Gå til innhold

Verdt å møte han? Tinder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! ☺️ 
Jeg har vært lenge på tinder og kan dermed skille mellom de som ser etter noe seriøst, og de som ikke gjør det.
Denne mannen derimot, syns jeg er vanskelig.

Han er i slutten av 20-årene og skriver i bio at han har alt på stell, og at det hadde vært hyggelig å dele hverdagsgleder med noen.
Etter kun noen setninger frem og tilbake i chatten, tok han initiativ til å møtes.
Jeg svarer at det kan være hyggelig, og lurer på om han tenkte på noe spesielt. 
Han inviterer meg hjem til seg på middag som han skal ordne selv. (rødt flagg 1)
Jeg sier jeg ikke er komfortabel med å møtes for første gang hjemme hos noen, og han forstår og foreslår da noe annet. 
På tinder har han et par bilder av seg selv i bar overkropp (dog tatt i en naturlig setting, som fks. på stranden), men han legger også ut et par treningsvideoer på mystory på snapchat der han igjen er i bar overkropp. (rødt flagg 2?)

Vi har fortsatt kontakt, men jeg lurer på om jeg skal avlyse daten vår. Vi skal gå tur i en park. 
Jeg kjenner jeg er utrolig lei av å møte positivt innstilt, bare for at menn skal prøve seg på sex tredje date og ghoste meg i etterkant når jeg sier jeg ikke er klar.

Hva hadde dere gjort? Verdt å gi han her en sjanse?

Anonymkode: ca8b1...4d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn trenger sex. Tror du må lete lenge hvis du vil møte en mann som kan vente med sex til date nr. 183.

Anonymkode: bb9e7...2fa

• Liker 1
Skrevet

Umulig å svare på. 
ingen er tankeleser, og du finner d egentlig først ut etter at du har møtt han... 

Anonymkode: 3bdbd...ac9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn trenger sex. Tror du må lete lenge hvis du vil møte en mann som kan vente med sex til date nr. 183.

Ehhm det går fint å vente litt, men erfaringsmessig er det mas om sex fra damene før date tre liksom. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

heldigvis er det ganske lang tid og mange møter mellom date nr 3 og date nummer 183, så da burde han klare å holde seg.....

Anonymkode: 7d2f7...c04

• Liker 3
Skrevet

Selv om diverse "selvdigger-bilder/videoer" kan være klare tegn på folk som søker en del oppmerksomhet, så behøver det ikke bety at han her bare ser etter noe useriøst. Det du derimot må bestemme deg for er om du er ok med måten hans å fremstille seg fremfor andre, eller om det er avtennende for deg (noe det kan høres litt ut som?) 

Anonymkode: 7528b...3d7

Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ehhm det går fint å vente litt, men erfaringsmessig er det mas om sex fra damene før date tre liksom. 

Nå er jeg nysingel og min erfaring med «markedet» er utdatert med 4-5år, men driver seriøst nordmenn og teller antall dater før det er greit å ha sex i 2020?😂

Anonymkode: 4925c...6af

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg nysingel og min erfaring med «markedet» er utdatert med 4-5år, men driver seriøst nordmenn og teller antall dater før det er greit å ha sex i 2020?😂

Nei det gjør jeg ikke, men liker å lære meg å kjenne damen før jeg hopper i det. Lite vits i å ha sex med ei jeg ikke kan bli glad i. 

• Liker 1
Skrevet

Tinder er ikke beste stedet for de som ikke vil ha sex etter tre dates.

Skrevet
19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei det gjør jeg ikke, men liker å lære meg å kjenne damen før jeg hopper i det. Lite vits i å ha sex med ei jeg ikke kan bli glad i. 

Ja, det er det jeg mener. At det naturlige er å ta det når man er klar for det og kjemien stemmer, uavhengig av hvor mange dater man har vært på🤷‍♀️

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg mener. At det naturlige er å ta det når man er klar for det og kjemien stemmer, uavhengig av hvor mange dater man har vært på🤷‍♀️

Kjemien stemmer etter ca. 10 - 15 minutter til mange damer. Da er de klare for sengehygge. ;)

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Kjemien stemmer etter ca. 10 - 15 minutter til mange damer. Da er de klare for sengehygge. ;)

Du er SÅ sjarmerende altså? Ja da får du vel takke deg selv😉

• Liker 1
Skrevet

Du er SÅ sjarmerende altså? Ja da får du vel takke deg selv😉

Jeg dumper damer som skal til sengs etter så kort tid. Lykkejegere er jeg ikke på jakt etter. ;)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes en mellomting mellom å ha sex på date nummer 3 og sex på date nummer 183. 

-TS.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv om diverse "selvdigger-bilder/videoer" kan være klare tegn på folk som søker en del oppmerksomhet, så behøver det ikke bety at han her bare ser etter noe useriøst. Det du derimot må bestemme deg for er om du er ok med måten hans å fremstille seg fremfor andre, eller om det er avtennende for deg (noe det kan høres litt ut som?) 

Anonymkode: 7528b...3d7

Takk for svar! Hadde ikke sett det fra denne siden. Det er absolutt avtennende for meg ja, at han skal vise alle hvor godt trent/hvor sterk han er... 

Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Tinder er ikke beste stedet for de som ikke vil ha sex etter tre dates.

Det tror jeg ikke på! 😇 Vet om mange som har funnet lykken på tinder. Har selv også møtt snille gode menn som ser etter noe seriøst, men at jeg fant ut i etterkant at kjemien ikke stemte helt.. Tror det blir hva man gjør det til!

-TS. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men mange opererer med den såkalte "3-date regelen" (three-date rule). Sex er forventet på tredje date. For meg er det alt for tidlig. 

-TS.

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på tinder i starten av juni i år, og vi hadde ikke sex før date nr 9! Vi var ute på restaurant, to fjellturer, en dagstur, og flere ganger på stranden. To filmkvelder også uten sex. Så vi var ordentlig kjent før vi hadde sex. Utrolig nok tok han ikke initiativ til sex, før vi begge gjorde det på date nr 9

Jeg er 21 og han 25... Og han er veldig kjekk utseendemessig, høy og trent muskuløs kropp, kjempemorsom og har en fantastisk personlighet. Vi skal flytte sammen også neste måned😃 Før jeg møtte han så trodde jeg at det bare var de minst attraktive som er ute etter noe seriøst😅 Så det finnes faktisk bra gutter på tinder, men måtte gå på dates med en god del før jeg fant han

Anonymkode: 811a3...0ec

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke på! 😇 Vet om mange som har funnet lykken på tinder. Har selv også møtt snille gode menn som ser etter noe seriøst, men at jeg fant ut i etterkant at kjemien ikke stemte helt.. Tror det blir hva man gjør det til!

-TS. 

de som ser etter noe seriøst kan fint og ville ha sex tidlig.

Og jeg sa ikke beste , ikke at det er umulig

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umulig å svare på. 
ingen er tankeleser, og du finner d egentlig først ut etter at du har møtt han... 

Anonymkode: 3bdbd...ac9

Dette. Samboeren min (som jeg møtte på tinder) inviterte meg både på hjemmedate, og vi sveipet innom temaet sex før vi lå sammen. Vært sammen i over 3 år, så seriøs var han. 

Jeg syns det er veldig vanskelig å bedømme før man har møtt noen (med mindre de selvsagt bare snakker om sex da). Veldig veldig glad for at jeg ikke skrinla møte med samboer, over de tingene der. 

Anonymkode: dbf33...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...