AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Hva tenker dere hvis dere får opp ei på tinder hvor et av bildene er uten sminke? Det er fem år siden sist jeg datet og jeg vurderer å gjøre det fordi jeg 1) ikke vil ha en match som ikke takler meg uten sminke uansett og 2) synes jeg ser helt fin ut også uten sminke🤷♀️ Det er ikke det at jeg ikke liker å pynte meg, men jeg har ikke noe problemer med å gå uten sminke i hverdagen heller og likevel føle meg fin. Og så tenker jeg at jeg like gjerne kan eliminere de som måtte ha et problem med det med en gang🙈 Er dette en dum ting å gjøre? Virker det da som om man ikke orker å gjøre en innsats eller noe?🤔 I den grad det har noe å si så tror jeg at jeg er helt gjennomsnittlig pen. Jeg får en del oppmerksomhet fra gutter men er på ingen måte noen babe. Jeg er normalvektig/slank og trener uten at jeg ser «trent» ut. Anonymkode: 27b5c...f63 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Go for it! Anonymkode: 456bd...afc 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Jeg har møtt damer som på tinder var "overpyntet". Har egentlig hatt mine tvil om det var den dama som faktisk møtte på date. Mitt tips er nesten "dårligere" bilder enn virkeligheten. Med dårligere så veldig lite sminke og slike ting. Prøv å fremstå slik du gjør på date ihvertfall. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Gjør det du er komfortabel med. Jeg bruker kun maskara når jeg sminker meg og det er veldig sjeldent jeg bruker det i hverdagen. Når jeg prøvde meg på tinder hadde jeg kun et bilde av meg selv på profilen min. Det var helt usminket uten at jeg egentlig tenkte over det før det ble valgt. Det ble kun en date og det var full klaff fra første øyeblikk 🥰 Anonymkode: 1b629...774 1
Gjest Ishm Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 Bedre å imponere første møte enn å skuffe
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 Du kommer til å få så mye menn du bare vil ha på Tinder med og uten sminke ett fett. Anonymkode: 36bd4...a27 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Tommel opp. Men ikke la de andre bildene være helt i andre enden av skalaen, og for guds skyld ingen filter! Anonymkode: a82aa...c12
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Bilder på tinder SKAL ikke inneholde sminke, filter, solbriller eller hatter 😡 Anonymkode: 04aab...443
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bilder på tinder SKAL ikke inneholde sminke, filter, solbriller eller hatter 😡 Anonymkode: 04aab...443 Da hadde det ikke blitt mange igjen. Anonymkode: a82aa...c12 2
Engel Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 Måtte sjekke nå, men faktisk er alle utenom ett av mine bilder på Tinder for tiden uten sminke. Og det med sminke er kun med mascara. Men det er fordi de stort sett er tatt når jeg er på tur. Og den turinteressen er viktig for meg å få fram, det er den personen jeg er. Og jeg er for gammel til å være en del av de oversminkede ungjentene på topptur på Insta.😉 Vær den du er, det lønner seg alltid. Er man av de som alltid er stivsminket så blir det jo litt feil å legge ut bilde uten sminke også.
Gjest TheCatLady Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 Jeg har litt forskjellig. Har aldri vært sånn som har sminket meg veldig mye, men har noen bilder hvor jeg har hverdagssminke, ett helt uten sminke og et par med festsminke. Jeg prøver å vise meg sånn som jeg ser ut i hverdagen og da er alle de bildene representative.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå