Gå til innhold

Far takker nei til datters bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

faren min har takket foreløpig nei til invitasjonen til mitt bryllup. 

grunnen til det er at jeg ikke har invitert hans forlovede. Jeg har ikke invitert henne da vi har et veldig dårlig forhold der jeg har måttet bryte personlig kontakt. Hun mener jeg har vært sjalu på henne, jeg mener at hun har løyet om meg og til meg altfor mange ganger og vært fæl. Jeg har ønsket å ha et ok forhold til henne pga. Familien. Vi har prøvd å møttes for å snakke ut om ting, det gikk ikke. Når jeg har invitert henne til en terapeut så vi hadde fått en tredjeperson til å hjelpe oss, så har hun takket nei til dette. Jeg har sagt jeg er lei meg for at jeg ikke klarer å invitere henne da jeg har fått sammenbrudd bare av å få meldinger av henne. Dette vet faren min om.

han ønsker ikke å komme fordi han synes jeg har vært respektløs og mobbende mot dama hans ved å ikke invitere henne. 

Jeg har bedt han om unnskyldning for at han ikke kommer, da jeg da som avdød mor kommer til å være foreldreløs på en dag jeg hadde hatt utrolig lyst til å dele med han. Det vil han ikke gi, da han synes det er jeg som har vært utilgivelig frekk mot henne. 

hvordan skal vi komme oss videre fra dette? Jeg kommer ikke til å kunne tilgi han om han ikke forstår at han også sårer.

Anonymkode: 7beab...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Morten1 skrev:Det er din og din kommende ektefelle sin dag. 

Takk, det var det jeg til slutt måtte sette ned foten til, at dette er først og fremst Kommende ekteparet sin dag. Hun har også vært frekk mot  Kommende brudgom og blokkerte oss begge to fra sosiale medier, samt har slettet hele familien fra sosiale medier. 

ts

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

grunnen til det er at jeg ikke har invitert hans forlovede. Jeg har ikke invitert henne da vi har et veldig dårlig forhold der jeg har måttet bryte personlig kontakt. Hun mener jeg har vært sjalu på henne, jeg mener at hun har løyet om meg og til meg altfor mange ganger og vært fæl. Jeg har ønsket å ha et ok forhold til henne pga. Familien. Vi har prøvd å møttes for å snakke ut om ting, det gikk ikke. Når jeg har invitert henne til en terapeut så vi hadde fått en tredjeperson til å hjelpe oss, så har hun takket nei til dette. Jeg har sagt jeg er lei meg for at jeg ikke klarer å invitere henne da jeg har fått sammenbrudd bare av å få meldinger av henne. Dette vet faren min om.

han ønsker ikke å komme fordi han synes jeg har vært respektløs og mobbende mot dama hans ved å ikke invitere henne. 

Jeg har bedt han om unnskyldning for at han ikke kommer, da jeg da som avdød mor kommer til å være foreldreløs på en dag jeg hadde hatt utrolig lyst til å dele med han. Det vil han ikke gi, da han synes det er jeg som har vært utilgivelig frekk mot henne. 

hvordan skal vi komme oss videre fra dette? Jeg kommer ikke til å kunne tilgi han om han ikke forstår at han også sårer.

Jeg hadde smurt tykt på her. Sendt et brev eller noe. Si at han må leve med å ha valgt sin partner over deg på denne utrolige spesielle den i ditt liv og, ja i det hele tatt gitt han veldig dårlig samvittighet for valget hans. Dette var sykt dårlig gjort. 

• Liker 33
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ble ikke sitert ordentlig 😬

ville kommentere det du sa om at dette er vår dag først og fremst. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ditt bryllup. 
har aldri skjønt meg på folk som velger sin nye dame ovenfor sine barn. Synes han er barnsligz hvorfor vil han at du på død og liv skal invitere en du ukke ønsker i ditt bryllup? Det er din dag, ikke hennes!

og hun er en utrolig dårlig kjæreste som støtter han i å ikke komme. Hun bør heller slutte å være så bitter, å heller oppfordre han til å delta i datterens bryllup

Anonymkode: 4c3d8...e85

• Liker 21
Skrevet

Du gjør det helt rett i å ikke be kjæresten hans, og så er det hans valg å oppføre seg som en dritt. Siden du har strekt ut en hånd for å forbedre forholdet mellom deg og henne og fått den reaksjonen du gjorde så er det ikke opp til deg lenger å prøve. Det er DIN og DIN KJÆRESTE sin bryllupsdag og den skal deles med folk som er glad i og bryr seg om dere, ikke folk som påvirker psyken negativt! 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, cattleya skrev:

Jeg hadde smurt tykt på her. Sendt et brev eller noe. Si at han må leve med å ha valgt sin partner over deg på denne utrolige spesielle den i ditt liv og, ja i det hele tatt gitt han veldig dårlig samvittighet for valget hans. Dette var sykt dårlig gjort. 

Jeg har sagt dette allerede til han. Akkurat det budskapet. 

han sa da  «jeg tror ikke moren din hadde likt at du hadde lagt opp til offentlig gapestokk [Ved å ikke invitere dama hans]»

Både han og jeg er sta, og jeg vet ikke om han kommer til å ikke høre etter fordi han ikle vil «tape». Selv om alle blir tapere her..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt dette allerede til han. Akkurat det budskapet. 

han sa da  «jeg tror ikke moren din hadde likt at du hadde lagt opp til offentlig gapestokk [Ved å ikke invitere dama hans]»

Både han og jeg er sta, og jeg vet ikke om han kommer til å ikke høre etter fordi han ikle vil «tape». Selv om alle blir tapere her..

Jeg vil påstå at han taper mest altså, og det er han som har hovedansvaret for relasjonen selv om du er voksen. 

• Liker 19
Skrevet

Min far ville ikke komme i mitt bryllup heller. Og min mor er død. At han ikke ville komme var dråpen som fikk begeret til å flyte over, og jeg kuttet all kontakt. Det er mye bedre for min mentale helse, selv om det er sårt å miste familien på den måten. Bryllupet ble forresten mye enklere å arrangere uten ham. Jeg slapp å være redd for at han skulle skape drama eller ødelegge på noe vis. 

Anonymkode: f3614...9f9

Så trist å høre at det gikk så dårlig med deres relasjon. Men jeg er stolt over at du tok et valg for deg selv som hjalp ditt liv til det bedre! Og ja, det hadde nesten blitt enklere å planlegge slik det er nå, da jeg ikke aner hvordan relasjonen vår kommer til å være videre :( 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, rampeguri skrev:

Du gjør det helt rett i å ikke be kjæresten hans, og så er det hans valg å oppføre seg som en dritt. Siden du har strekt ut en hånd for å forbedre forholdet mellom deg og henne og fått den reaksjonen du gjorde så er det ikke opp til deg lenger å prøve. Det er DIN og DIN KJÆRESTE sin bryllupsdag og den skal deles med folk som er glad i og bryr seg om dere, ikke folk som påvirker psyken negativt! 

Tusen takk! Nesten så jeg burde vise han dette! Han skyver over mye av ansvaret på meg, da løsningen ifølge han er at hun blir invitert ... 

• Liker 9
Skrevet

Trekk tilbake invitasjonen, si at du ikke ønsker ham der, og så kutter du ham ut. Dagen blir mye hyggeligere uten ham ( som antagelig hadde vært i telefonen med henne gjennom hele den bryllupsdagen også)

Mulig han overfører alt han eier til henne for å avskjære deg fra noen arv,men det er det mulig han hadde gjort uansett ( ja, det skjedde her) 

Anonymkode: 7dc62...1a1

• Liker 28
Skrevet

Trekk tilbake invitasjonen, si at du ikke ønsker ham der, og så kutter du ham ut. Dagen blir mye hyggeligere uten ham ( som antagelig hadde vært i telefonen med henne gjennom hele den bryllupsdagen også)

Mulig han overfører alt han eier til henne for å avskjære deg fra noen arv,men det er det mulig han hadde gjort uansett ( ja, det skjedde her) 

Utrolig kjedelig! Kommer kanskje til å tape i arv, men det er virkelig ikke det jeg ligger våken om natta for. Det er forholdet hans med meg som er uerstattelig. 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne!!! 

• Liker 2
Skrevet

Altså her kan han ikke stille opp en dag for deg, sette alt til side og bare være der? Nei, faen heller. Hadde gjort som anonym sier, trekk tilbake invitasjonen så kan han og kona dra dit sola ikke skinner. 

Anonymkode: ada26...21b

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Skjønner han godt jeg. Hadde gjort akkurat det samme. Noen kameler må man svelge innimellom og nå er det ikke tid for å starte noe krig. Dette er pappa`n din og du må respektere hans liv og valg også selv om du selv ikke liker det. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, cattleya said:

Utenfor temaet, jeg skjønner jo hva ts mener, men høl i huet skrevet slik: «da jeg da som avdød mor kommer til å være foreldreløs» Om Ts er en avdød mor så er Ts død, og kan ikke sende et brev eller noen ting. 

Anonymkode: 20508...370

• Liker 11
Skrevet

Ikke ti ville hester kunne ha fått meg til å holde meg borte fra bryllupet til barnet mitt. Faren din holder ikke mål, TS. Når du selv får barn kommer du til å forstå dette.

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Skjønner han godt jeg. Hadde gjort akkurat det samme. Noen kameler må man svelge innimellom og nå er det ikke tid for å starte noe krig. Dette er pappa`n din og du må respektere hans liv og valg også selv om du selv ikke liker det. 

Wow, det forklarer veldig mye.

Anonymkode: ada26...21b

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...