Gå til innhold

Hvordan utvikle en app?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig teknisk tilbakestående, så det å «lage» en app selv kan jeg bare drite i. Finnes det firma man kan samarbeide med? Er det dyrt? Jeg har en ide, rettet mot én spesiell brukergruppe, har masse ideer og tanker om hvordan jeg vil at appen skal være. Men jeg aner jo ikke hvordan noe sånt kan bygges 🙊 

Anonymkode: 15e3c...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det dyrt?

Koster mer enn 1000kr timen for en konsulent. Så blir jo lett en halv million for en enkel app

Anonymkode: 64030...4a5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koster mer enn 1000kr timen for en konsulent. Så blir jo lett en halv million for en enkel app

Anonymkode: 64030...4a5

iiish da tror jeg den appen får være med tanken 😬

Skrevet

Har du en veldig god idé som man kan tjene penger på så trot jeg nok at noen vil samarbeide med deg uten å ta noe særlig for å lage appen ,så lenge dere eier den sammen! 

Anonymkode: ad2df...f0d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du en veldig god idé som man kan tjene penger på så trot jeg nok at noen vil samarbeide med deg uten å ta noe særlig for å lage appen ,så lenge dere eier den sammen! 

Anonymkode: ad2df...f0d

Hmm.. det var ikke en dum ide. Det skal jeg tenke mer på, bør vel evt finne samarbeidspartner som allerede gjør noe innenfor det jeg planlegger da? 

Skrevet

Går an å spørre f.eks. IT-studenter? Jeg var IT-student og med i en Facebookgruppe for IT-studenter, der var det stadig folk som ikke studerte IT innom med appideer de ville ha hjelp til, hjemmesider de ville ha, osv. En student er sikkert villig til å gjøre jobben billigere enn en konsulent.

Anonymkode: 5578c...046

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går an å spørre f.eks. IT-studenter? Jeg var IT-student og med i en Facebookgruppe for IT-studenter, der var det stadig folk som ikke studerte IT innom med appideer de ville ha hjelp til, hjemmesider de ville ha, osv. En student er sikkert villig til å gjøre jobben billigere enn en konsulent.

Anonymkode: 5578c...046

Takk for tips 🙌🏼

Skrevet

Jeg hadde ideen til Mattilbud-appen et år før den kom.

Uansett hadde ikke jeg verken kunnskaper eller midler til å utvikle den da.

Men jeg er glad noen gjorde det:-)

Anonymkode: de268...1d0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ideen til Mattilbud-appen et år før den kom.

Uansett hadde ikke jeg verken kunnskaper eller midler til å utvikle den da.

Men jeg er glad noen gjorde det:-)

Anonymkode: de268...1d0

Jeg er sikker på at noen sitter på samme ide som jeg har å, så om jeg får mulighet så skal ideen realiseres 🙊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...