Gå til innhold

Cerave foaming cleanser - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du fornøyd med denne? Eller føles ansiktet tørt etter vask?

Anonymkode: 96d8a...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føles ikke tørt. Det er den eneste cleanseren som ikke forstyrrer huden min, så jeg har et lager. Andre hamstret Dopapir, jeg hamstret cleanser 😆

Anonymkode: fc808...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føles ikke tørt. Det er den eneste cleanseren som ikke forstyrrer huden min, så jeg har et lager. Andre hamstret Dopapir, jeg hamstret cleanser 😆

Anonymkode: fc808...046

Så bra! Jeg har tidligere brukt hydrating cleanser, men føler ikke den renser bra nok for min kombinerte hud. 

Er det leveringsproblemer på foaming cleanseren? Har søkt litt og virker tomt overalt. Har du fått noe info om når den kan forventes å være tilbake? :) Tenkte å prøve den når den ikke lenger er hard to get 😛

Anonymkode: 96d8a...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Jeg har tidligere brukt hydrating cleanser, men føler ikke den renser bra nok for min kombinerte hud. 

Er det leveringsproblemer på foaming cleanseren? Har søkt litt og virker tomt overalt. Har du fått noe info om når den kan forventes å være tilbake? :) Tenkte å prøve den når den ikke lenger er hard to get 😛

Anonymkode: 96d8a...ad9

Jeg liker ikke hydrating cleanseren, den føles nesten alt for hydrating, kanskje god for noen med ekstremt tørr hud. Føltes nesten mer som en fuktighetkrem enn en rens. 

Vet ikke om det er leveringsproblemer på den, men det er lang leveringstid på stort sett alt for tiden. Men vet også at apoteket mitt driver å avslutter salg av enkelte cerave produkter, så kaskje det er det som foregår. Lyko pleier å være god på å få inn ting kjapt igjen da, så du kan jo vente noen dager og se om de får den på lager. 

 

Anonymkode: fc808...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke hydrating cleanseren, den føles nesten alt for hydrating, kanskje god for noen med ekstremt tørr hud. Føltes nesten mer som en fuktighetkrem enn en rens. 

Vet ikke om det er leveringsproblemer på den, men det er lang leveringstid på stort sett alt for tiden. Men vet også at apoteket mitt driver å avslutter salg av enkelte cerave produkter, så kaskje det er det som foregår. Lyko pleier å være god på å få inn ting kjapt igjen da, så du kan jo vente noen dager og se om de får den på lager. 

 

Anonymkode: fc808...046

Hvilket apotek selger ut? Vitus?

Anonymkode: 8f822...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket apotek selger ut? Vitus?

Anonymkode: 8f822...7b5

Boots. 

Anonymkode: fc808...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CeraVe foaming cleanser er veldig bra, kjøpte den på look fantastic.

Anonymkode: f393b...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...