AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Jeg er kvinne på 32år og vært i et forhold i 9år! Da skal det sies her at mannen her hjemme er veldig glad i det motsatte kjønn han også. Når jeg skriver ekstremt glad i menn, så mener jeg at jeg liker å flørte, se på kjekke mørke menn. Er veldig svak for mørkhåret menn, mørke trekk i ansiktet osv. Hvis jeg for eks får ny kollega som viser seg å være hot, så kan jeg fantasere om han i en lang periode. Kan også ha sex drømmer osv. Igjen, jeg vet min mann er en flørtete type selv. Nå som jeg nettopp har fått ut hormonspiralen, har jeg bare blitt enda verre! Kåt konstant og lysten på en flørt (dog ikke utroskap!), men en lett flørt. Er dette en livsfase jeg er i ? Eller vil jeg alltid forbli glad i menn? Forstå meg riktig. Anonymkode: 4a0b6...7eb
911 Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Tror dere er klare for å åpne forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 3 minutter siden, 911 skrev: Tror dere er klare for å åpne forholdet. Er vi lei av hverandre kanskje? Jeg merker min samboer er likegyldig i hva jeg gjør. Vi elsker hverandre, men er også redd for om med tiden at det vil dø ut. Nå holder jeg meg for god til å bare dra ifra han fordi jeg vil ha noe annet. Man må huske på at etter ni år sammen, skjer det noe. Ikke normalt å være forelsket i ni år. TS:) Anonymkode: 4a0b6...7eb
911 Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 (endret) Dere behøver ikke være lei av hverandre for å ha lyst på litt "krydder" i hverdagen 🙂 Det kan slå begge veier og at dere får mer lyst på hverandre. Men vær ærlig om det og dersom begge er enige kan det være greit å ha et åpent forhold. Jeg har aldri prøvd dette så vet ikke helt om dette kan fungere, men det er en mulighet siden dere begge er flørtete og har høy sexlyst. Og du skriver at det ikke er normalt å være forelsket etter ni år. Forelskelsen kan svinge ja, men for min del har dette blusset opp til store høyder selv om vi har vært sammen i nesten 30 år. Vi har det så bra som vi aldri har hatt det. Endret 14. september 2020 av 911 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må huske på at etter ni år sammen, skjer det noe. Ikke normalt å være forelsket i ni år. Helt feil. Men med deres innstilling, er det kanskje ikke så rart? Anonymkode: f957a...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, 911 skrev: Jeg har aldri prøvd dette så vet ikke helt om dette kan fungere, Likevel så gir du råd! Litt av et forum! Anonymkode: f957a...6f3 1
911 Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Likevel så gir du råd! Litt av et forum! Anonymkode: f957a...6f3 He he... du har så rett, men jeg har min "visdom" fra KG 😄
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 14 minutter siden, 911 skrev: He he... du har så rett, men jeg har min "visdom" fra KG 😄 Du gjør rett i å sette det i anførselstegn. Å åpne forholdet er virkelig ikke noen god idé. Typisk at her inne klarer man ikke forholde seg til realiteten, bare til drømmer og fantasier. Ikke rart det går dårlig for folk... Anonymkode: f957a...6f3 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt feil. Men med deres innstilling, er det kanskje ikke så rart? Anonymkode: f957a...6f3 Det er helt sikkert flere som er forelsket etter så mange år. MEN ikke like nyforelsket, den typiske forelskelse følelsen etter så mange år nei. Jeg kjenner ovehodet ikke noe kribling lengre. Det har kanskje noe med at min samboer ikke liker å kysse/kline. Jeg som elsker å kline, syntes dette er en liten nedtur i forholdet. Jeg drar såklart ikke av den grunn. Vi har to barn, så en slik egotanke kan ikke være årsaken til et brudd altså. Vi har mye sex, så ddt har ikke blitt verre. Heldigvis Men lysten på å kline, oppleve en skikkelig forelske igjen, er en tanke som nesten gjør meg glad. Sier ikke at jeg skal oppldve det. Anonymkode: 4a0b6...7eb
Fioljenta Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vi lei av hverandre kanskje? Jeg merker min samboer er likegyldig i hva jeg gjør. Vi elsker hverandre, men er også redd for om med tiden at det vil dø ut. Min erfaring er at gresset er grønnest der du vanner det. 💜 Hvorfor skal det dø ut hvis dere tar vare på det? Det er utrolig mye gøy dere kan finne på sammen! 😄 Selv om jeg liker menn, så er det en mann jeg liker best. Han har vært min i mange år nå. 💜 (Noen trives i åpne forhold, andre mener det er en del risikoer i åpne forhold - det har jeg ingen erfaring med. Tror dere må finne ut hva som fungerer for dere.)
Gjest Alterego666 Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 Det er jo bare deilig å dyrke de små forelskelsene. Du virker godt forankret i mannen din og beskriver ikke ham som sjalu. Ut fra HI kan ikke jeg se at du gjør noe som skal fordømmes.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, Fioljenta skrev: Min erfaring er at gresset er grønnest der du vanner det. 💜 Hvorfor skal det dø ut hvis dere tar vare på det? Det er utrolig mye gøy dere kan finne på sammen! 😄 Selv om jeg liker menn, så er det en mann jeg liker best. Han har vært min i mange år nå. 💜 (Noen trives i åpne forhold, andre mener det er en del risikoer i åpne forhold - det har jeg ingen erfaring med. Tror dere må finne ut hva som fungerer for dere.) Jeg tror det taler for seg at en flørt er lov i vårt forhold. Men vi er knyttet til hverandre og jeg ser ikke helt livet mitt uten han. Jeg vil ikke i et nytt forhold og jeg tror ikke han heller vil det. Men det å "gi han lov" til å danse, ha det gøy med andre damer, gir meg også sjansen til det med andre menn. Blir glad av å jobbe med menn, være på fest med menn og i det hele tatt ha en god stemning med andre. Jeg er nokså sikker på at meg og samboeren min er like der. Anonymkode: 4a0b6...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Du virker godt forankret i mannen din og beskriver ikke ham som sjalu. Til å begynne med var han ganske sjalu. Nå de siste årene, har han blitt mindre og mindre. Han er så godt som likegyldig nå. Men vet ikke om det er fordi han stoler steilt på meg eller om det er det at hvis jeg flørter med andre menn, så kan han også få lov å flørte med andre damer. Om du skjønner. Han er 10år eldre enn meg og kjenner nok at alderen hans begynner å eldres. Kjenner at jeg også er lite sjalu av meg. Og jeg vet at det er et par av hans kollega som han liker å danse med på jobbfest. Kjenner jeg bryr meg lite, bare han kommer hjem og ikke drar ifra meg. 🤷♀️ Anonymkode: 4a0b6...7eb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sikkert flere som er forelsket etter så mange år. MEN ikke like nyforelsket, den typiske forelskelse følelsen etter så mange år nei. Jeg kjenner ovehodet ikke noe kribling lengre. Det har kanskje noe med at min samboer ikke liker å kysse/kline. Jeg som elsker å kline, syntes dette er en liten nedtur i forholdet. Jeg drar såklart ikke av den grunn. Vi har to barn, så en slik egotanke kan ikke være årsaken til et brudd altså. Vi har mye sex, så ddt har ikke blitt verre. Heldigvis Men lysten på å kline, oppleve en skikkelig forelske igjen, er en tanke som nesten gjør meg glad. Sier ikke at jeg skal oppldve det. Anonymkode: 4a0b6...7eb Det er bare tull! Dette er sannheten: 12 minutter siden, Fioljenta skrev: Min erfaring er at gresset er grønnest der du vanner det. 💜 Hvorfor skal det dø ut hvis dere tar vare på det? Det er utrolig mye gøy dere kan finne på sammen! 😄 Selv om jeg liker menn, så er det en mann jeg liker best. Han har vært min i mange år nå. 💜 (Noen trives i åpne forhold, andre mener det er en del risikoer i åpne forhold - det har jeg ingen erfaring med. Tror dere må finne ut hva som fungerer for dere.) For noen tragiske liv folk lever, som følger sommerfuglene rundt forbi, og ikke evner å skape spenning der de selv er! Anonymkode: f957a...6f3 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Til å begynne med var han ganske sjalu. Nå de siste årene, har han blitt mindre og mindre. Han er så godt som likegyldig nå. Men vet ikke om det er fordi han stoler steilt på meg eller om det er det at hvis jeg flørter med andre menn, så kan han også få lov å flørte med andre damer. Om du skjønner. Han er 10år eldre enn meg og kjenner nok at alderen hans begynner å eldres. Kjenner at jeg også er lite sjalu av meg. Og jeg vet at det er et par av hans kollega som han liker å danse med på jobbfest. Kjenner jeg bryr meg lite, bare han kommer hjem og ikke drar ifra meg. 🤷♀️ Anonymkode: 4a0b6...7eb Jeg og kjæresten har også blitt mindre sjalu med tiden. For min del føler jeg at det kommer av trygghet + at jeg har blitt mer moden og "rund i kantene" og tenker at ting ikke er så dramatisk farlig som jeg syntes tidlig i 20årene. Tenker som deg at litt flørt og dans osv ikke gjør meg noe Jeg er også litt "glad i menn" men er aldri utro. Men legger merke til kjekke menn, kan lett bli litt betatt av nye mannlige bekjentskaper som feks kollegaer osv. Det går jo alltid over etter litt og jeg gjør aldri noe mer enn maks litt flørting. Ser ikke noe galt i det. Tenker at jeg aldri gjør mer enn det jeg ville følt var ok at mannen gjorde, og det er aldri snakk om fysisk kontakt eller masse 1-1-kommunikasjon eller annet som kan regnes som utroskap. Jeg er ikke interessert i åpent forhold selv om jeg synes andre menn er kjekke i blant... Anonymkode: 6ff37...514 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull! Dette er sannheten: Du kan jo ikke snakke på mine vegne? Fordi om du er like forelsket i evig langt forhold, så trenger ikke alle å være det. Jeg er åpen for at alle er forskjelige. Så tull er det ikke. Ts☀️ Anonymkode: 4a0b6...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 At du opplever en oppsving nå skyldes nok at du har tatt ut hormonspiralen (så fremt du ikke har startet på annen hormonprevensjon?). Det er iallfall vanlig at man får tilbake eggløsning da, og mange kvinner får høyere sexlyst når de er fruktbare. Jeg blir iallfall sånn - tenker på sex hele tiden, synes nesten alle menn er attraktive og rives nesten i stykker innvendig med tanken på at jeg ikke kan ha sex med andre en mannen min. Så går eggløsningen over og jeg er tilbake til normalen igjen. Anonymkode: 4913f...163 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #18 Skrevet 14. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke snakke på mine vegne? Fordi om du er like forelsket i evig langt forhold, så trenger ikke alle å være det. Jeg er åpen for at alle er forskjelige. Så tull er det ikke. Ts☀️ Anonymkode: 4a0b6...7eb Nei, det kan jeg ikke, og det gjorde jeg heller ikke. Det var DU som generaliserte. Anonymkode: f957a...6f3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sikkert flere som er forelsket etter så mange år. MEN ikke like nyforelsket, den typiske forelskelse følelsen etter så mange år nei. J Dette skrev du. Du snakker på vegne av andre. Anonymkode: f957a...6f3
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 (endret) Forelskelsen kan forsvinne ja, men så kommer den sterke kjærligheten som overgår, overvinner og overlever alt. Når det går en viss stund ser man faktisk hvor verdifull og vakker en partner kan være. Det er nok takket være den som ikke kvæler deg i et forhold, gir deg rom og luft til utforske drømmer og ønsker.... Det er en annen form for kjærlighet. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå som jeg nettopp har fått ut hormonspiralen, har jeg bare blitt enda verre! Kåt konstant og lysten på en flørt (dog ikke utroskap!), men en lett flørt. Er dette en livsfase jeg er i ? Eller vil jeg alltid forbli glad i menn? Forstå meg riktig. Er det ikke deilig å være konstant kåt da hvis det ikke hemmer deg? jeg er slik selv jeg men livsfasen min var at jeg ikke ble kåt. Jeg tok grep og ansvar over min egen nytelse, trenet meg opp til bedre sexlyst. I en alder av nesten 50 er jeg kåtere enn noen sinne, og blir kåt bare jeg hører et glidelås😅 Er det ikke det at du føler at han holder på å skli over til en annen legning? Litt sånn slipp taket litt? Tror nok det at du så glad i menn at du er 100% straight? Det er ikke galt i å være glad i andre menn, så lenge du holder deg i skinnet. Vet du om du er kåt for å kjenne på orgasmer eller er det bare for å ha sex menn? Endret 14. september 2020 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå