addict Skrevet 17. september 2020 #21 Del Skrevet 17. september 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for det. 😝 Har ikke løs hud og heller ikke så veldig mye strekkmerker egentlig. Huden i seg selv er egentlig ganske fin, haha. Magen er jo myk da, men ikke helt «full» liksom. Jeg ender kanskje opp med løshud. 😕 Anonymkode: 69e81...765 Jeg har fjernet hud og det var mye underhudsmasse som var mykt. De tok bort 1,2 kilo bare i hud fra magen. Men, har du vurdert å ta en tur til legen? Sjekket deg for pcos feks, et symptom er vel å legge på seg mye rundt magen? Kan du være ekstremt oppblåst, allergisk mot noe? Var 101 cm rundt midjen da jeg veide 95 kilo.. Er 168 høy. Da hadde jeg bmi på 33,7. Det er ikke for å gni det inn, men bare underbygger at det kanskje kan være greit å få det sjekket ut mtp at vi har ca lik bmi nå. Og at det er derfor jeg synes det er rart. Ikke fordi jeg mener noe stygt om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #22 Del Skrevet 17. september 2020 50 minutter siden, addict skrev: Jeg har fjernet hud og det var mye underhudsmasse som var mykt. De tok bort 1,2 kilo bare i hud fra magen. Men, har du vurdert å ta en tur til legen? Sjekket deg for pcos feks, et symptom er vel å legge på seg mye rundt magen? Kan du være ekstremt oppblåst, allergisk mot noe? Var 101 cm rundt midjen da jeg veide 95 kilo.. Er 168 høy. Da hadde jeg bmi på 33,7. Det er ikke for å gni det inn, men bare underbygger at det kanskje kan være greit å få det sjekket ut mtp at vi har ca lik bmi nå. Og at det er derfor jeg synes det er rart. Ikke fordi jeg mener noe stygt om deg. Føler meg ikke syk og har ingen andre symptomer på pcos. Har jo vært tjukk og hatt mage siden jeg var barn. Får vente til jeg har gått ned litt til før jeg evt. går til lege. Jeg var 115 cm da jeg veide 95. Sånn ca. Anonymkode: 69e81...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #23 Del Skrevet 18. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det kan være noe av problemet, men ikke hele. Det er også fett. Jeg har litt over navlen og under. Er litt smalere akkurat på navlehøyde. Midjen skal måles litt over navlen og det er der jeg er størst. Må bare fortsette å gå ned i vekt og trene styrke, så får jeg se hvordan det er når jeg har kommet lenger ned i vekt. Det er bare så demotiverende at alt annet ser normalt ut og vekta er ganske normal, mens magen fortsatt buler. Sånn typisk dame på 60, men jeg er jo ikke 40 en gang. Har gledet meg til å bruke fine klær som smale kjoler osv. 😔 Anonymkode: 69e81...765 Den beste måten å miste fett på magen + stramme den opp skal visst være trening av coremuskulatur og jogging/fotball/en eller annen type kondisjonstrening. Veldig viktig å kombinere begge, ikke tren kun styrke, du får ikke bort magen av det. Aaktiviteter som klatring og enkelte typer yoga gir deg og bra coretrening. Anonymkode: 2eb13...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #24 Del Skrevet 18. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler meg ikke syk og har ingen andre symptomer på pcos. Har jo vært tjukk og hatt mage siden jeg var barn. Får vente til jeg har gått ned litt til før jeg evt. går til lege. Jeg var 115 cm da jeg veide 95. Sånn ca. Anonymkode: 69e81...765 Sjekk for insulinresistens. Mener å ha lest at det kan gi overvekt fra man er barn. Kutt ned på sukker og hvete en periode, det siste gjør mange veldig oppblåst. Anonymkode: 2eb13...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #25 Del Skrevet 18. september 2020 Tror dette er veldig genetisk egentlig, jeg har også BMI på 25 og midje på 65 cm.. Da jeg hadde BMI rundt 30 var midjen 78-79cm. Har derimot brede hofter og skuldre... Vet ikke om det er så mye å gjøre med det, men jeg har alltid jobbet med holdningen min (gått rak i ryggen, slik at magen "suges inn") Anonymkode: 4bc19...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #26 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg er ikke syk og jeg er ikke oppblåst. Jeg har sunne verdier på målinger jeg har tatt hos legen nå etter vektreduksjon og har aldri hatt risiko for diabetes (har nok ikke det i genene mine). Jeg holder jo inne magen og retter meg opp sånn naturlig til vanlig. Bruker str. 31 i livet på jeans eller ca str. L/40 både på over og underdeler, så tror ikke noen tenker jeg ser unormal ut, bortsett fra litt ekstra vekt som jeg jo også har. Men magen skal jo ikke måles mens jeg holder den inne, den skal måles 2 cm over navlen på utpust. Derfor lurer jeg på om jeg med styrketrening vil bli litt mer naturlig som om jeg holder magen inne (strammere) og om noen har erfaring med å miste mer av midjemålet på de siste kg? Jeg trener også kondisjon og jogger flere ganger i uka i tillegg til styrke 2 ganger. TS Anonymkode: 69e81...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #27 Del Skrevet 18. september 2020 Prøvde å finne noen som ligner meg i body gallery. Hun her har ganske lik fasong, men hun har litt mindre mage enn meg. Jeg har også sånn innsving i livet over magen, men har mer fett som henger over navlen hvis det gir mening. Så når jeg måler der er det det bredeste punktet på magen. Jeg har nok også litt mer nederst på magen. Står hun bruker str. 36, men hun ser større ut. 🤔 TS Anonymkode: 69e81...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #28 Del Skrevet 18. september 2020 Å, det er vanskelig for oss "epler". Selv er jeg godt trent med relativt flat mage (noe à la Eva Longoria), men livvidden er 85 cm og midje-hofte indeks "usunn" fordi jeg også har smale hofter. Jeg har lavere fettprosent enn min pæreformede venninne som veier mer enn meg, og er utrent, men bare så heldig at hun går inn mye i midjen. Anonymkode: 70ab1...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #29 Del Skrevet 18. september 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, det er vanskelig for oss "epler". Selv er jeg godt trent med relativt flat mage (noe à la Eva Longoria), men livvidden er 85 cm og midje-hofte indeks "usunn" fordi jeg også har smale hofter. Jeg har lavere fettprosent enn min pæreformede venninne som veier mer enn meg, og er utrent, men bare så heldig at hun går inn mye i midjen. Anonymkode: 70ab1...07f Takk, det var nyttig å høre! Jeg må bare se hvordan det går fremover da. Kommer nok heller aldri under 80, men om jeg hadde klart å komme under 90, så begynner det kanskje å bli greit. Har som sagt noen kg igjen til normalvekt og 10 kg til målvekt, hvis jeg ikke må ned mer. TS Anonymkode: 69e81...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #30 Del Skrevet 18. september 2020 Hvor ofte drikker du alkohol? Har du stabile hormoner? Tar du tran? Har du trent tung styrke? Beveger du deg? Har du prøvd lavkarbo-høyprotein diett? Anonymkode: 98141...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #31 Del Skrevet 18. september 2020 Kan være genetisk Anonymkode: 3834b...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå