Gå til innhold

Jeg er jomfru og han er... Stor!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.9.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Vi har holdt på en god stund, så vi har skiftet foran hverandre, dusjet med hverandre, kost mye og også gått ned på hverandre.

Det er ikke absolutt alle som går rett på sex. Iallefall ikke jeg, siden han er den første gutten jeg noensinne har vært med. Jeg har hatt et behov for å føle meg trygg og sikker, og han har vært veldig snill med meg, slik at vi har tatt det rolig.

Anonymkode: b7b32...452

Og dette er da også helt vanlig, med sin første partner. Som førtiåring har jeg lett sex på første daten, men da jeg var 19 og fikk min første kjæreste rota vi vel rundt i månedsvis før vi kom til samleie. Og selv nå hender det da at jeg får se kuken, før det blir puling. 

Anonymkode: 54579...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved å bruke lang tid på oppvarming, vil du kunne etter en stund kunne ha ganske røff analsex. Sikkert ikke det du vil prøve først som uerfaren, men verdt å vurdere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Hvis ingen forstår at denne tråden er skrevet av en gutt med en penisstørrelse under gjennomsnittet i virkeligheten, så er man dummere enn en russer i Ukraina. Tror dere virkelig at en jente som er jomfru ville ordlagt seg og svart på tråden slik ‘’hun’’ gjør? 😛 

Kom ann, sjerpings!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2020 den 15.56):

Han er bra utstyrt der nede, i både lengde og bredde, og jeg er litt bekymra, da jeg aldri har hatt sex og er redd han er for stor for meg. Redd forholdet ikke vil fungere seksuelt dersom jeg ikke kan la han gå for dypt, og han alltid da må være forsiktig og da ikke kan «kjøre på».

Noen som har noen tanker? Kanskje opplevd at han har vært for stor?

Jess har et par tanker om det vettu....

For det første hvordan visste du som blyg jomfru hvor stor han er? Selv opplevde jeg sjelden at småripsa stillte opp med målebånd og notatbok da jeg var ung..?...var vel mer sånn at i det øyeblikket hun fikk se godsaken var det kun sekunder unna at hun fikk kjenne den og....😂

For det andre håper jeg du ikke er jomfru ennå nå 3 år etter..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheTruth skrev (15 minutter siden):

Hvis ingen forstår at denne tråden er skrevet av en gutt med en penisstørrelse under gjennomsnittet i virkeligheten, så er man dummere enn en russer i Ukraina. Tror dere virkelig at en jente som er jomfru ville ordlagt seg og svart på tråden slik ‘’hun’’ gjør? 😛 

Kom ann, sjerpings!

Og du plukket opp tråden som var over 3 år gammel og glemt fordi?

Anonymkode: 8db24...346

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheTruth skrev (14 minutter siden):

Kom ann, sjerpings!

Du faller gjennom så det synger. Du føler for å komme med en rant over en tre år gammel tråd, som alle har glemt for like lenge siden??? Typisk nybegynnerfeil. Hva søkte du på? "jomfru"? 

Anonymkode: 22cb7...634

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg og min x gikk det ikke. Det var smertefullt. Det gikk så langt at jeg grudde meg til å legge meg om det var antydning til at vi skulle prøve på sex. Han gjorde det slutt med meg til slutt. Han orket ikke mer av meg og smertehylingen under sex. Jeg skjønner han godt. Smertefullt å trenge inn, vondt i korsrygg, kjente smerten i hele underlivet. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gjort meg så vondt.

Anonymkode: 344b7...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Og du plukket opp tråden som var over 3 år gammel og glemt fordi?

Anonymkode: 8db24...346

Fordi vedkommende ikke har annet å gjøre en tirsdags formiddag enn å søke etter «for stor penis» på KG.

Anonymkode: 7dcee...d14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2020 den 15.56):

Noen som har noen tanker? Kanskje opplevd at han har vært for stor?

Den er kjip. Har avsluttet relasjon selv, fordi penisen hans var for stor.

Jeg vil ha et normalt sexliv og ikke smerter/ubehag ved samleie. I tillegg var det kjipt å aldri kunne være spontan, men alltid måtte bruke lang tid og være så forsiktig.

Anonymkode: cdfdf...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi vedkommende ikke har annet å gjøre en tirsdags formiddag enn å søke etter «for stor penis» på KG.

Anonymkode: 7dcee...d14

Eller "jeg er jomfru"

Anonymkode: 22cb7...634

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 år og jomfru da jeg hadde sex med en med 19 cm og bred i omkrets. Jeg var så kåt og vi hadde lang oppvarming, så det var hverken smertefullt eller ubehagelig. Var bare godt. 

(Nå visste ikke jeg størrelsen før vi hadde sex, lengden målte vi for moro skyld litt ut i forholdet). 

Anonymkode: 0b1a0...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tension skrev (På 14.9.2020 den 17.54):

Aldri fått en bj uten at det ble knullings?

Nope..... 

Faktisk aldri!

Anonymkode: f8929...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tension skrev (På 14.9.2020 den 17.54):

Aldri fått en bj uten at det ble knullings?

Nei faktisk ikke. Har aldri kun slieket fitte uten at det ble noe mer heller.

Anonymkode: fcaed...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...