Gå til innhold

Jeg er jomfru og han er... Stor!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende selvkontroll han har. Aldri livet om jeg hadde greid å dusje med en jente eller BJ uten å skulle fått knulle henne. 

Anonymkode: e0776...c54

Så du ville voldtatt henne? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts er jomfru men har likevel sett kuken hans? Hvordan gikk det til? Slengte han den frem ved middagsbordet og viste deg?

Jeg var jomfru og så utstyret til Kjæresten den gangen..holdt godt tak gjorde jeg også, men penetrende sex hadde vi aldri.

Anonymkode: 1a682...a48

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende selvkontroll han har. Aldri livet om jeg hadde greid å dusje med en jente eller BJ uten å skulle fått knulle henne. 

Slik selvkontroll som du så fint kaller det, kalles å respektere den andre parten og  ikke seksuelt trakassere/overgripe seg på henne🙃 Tulling

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll

Anonymkode: 4122f...c1d

Hvorfor sier du det er troll?😂 Er da ikke umulig for en på 20 år som aldri har hatt sex, å være usikker og nervøs for smerte når hun skal starte å ha sex. Spesielt dersom gutten er over gjennomsnittet?

Jeg er helt uerfaren når det kommer til gutter og alt seksuelt, så alt er veldig nytt for meg. Vil gjerne ta alt i rolig tempo og være forberedt.

Anonymkode: b7b32...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Spiteful skrev:

Slik selvkontroll som du så fint kaller det, kalles å respektere den andre parten og  ikke seksuelt trakassere/overgripe seg på henne🙃 Tulling

Herregud, nå må du gi deg.... Alle mennene jeg har vært med, som jeg også har tatt med i dusjen, har så klart blitt kåte. Det er jo ikke rart når jeg står der naken i all min prakt og såper inn hver krik og krok av kroppen. De fleste menn vil bli tent på at dama gjør det. Og tenningen blir gjensidig når jeg ser at han får ereksjon. Men så er det ikke alltid det passer seg med sex eller blow job i dusjen, noen ganger skal vi noe og har ikke tid, og noen ganger har vi allerede hatt sex og orker ikke flere runder. Mannen kan jo også få ereksjon uten at man trenger gjøre noe med det, jeg vil kalle det en helt naturlig reaksjon når man dusjer sammen..... 

Jeg dusjer ikke med menn med mindre jeg har planer om å suge de eller ha sex. Eneste unntaket er ene mannen jeg var i et forhold med over lengre tid, vi dusja nesten alltid sammen og det endte med at det ble bare dusj og ikke mer enn det, av praktiske årsaker. Men han fikk boner hver eneste gang. Fordi ja, jeg er meg og han er seg og vi kosa så klart litt også selv om vi bare skulle ha en kjapp dusj. :) 

Anonymkode: a72ea...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bra utstyrt der nede, i både lengde og bredde, og jeg er litt bekymra, da jeg aldri har hatt sex og er redd han er for stor for meg. Redd forholdet ikke vil fungere seksuelt dersom jeg ikke kan la han gå for dypt, og han alltid da må være forsiktig og da ikke kan «kjøre på».

Noen som har noen tanker? Kanskje opplevd at han har vært for stor?

Anonymkode: b7b32...452

Med mye oppvarming og forberedelser, ikke minst nok glidemiddel, kan mye gå. Det trenger ikke være noe smerte og blod. Alt kan gå helt fint. Men kommunikasjon er viktig! Ikke minst at både du og han respekterer at om noen sier «stop» underveis, selv om deler av penis allerede er på vei inn. «Stop» betyr «stop».

Lykke til 😊

Anonymkode: 798d9...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mye oppvarming og forberedelser, ikke minst nok glidemiddel, kan mye gå. Det trenger ikke være noe smerte og blod. Alt kan gå helt fint. Men kommunikasjon er viktig! Ikke minst at både du og han respekterer at om noen sier «stop» underveis, selv om deler av penis allerede er på vei inn. «Stop» betyr «stop».

Lykke til 😊

Anonymkode: 798d9...98b

Enig her :) Jeg synes det er fint å være øverst da styrer du litt selv tempo og jeg føler meg mer "åpen" om det gir noen mening? 

Anonymkode: 02ca9...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, nå må du gi deg.... Alle mennene jeg har vært med, som jeg også har tatt med i dusjen, har så klart blitt kåte. Det er jo ikke rart når jeg står der naken i all min prakt og såper inn hver krik og krok av kroppen. De fleste menn vil bli tent på at dama gjør det. Og tenningen blir gjensidig når jeg ser at han får ereksjon. Men så er det ikke alltid det passer seg med sex eller blow job i dusjen, noen ganger skal vi noe og har ikke tid, og noen ganger har vi allerede hatt sex og orker ikke flere runder. Mannen kan jo også få ereksjon uten at man trenger gjøre noe med det, jeg vil kalle det en helt naturlig reaksjon når man dusjer sammen..... 

Jeg dusjer ikke med menn med mindre jeg har planer om å suge de eller ha sex. Eneste unntaket er ene mannen jeg var i et forhold med over lengre tid, vi dusja nesten alltid sammen og det endte med at det ble bare dusj og ikke mer enn det, av praktiske årsaker. Men han fikk boner hver eneste gang. Fordi ja, jeg er meg og han er seg og vi kosa så klart litt også selv om vi bare skulle ha en kjapp dusj. :) 

Ro ned du, tror du misforsto meg, for jeg er fullt klar over at det er normalt å bli kåt og at det ikke er noe man kontrollerer selv. Kjæresten min kan bli hard bare jeg tar på han, og iallefall om vi dusjer sammen. Bare artig det, og absolutt ingenting galt i det. Må likevel legge til at selvom vi dusjer sammen så er jeg ikke bundet til å suge han eller ha sex. Noen ganger kan det rett og slett være for intimitetens skyld. Spesielt i starten av forholdet, for å bli komfortable med hverandre.

Poenget mitt var at selvom man blir kåt, så burde et oppegående menneske ha selvkontroll og ikke nærmest voldta andre parten. Jeg forsto det sånn at han jeg tagget ikke hadde selvkontroll i form av at han hadde pusha på sex eller droppa jenta totalt. Dét syns jeg faktisk er galt, for et slikt press kan være veldig skummelt.

Endret av Spiteful
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Spiteful skrev:

Enig i den, selvkontroll eller stålkontroll! Det er faktisk lite diskutert her på KG. Jeg kan faktisk bli så kåt at jeg blir nesten får frysninger, likevel velger jeg å ikke å manipulere noen til sex. At jeg viser min ereksjon, betyr jo bare at jeg liker det jeg ser hvis jeg har en seksuell baktanke. I  ei badstue eller basseng kan jeg ikke ha seksuell baktanke, da ligger den rolig og lystrer meg.

Men helt klart, de som ikke klarer å se min ståkuk uten berøring er velkommen, for da kan jeg slippe selvkontrollen... Jeg har faktisk et godt forhold til min ex-svigermor, hun elsker at jeg tar henne i nakken og snuser i øret hennes, vi flørter mye, men jeg går ikke videre for jeg er for redd for å ødelegge vennskapet... Jeg har stålkontroll inntil hun ymter😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. At dere ønsker å glede hverandre, er godt å høre. Han høres ut som en fin fyr som venter til du er klar. Ta vare på disse fine øyeblikkene og ha sex når dere begge er klar for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er stor for deg da? Min første var 20 cm lang og hadde en tykkelse som matchet lengden godt (tykkelsen målte vi aldri). Det var faktisk null problem, både fordi jeg ble veldig våt og fordi han alltid begynte rolig og økte tempoet etterhvert. Hvor våt du blir har mest å si. Jeg kjenner ikke noe forskjell på hvor trang jeg var første gang jeg hadde sex, kontra nå, 10 år senere. 

Anonymkode: 9b924...cbf

Hva er greia med at så mange kvinner måler penis på partneren sin? Aldri opplevd at det har vært tema, og jeg har vært med mange damer. Mye synsing ute å går.😅

Anonymkode: ede76...990

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg tenkte det med første typen min, når jeg skulle miste jomfrudommen. Jeg var så klart ekstremt kåt og våt når vi skulle ligge sammen, og det var ikke et problem i det hele tatt. Han hadde "vanlig stor penis", både i lengde og bredde. Min forrige type hadde veldig tykk penis, den var tykkere enn håndleddene mine som er 21 cm i omkrets. I begynnelsen var den i største laget, selv om jeg var kåt og søkkvåt så tok det noen minutter før skjeden tilpasset seg penisen. Slik var det hver gang vi lå sammen, det virker som om skjeden ble vandt til størrelsen hans men måtte likevel ha en "tilpasningstid" på noen minutter før han kunne kjøre på. 

21 cm i omkrets er langt over verdensrekorden😂 Hvorfor må det alltid overdrives i sånne tråder?🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

21 cm i omkrets er langt over verdensrekorden😂 Hvorfor må det alltid overdrives i sånne tråder?🙈

Håndledd på 21 cm i omkrets? Enten er du ekstremt stor, eller svaksynt. Høres ut som en ankel.

Gå inn på mraverage.com/sizer.php.

Der kan du legge inn målene og se volumet opp mot normalområdet i en visuell graf.

Med tilsvarende lengde vil den jo være 4X normal størrelse i volum. Stemmer det? Høres voldsomt ut.

Anonymkode: e73d4...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håndledd på 21 cm i omkrets? Enten er du ekstremt stor, eller svaksynt. Høres ut som en ankel.

Gå inn på mraverage.com/sizer.php.

Der kan du legge inn målene og se volumet opp mot normalområdet i en visuell graf.

Med tilsvarende lengde vil den jo være 4X normal størrelse i volum. Stemmer det? Høres voldsomt ut.

Rettelse 5X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, Spiteful skrev:

Ro ned du, tror du misforsto meg, for jeg er fullt klar over at det er normalt å bli kåt og at det ikke er noe man kontrollerer selv. Kjæresten min kan bli hard bare jeg tar på han, og iallefall om vi dusjer sammen. Bare artig det, og absolutt ingenting galt i det. Må likevel legge til at selvom vi dusjer sammen så er jeg ikke bundet til å suge han eller ha sex. Noen ganger kan det rett og slett være for intimitetens skyld. Spesielt i starten av forholdet, for å bli komfortable med hverandre.

Poenget mitt var at selvom man blir kåt, så burde et oppegående menneske ha selvkontroll og ikke nærmest voldta andre parten. Jeg forsto det sånn at han jeg tagget ikke hadde selvkontroll i form av at han hadde pusha på sex eller droppa jenta totalt. Dét syns jeg faktisk er galt, for et slikt press kan være veldig skummelt.

Nei men nå skrev ikke den brukeren at han voldtar kvinner i dusjen heller. Skjerp deg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men nå skrev ikke den brukeren at han voldtar kvinner i dusjen heller. Skjerp deg... 

«Aldri livet om jeg hadde greid å dusje med en jente eller BJ uten å skulle fått knulle henne» - Aldri hadde greid det? Jeg tolker dette slik at dersom han var i situasjonen, hadde han nærmest pressa jenta, fordi han «aldri i livet hadde greid det».

Så ro deg ned, du trenger ikke bli så fornærma. Vi tolker bare tingene som er skrevet ulikt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve med en liten kuk først, så bygge deg opp til en normal og så en litt over normalen før du til slutt puler typen din?

Anonymkode: 9b634...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje prøve med en liten kuk først, så bygge deg opp til en normal og så en litt over normalen før du til slutt puler typen din?

Anonymkode: 9b634...cb1

Må jo ikke finne en ny fyr liksom, bare en ny dildo ☺️

Men forstår godt problemet og blir provosert av de som sier at vaginaen jo er ment til å føde babyer.. altså det er ikke sånn at babyer bare sklir inn og ut at jomfruer uten problemer 🙄 for mange er samleie vondt, det er realiteten, men om du liker fyren og han er tålmodig og snill så er det ikke noe i veien for at dere kan prøve. 

Anonymkode: 9232e...817

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...