Gå til innhold

Kosmetisk dermatologisk sykepleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sykepleiere her som har tatt videreutdannelsen, og som vil dele sine erfaringer? Hvor tok dere videreutdannelsen? Og hvor jobber dere nå? Lønn?

Jeg jobber for øyeblikket i hjemmesykepleien, men har lyst å ta denne videreutdanningen. Behovet/etterspørselen for kosmetiske sykepleiere blir ikke akkurat mindre, og her har man jo faktisk muligheten til å starte som selvstendig næringsdrivende. 

Anonymkode: 681c3...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tok den men fikk ikke jobb. Var så mange om benet. De i klassen min som lyktes åpnet egen salong på sitt hjemsted (langt unna Oslo for å si det sånn) tok utdannelsen ved høyskolen som ligger i Drammen(senzie akademiet) 

Anonymkode: cfc7e...b8f

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tok den men fikk ikke jobb. Var så mange om benet. De i klassen min som lyktes åpnet egen salong på sitt hjemsted (langt unna Oslo for å si det sånn) tok utdannelsen ved høyskolen som ligger i Drammen(senzie akademiet) 

Anonymkode: cfc7e...b8f

Takk for svar!

Jeg bor «heldigvis» ikke i Oslo. Jeg bor midt i mellom to større byer på Sørlandet. Det er ingen kosmetiske sykepleiere akkurat her hvor jeg bor, og faktisk ganske få i de to større byene også. Tror det er gode muligheter for å lykkes med jobb her.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Er det store byer på sørlandet??? 😀

Anonymkode: 2af7e...132

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...