Gå til innhold

Utstråling


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hmm...

Du har to jenter. Hun ene ser ut som en supermodell, men har ingen utstråling. Hun andre ser helt normal ut, men har superutstråling. Hvem velger du?

Bare litt interessert, for jeg har noen venninner som passer inn i begge kategoriene, og de med utstråling får alltid flest beundrere selv om den modell-vakre venninnen står ved siden av...

(Legg merke til at alternativet supermodell + utstråling ikke står der, for det er jo selvsagt. :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

De mest populære jentene, og som sjeldent dessverre er single i lange perioder, er de snille, søte og sjarmerende med utstråling.

Så ut fra hva jeg ser på som ustråling, så tar jeg selvfølgelig henne, for en uten er jo helt tom.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
De mest populære jentene, og som sjeldent dessverre er single i lange perioder, er de snille, søte og sjarmerende med utstråling.

Jeg er singel. :ler: Så unnskyld meg... Jeg er liksom ikke snill, søt, sjarmerende og har utstråling jeg da? :)

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

velger såklart jenta med utstråling, et pent utseende er ikke noe verdt hvis man ikke ahr utståling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Modellen hvis det dreier seg om ONS, for hun er sansyneligvis dum som et brød.. Hun har sluppet bilig fra alt og er vandt til å få viljen sin, i tillegg er hun sikkert sykelig opptatt av utsende og bekreftelse. Egenskaper en vil ungå hos en partner, hun med utsråling kan godt være både sympatisk og inteligent... Jenter forstår visst ikke at de peneste er de vi vil ha sex med, vise frem, og skryte av:-) men de er svært ofte nesten umulige å leve med, dette gjelder mest de som oppfatter seg selv som modellpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ananas

For det første så synes jeg ikke supermodeller er spesielt flotte.

For det andre så opplever jeg sjelden at jeg har mye tilfelles kvinner med det som kalles sterk utstråling.

Så jeg ville vel ikke valgt noen, og under tvang modellen.

Hope: Det er klart, hvis du i virkeligheten hadde vært søt, snill og hatt utstråling så hadde du hatt kjæreste for lengst, i alle fall en kø av beilere. Når det ikke er sånn så er det være noe galt med deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermodellen her også. Ingenting som tilsier at en pen dame ikke kan være smart og morsom i tillegg. Normalt utseende hadde vært nok hvis resten var der, men hvorfor ikke både i pose og sekk hvis det er mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermodellen her også. Ingenting som tilsier at en pen dame ikke kan være smart og morsom i tillegg.

Det er jeg et levende bevis på ;)

Endret av Fauna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...