Gå til innhold

Venninne hadde lå med eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Historien min med eksen min er ganske stygg, han var voldelig, manipulerende, løy mye, utro, hele den regla der. Hun vet dette. Hun vet også at hun var en han løy om (han sa han hadde ligget med henne for å såre meg.) Fikk nettopp vite at de nå har vært sammen, vet ikke hva jeg skal føle om det. Jeg hadde aldri gjort det andre veien, fordi jeg har respekt for mine venner og deres opplevelser av andre mennesker. Virker som hun ikke tror meg når jeg forteller ting, virker som vennskapet vårt ikke betyr noen ting for henne, jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Råd? 

Anonymkode: fb662...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Len deg tilbake og vent.....hun kommer nok krypende når hun får juling hun også, og du har jo allerede advart henne. 

Men noen venninne er det ikke.

Anonymkode: d810e...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde selv en sånn venninde. Sa klart i fra at d ikke var ok oppførsel i å med jeg nettop var dumpa å de var sammen etter 4 dager. Jeg fant det ut selv at de i tilegg hadde møttes mens vi var sammen bsk min rygg.. Hun valgte å fortsette å møte han å kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke syntes d var greit.. kuttet hun ut å vi har ikke snakket på to år.Jeg trenger ikke falske venner. Selv om d er sårt å miste ei venninde du trodde var god så er det verdt å kutte kontakten. Man trenger ikke dritt og drama i livet.

Å når hun kommer tilbake t deg , så ikke stå klar i døra. Hun fortjener ikke den omtanken! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor orker du å bry deg? Han er eksen din. La nå denne "venninnen" få gjøre opp sine egne erfaringer om denne mannen. 
Og så kutter du ut begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...