AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Noen sykepleiere her som har tatt videreutdannelsen, og som vil dele sine erfaringer? Hvor tok dere videreutdannelsen? Og hvor jobber dere nå? Lønn? Jeg jobber for øyeblikket i hjemmesykepleien, men har lyst å ta denne videreutdanningen. Behovet/etterspørselen for kosmetiske sykepleiere blir ikke akkurat mindre, og her har man jo faktisk muligheten til å starte som selvstendig næringsdrivende. Anonymkode: 681c3...280
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Ja jeg tok den men fikk ikke jobb. Var så mange om benet. De i klassen min som lyktes åpnet egen salong på sitt hjemsted (langt unna Oslo for å si det sånn) tok utdannelsen ved høyskolen som ligger i Drammen(senzie akademiet) Anonymkode: cfc7e...b8f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tok den men fikk ikke jobb. Var så mange om benet. De i klassen min som lyktes åpnet egen salong på sitt hjemsted (langt unna Oslo for å si det sånn) tok utdannelsen ved høyskolen som ligger i Drammen(senzie akademiet) Anonymkode: cfc7e...b8f Takk for svar! Jeg bor «heldigvis» ikke i Oslo. Jeg bor midt i mellom to større byer på Sørlandet. Det er ingen kosmetiske sykepleiere akkurat her hvor jeg bor, og faktisk ganske få i de to større byene også. Tror det er gode muligheter for å lykkes med jobb her. Anonymkode: 681c3...280
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Er det store byer på sørlandet??? 😀 Anonymkode: 2af7e...132 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå