. Overser/overhører. Fortell at du trenger sex. Om han ikke vil ha samleie så kan han bruke fingre? Og begynn å låse døra på badet. Hver gang. Uansett. Dette er ikke hans avgjørelse. Alle skal føle seg trygge når de er på badet. Har han sagt noe om hvorfor? Var det samme før du ble gravid? Det eneste som kan skje som gjør at du ikke kan låse opp, er vel at du besvimer. Pleier du å besvime? Har dere en badedør som kan låses opp fra utsiden i nødstilfeller? Anonymkode: d2a5e...dcf Har snakket med han om teasinga og han har skjerpet seg 👏🏼 Han tilnærmer seg på en helt annen og kjærlig måte i stede for å gå rett på mine erogene soner for så å gå sin vei. Nå liker han ikke at jeg låser døra fordi jeg er høygravid og innimellom har blodtrykksfall hvor jeg nesten besvimer + en så aktiv baby at han fremkaller kynnere og nedpress som gjør at jeg blir dårlig. Jeg skjønner tankegangen nå, er jo kjedelig å måtte ringe brannvesenet for å bryte opp døra hvis det skulle gå dårlig. Dusjet med døra låst senest i går og det ble tre sekunder med små-furting, men jeg ble dårlig under dusj og endte på sykehuset for sjekk ikke lenge etterpå. Fikk heldigvis låst opp døra før tilstanden ble ganske dårlig Tidligere har han egentlig ikke sagt noe om å låse eller ikke låse, men han viser tydelig at han synes det er fryktelig rart at jeg låser døra. Normalt sett er jeg ikke vant til å låse døra siden det ikke var nøkkel i døra hjemme da jeg var ung, men etter et par hendelser med eksen min begynte jeg å låse når jeg både er på toalettet og når jeg dusjer. Det eneste han gjør er å stikke hodet inn og si noe ala "Boobies" Døra til badet kan låses med nøkkel fra begge sider, men har bare en nøkkel. Anonymkode: 0d9b8...012
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #31 Skrevet 17. september 2020 Kan du ikke suge han i det minste? Anonymkode: 4d20e...da9
Svartfugl Skrevet 17. september 2020 #32 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 1.17, AnonymBruker skrev: At jeg ikke låser døra når jeg skal på do eller dusje. De gangene jeg har låst døra når jeg har dusja har jeg endt opp med små sur samboer. Vet ikke hvorfor han blir sånn, har heller ikke fått noe svar på det. Anonymkode: 0d9b8...012 Det høres bare sykt ut...ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #33 Skrevet 17. september 2020 Hvis han er bekymret for penetrering, så fåe han trå til med slikking! Anonymkode: 89755...dfa
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #34 Skrevet 19. september 2020 På 17.9.2020 den 15.44, AnonymBruker skrev: Kan du ikke suge han i det minste? Anonymkode: 4d20e...da9 Vanskelig å suge noen som ikke lar deg nærme deg. Anonymkode: 0d9b8...012
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå