AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Altså, jeg har holdt på med en fyr i 5-6 mnd men jeg valgte å avslutte det da jeg merket at jeg har ikke de rette følelsene. Dette sa jeg til han for ca en mnd siden, og så var det litt frem og tilbake om vi kunne være venner og at han håpet jeg fremdeles ville ringe han og snakke med han osv. Dette sa jeg at det går greit for meg, så lenge han klarer og forholde seg til meg som en venn. Har ikke hørt noe fra han etter den samtalen, men på lørdag snappet jeg at jeg var på en fest. Da fikk jeg en melding om natten, at sorry, du er nå død og begravet.?? Jeg svarte ikke.. orker ikke mer menn altså, har det mye bedre alene !! Anonymkode: 98c98...646 1
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt han. Du fortjener bedre enn en som er så stygg i munnen. 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Hæ? Han er jo bare lei seg, såret og har kjærlighetssorg. Skikkelig lei seg høres det ut som siden drama-faktoren er såpass høy. Syns han høre litt fin ut jeg. Tydelig at han har følelser og det er jo mer en en del menn kan smykke seg med.. Anonymkode: 0b0f0...42a 10
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Jeg skjønner han godt at han sendte deg en sånn melding. Man merker i hvert fall etter 3 mnd at man ikke har de rette følelsene for en person. Kanskje han er lei seg for at du kastet bort tiden hans. Anonymkode: 01a24...f0e 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner han godt at han sendte deg en sånn melding. Man merker i hvert fall etter 3 mnd at man ikke har de rette følelsene for en person. Kanskje han er lei seg for at du kastet bort tiden hans. Anonymkode: 01a24...f0e Kastet hun bort tiden hans? Hvordan da? Anonymkode: e59f7...105 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 Han ønsket å holde kontakt, for så å sende deg den meldingen senere? Dramaking 🙄 Anonymkode: 8fef4...578 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 Sier alt er bra og dere kan være venner og så en slik meld, vel det er umodent. Greit han kan ha ombestemt seg, men det gir han ingen grunn til å være ufin. Har selv hatt kjærlighetssorg et par ganger og blandet med bitterhet, men det holdt jeg for meg selv og sendte ikke slike dramaqueen-meld. Du har også rett til å ombestemme deg som du gjorde. Greit 5 mnd er i lengste laget å ikke vite dette, men likevel. Anonymkode: ab811...69c 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 Jeg likte han veldig godt, men det ble rett og slett for mye for meg når han maste om å ringes/treffes så ofte. Har ikke kapasitet eller ork til det.. jeg var nok ikke så inni det som han tydeligvis var. Anonymkode: 98c98...646
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han ønsket å holde kontakt, for så å sende deg den meldingen senere? Dramaking 🙄 Anonymkode: 8fef4...578 Nå har ikke hun sendt noe til han på en mnd? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kastet hun bort tiden hans? Hvordan da? Anonymkode: e59f7...105 Beklager men man holder ikke 5 eller 6 mnd på med også plutselig så innser man at man ikke har de riktige følelsene. Anonymkode: 01a24...f0e 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 Like greit det, vel? Du ville jo ikke ha ham uansett. Anonymkode: bf3b8...c6b 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner han godt at han sendte deg en sånn melding. Man merker i hvert fall etter 3 mnd at man ikke har de rette følelsene for en person. Kanskje han er lei seg for at du kastet bort tiden hans. Anonymkode: 01a24...f0e Det er faktisk en risiko man tar når man velger å date. Blir man sur for det er det bare å holde seg singel! Anonymkode: 5f9ea...972 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 Nei jeg ville ikke det, men synes jo synd i han da.. men føler ikke jeg skylder han noe heller, jeg kan ikke hjelpe for følelsene mine.. jeg hadde det kjekt med han, jeg likte han, men jeg fant ikke de store følelsene .. Anonymkode: 98c98...646 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke hun sendt noe til han på en mnd? Beklager men man holder ikke 5 eller 6 mnd på med også plutselig så innser man at man ikke har de riktige følelsene. Anonymkode: 01a24...f0e Virker ikke som at han har prøvd å holde kontakt heller. jo man kan fint holde på med noen så lenge for så å kjenne på at man ikke ønsker mer, det er ingen som bestemmer at man må bestemme seg innen 2 mnd Anonymkode: 8fef4...578 5
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke hun sendt noe til han på en mnd? Beklager men man holder ikke 5 eller 6 mnd på med også plutselig så innser man at man ikke har de riktige følelsene. Anonymkode: 01a24...f0e Man er alltid fri til å gå uansett om man har datet i et halvt år eller vært gift i 50 år. Den man elsker, den slipper man fri. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en risiko man tar når man velger å date. Blir man sur for det er det bare å holde seg singel! Anonymkode: 5f9ea...972 Joda men hadde du ikke avslutt tidligere hvis du hadde merket at du ikke var forelsket etter eventuelt 3 mnd etter at man har vært sammen kanskje hver uke, så burde man takke for seg. Men jeg ser egentlig ikke problemet i at han sendte sånn melding når hun ikke tar initiativet til å være venner (som hun ville) og avsluttet relasjonen. Anonymkode: 01a24...f0e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Man er alltid fri til å gå uansett om man har datet i et halvt år eller vært gift i 50 år. Den man elsker, den slipper man fri. Takk ❤️ Anonymkode: 98c98...646
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 Men Ts, hvorfor bryr du deg og hvorfor er det så viktig for deg å være venner med han når du selv ikke har tatt kontakt med han. Han er tydeligvis ikke så viktig. Venner kommer og går. Du valgte å avslutte så kan han vel velge om han har lyst til å være venner. Anonymkode: 01a24...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #18 Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda men hadde du ikke avslutt tidligere hvis du hadde merket at du ikke var forelsket etter eventuelt 3 mnd etter at man har vært sammen kanskje hver uke, så burde man takke for seg. Men jeg ser egentlig ikke problemet i at han sendte sånn melding når hun ikke tar initiativet til å være venner (som hun ville) og avsluttet relasjonen. Anonymkode: 01a24...f0e Jeg ringte ikke han fordi jeg tenkte at han får ta kontakt om han vil. Og jeg vet at det er sjeldent man får til et godt vennskap når den ene parten har følelser, mens den andre ikke . Anonymkode: 98c98...646 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Joda men hadde du ikke avslutt tidligere hvis du hadde merket at du ikke var forelsket etter eventuelt 3 mnd etter at man har vært sammen kanskje hver uke, så burde man takke for seg. Men jeg ser egentlig ikke problemet i at han sendte sånn melding når hun ikke tar initiativet til å være venner (som hun ville) og avsluttet relasjonen. Anonymkode: 01a24...f0e Skriver hun ikke at de godt kan være venner og så hører hun ikke mer fra han før han sender denne meldingen? Anonymkode: e59f7...105 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men Ts, hvorfor bryr du deg og hvorfor er det så viktig for deg å være venner med han når du selv ikke har tatt kontakt med han. Han er tydeligvis ikke så viktig. Venner kommer og går. Du valgte å avslutte så kan han vel velge om han har lyst til å være venner. Anonymkode: 01a24...f0e Jeg bryr meg ikke annet enn at jeg reagerte på den krasse meldingen.. synes ikke jeg fortjente det faktisk, jeg har ikke ghostet han eller noe sånt. Har spilt med åpne kort. Synd han skulle ta det SÅ tungt.. Anonymkode: 98c98...646 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå