Gå til innhold

Ekstremt glad i menn!!😆

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du opplever en oppsving nå skyldes nok at du har tatt ut hormonspiralen (så fremt du ikke har startet på annen hormonprevensjon?). Det er iallfall vanlig at man får tilbake eggløsning da, og mange kvinner får høyere sexlyst når de er fruktbare. Jeg blir iallfall sånn - tenker på sex hele tiden, synes nesten alle menn er attraktive og rives nesten i stykker innvendig med tanken på at jeg ikke kan ha sex med andre en mannen min. Så går eggløsningen over og jeg er tilbake til normalen igjen.

Anonymkode: 4913f...163

Haga okei, da er det kanskhe det da. Men hadde perioder under hormonspiralen også der jeg ville ha sex med andre menn. 🤨 Nå kjennes det bare enda sterkere. 

Går ikke på noe nå, så må få hivt meg på minipillen. 🙈

Anonymkode: 4a0b6...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Vet du om du er kåt for å kjenne på orgasmer eller er det bare for å ha sex menn?

Helst sexlysten her 🤦‍♀️

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helst sexlysten her 🤦‍♀️

Ok, da hjelper det lite uansett hvor mye man onanerer, det er jo å ha sex med noen behovet er størst tenker jeg... Ikke like enkelt å ta opp slikt med partneren heller da. De fleste anbefaler åpent forhold, men det er ikke bare bare... Hadde du klart det da? Synes egentlig at du bør tenke på dine egne lyster og nytelser, og ikke bli fanget i et forhold bare du må innrette deg. Framtidsutsikter er jo greit å ha🤗

• Liker 1
Skrevet

Bare vent til du runder 40, da snakker vi KÅT!

Anonymkode: 00f75...5e0

Skrevet

Haha jeg er ekstremt glad i kvinner... om dem er fine naturligvis 😀💃

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent til du runder 40, da snakker vi KÅT!

Anonymkode: 00f75...5e0

Kan ikke bli verre enn dette altså😂😉

Skrevet
14 minutter siden, Gjeddde skrev:

Haha jeg er ekstremt glad i kvinner... om dem er fine naturligvis 😀💃

Hva er ei fin dame for deg? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er ei fin dame for deg? 

Ikke for høy og stor. Og bra former og sjarm 🙂

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette skrev du. Du snakker på vegne av andre. 

Anonymkode: f957a...6f3

Joda

Skrevet
På 14.9.2020 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har også blitt mindre sjalu med tiden. For min del føler jeg at det kommer av trygghet + at jeg har blitt mer moden og "rund i kantene" og tenker at ting ikke er så dramatisk farlig som jeg syntes tidlig i 20årene. Tenker som deg at litt flørt og dans osv ikke gjør meg noe :)

Jeg er også litt "glad i menn" men er aldri utro. Men legger merke til kjekke menn, kan lett bli litt betatt av nye mannlige bekjentskaper som feks kollegaer osv. Det går jo alltid over etter litt og jeg gjør aldri noe mer enn maks litt flørting. Ser ikke noe galt i det. Tenker at jeg aldri gjør mer enn det jeg ville følt var ok at mannen gjorde, og det er aldri snakk om fysisk kontakt eller masse 1-1-kommunikasjon eller annet som kan regnes som utroskap. 

Jeg er ikke interessert i åpent forhold selv om jeg synes andre menn er kjekke i blant... 

Anonymkode: 6ff37...514

Så fint beskrevet. Sånn vil jeg også ha det med min kone. Flørting, dans og "omgang" med andre, men ikke utroskap. Perfekt 👌

Skrevet

Om kjæresten min foreslår åpent forhold så er det over. 

Anonymkode: e87a2...286

Skrevet

Vært med min mann i 11 år og det har vært mye opp og ned. De tider jeg har vært interessert i andre så har det vært fordi jeg og mannen har sklidd litt fra hverandre/hatt tunge perioder. Det er i disse tider lurt å prøve å gjøre litt ting sammen igjen, om man ønsker et varmende utfall i forholdet. 

Jeg har hatt flørtende forhold (uten å være intim) der jeg har innsett at det gjør at jeg har mindre behov for min mann som igjen trekker oss lengre fra hverandre. Heldigvis har jeg innsett ting og jobbet med forholdet til min mann. 

jeg vil så absolutt si at vi etter 11 år er forelsket i hverandre, med 6-åring og 2-åring på slep. 

Anbefaler deg å tenke litt over om det du føler kan benyttes mot din mann. Ønsker du å satse på ditt forhold med han? Hadde det vært greit for deg om hans fantasi om andre eller din fantasi om mørke menn ble realisert? Det er jo en risiko for at det en kjip dag Ikke lenger strekker til med fantasi og man lar det får et forsøk.

Anonymkode: 48761...abe

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om kjæresten min foreslår åpent forhold så er det over. 

Anonymkode: e87a2...286

Samme her. 

Skrevet
På 14.9.2020 den 16.07, Gjeddde skrev:

Ikke for høy og stor. Og bra former og sjarm 🙂

Hvor stor og høy dame..? Og hva er bra former...?  

Anonymkode: 580e4...1c9

Skrevet
4 timer siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Samme her. 

Vi haf ikke hatt et åpent forhold, og kommer nok ikke til å ha det heller. Ts

Skrevet
På 14.9.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Likevel så gir du råd!

Litt av et forum! 

Går ut i fra at f.eks. legen din må ha hatt ganske så tøft liv, og med relativt mange "onder" og sykdommer gjennom livet  :P 

Det er jo åpenlyst at mange flere enn de som lever i dem er klare for "åpne forhold", og det trenger man ikke akkurat være ett geni eller ha vært i samme situasjon for å få med seg. Ikke trenger det å være riktig for en selv å leve i ett heller, for å se hvor "feil" det er for mange andre å leve i livslange forhold med samme eller bare en sexpartner...  

Hva  TS angår vet ikke jeg, for hun skriver bare at hun er kåt, glad i menn, og vil flørte, men (muligens) ikke vil ha sex med andre (evt. være utro).... Kæææm væit hva greia hesses er, lizm.... :vetikke:

Skrevet
17 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det er jo åpenlyst at mange flere enn de som lever i dem er klare for "åpne forhold", og det trenger man ikke akkurat være ett geni eller ha vært i samme situasjon for å få med seg. Ikke trenger det å være riktig for en selv å leve i ett heller, for å se hvor "feil" det er for mange andre å leve i livslange forhold med samme eller bare en sexpartner...  

Poenget mitt er at jeg leser historier her inne hvor én av partene mener det er OK å leve i et åpent forhold, og lever sammen med en partner som IKKE mener det er OK å leve i et åpent forhold, og i stedet for å ta konsekvensen av sitt eget ønske i sitt eget liv - dvs gjøre det slutt og finne en ny partner - så rådgir de for andre mennesker basert på sine egne seksuelle fantasier, 

Skrevet

Poenget mitt er at jeg leser historier her inne hvor én av partene mener det er OK å leve i et åpent forhold, og lever sammen med en partner som IKKE mener det er OK å leve i et åpent forhold, og i stedet for å ta konsekvensen av sitt eget ønske i sitt eget liv - dvs gjøre det slutt og finne en ny partner - så rådgir de for andre mennesker basert på sine egne seksuelle fantasier, 

OK, fair enough. Det er faktisk nitrist...

Skrevet
21 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det gjelder ikke bare åpne forhold, det gjelder alle mulige andre ting også.

Og apropos sammenligningen med legen: Det er ingen leger som roper juhu, du bør bruke denne medisinen her, den funker super, hvis de ikke vet nok om hvordan den fungerer, eller vet nok om bivirkningene. 

Det er en grunn til at det stilles strenge krav til leger. Det holder ikke at det gikk bra med pasienten i fantasien, for å si det på den måten. 

Skrevet
1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

OK, fair enough. Det er faktisk nitrist...

Ja, det er det det er. Som lege behøver man ikke ha opplevd en sykdom for å kunne gi råd. Ikke som privatperson heller, for den saks skyld. Men man bør kunne ha noe å vise til, noe som viser hvordan det går med folk som åpner forholdet. Det er ikke sånn at det å åpne det er en medisin uten bivirkninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...