Gå til innhold

Vanlig at sorg slås ut fysisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det verker i kroppen og jeg flyr mye på do. Jeg er også kjempe trøtt for tiden, selvom jeg føler jeg sover bra, Småkvalm er jeg også. Er så forferdelig sliten. Trodde man ble mest psykisk plaga. Men det slår jo fysisk like mye som psykisk. Jeg blir så sliten av det. Jeg føler jeg ikke har så mye energi til overs lenger. 

Anonymkode: 7c2f0...d3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jepp. Snart et år siden jeg mistet en forelder. Immunforsvaret har gått rett i dass - plukker opp alt av forkjølelser og andre virus, og blir kjempedårlig. Tar opptil en måned å bli helt bra igjen for hver gang. Har fått problemer med hudsopp. Løp halvmaraton for et år siden, nå klarer jeg knapt 1km løping i strekk. Kroppen bare streiker helt. Og trening pleide å være medisin. Nå blir jeg kun svimmel og dårlig, og muskler og ledd blir kjempestive og ømme selv ved veldig lett trening. Har blitt helt ødelagt fysisk mao.

Anonymkode: c9dda...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normal sorgreaksjon.

Sorg er en prosess som tar tid. Du må bare leve med det den tiden det tar, og så vil det minske i styrke etter hvert, selv om du alltid vil bære på den sårheten det er å ha mistet noen.

 

Anonymkode: 2f6d9...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...var bare 30 da jeg mistet min mor...husker at alt var så tungt i lange tider etterpå...alt det dagligdagse krevde mye mer enn vanlig.    Helt normalt. 

Anonymkode: f7d73...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...