Gå til innhold

Jeg vil forsvinne for en periode


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil stikke av for en periode. Jeg har det kjempe vanskelig og jeg ønsker en pause fra alt. Det har skjedd dødsfall i familien for en tid tilbake. Helt siden den gang har jeg vært den som har tatt meg av familien og trøsta, nå kommer sorgen over på meg. Jeg er kjempe lei meg. Og det eneste jeg vil er å være med han jeg er forelsket i. Jeg vil også bare stikke av en periode. Jeg vil stikke fra alt og alle. Familien vil sikkert bli bekymra om jeg ikke sier i fra om jeg drar og er for meg selv. Men det er det jeg vill. Jeg ønsker ikke å forholde meg til noen nå annet en han jeg liker. Alt er så trist og tomt. 

Det værste er at jeg har brukt alkohol oppi dette og det er ikke bra da jeg har et usunt forhold til alkohol. Jeg er nødt til å stoppe å drikke. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg bare ønsker å stikke av fra alle og kun fokusere på meg selv. Alt er så forferdelig vondt nå. 

Hva skal jeg gjøre egentlig? 

Anonymkode: e675c...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stor klem ❤️ jeg tror det er lurt å fortelle de nærmeste at du ønsker å være alene en tid. Veldig trist for dem om du plutselig bare forsvinner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Be til Jesus. Han vil være der å hjelpe deg ut av den vonde situasjonen.😇❤️Stor og varm klem

Har hun bedt om religiøse råd??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Apocalypte skrev:

Har hun bedt om religiøse råd??

Nei, man skal du bestemme hvilke råd folk skal kunne gi? TS bestemmer selv hvilke råd hun følger.

Anonymkode: 358ab...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ts, Det er trist å høre at du sliter og jeg kan forstå at det frister, men jeg tror det bare gjør vondt verre om du ikke sier til noen hvor du skal. Når det er sagt så kan jeg godt forstå ditt ønske om å komme deg litt vekk fra alt. Hva med å ta 6 mnd avgårde i Costa Rica eller noe slikt? Det trenger slettes ikke koste så alt for mye heller. Er jo litt som skal på plass mht jobb og sånt da.

Anonymkode: 454c7...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Be til Jesus. Han vil være der å hjelpe deg ut av den vonde situasjonen.😇❤️Stor og varm klem

Jeg personlig tror ikke på Jesus😢

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts, Det er trist å høre at du sliter og jeg kan forstå at det frister, men jeg tror det bare gjør vondt verre om du ikke sier til noen hvor du skal. Når det er sagt så kan jeg godt forstå ditt ønske om å komme deg litt vekk fra alt. Hva med å ta 6 mnd avgårde i Costa Rica eller noe slikt? Det trenger slettes ikke koste så alt for mye heller. Er jo litt som skal på plass mht jobb og sånt da.

Anonymkode: 454c7...ce5

Synd med denne koronaen som hindrer meg i å reise utenlands. Tenkte mer å bare stikke litt av her innenlands. Bare ta et tog, se hvor jeg havner booke meg inn på hotell for noen dager. Eller å dra til han jeg liker. Jeg ønsker å ta avstand til alle bortsett fra han. Jeg trenger ro

Er det påtrengende å dra til byen hans uten å si i fra til han før jeg er der? Han vet om situasjonen min. Jeg er aldri i byen hans ellers. 

Anonymkode: e675c...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du er fortvilet, men jeg vil sterkt råde deg til å fortelle noen at du trenger tid alene, og at du drar bort for en stund. Det vil være fryktelig for de som bryr seg om deg, og er glade i deg, om du bare forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg personlig tror ikke på Jesus😢

Synd med denne koronaen som hindrer meg i å reise utenlands. Tenkte mer å bare stikke litt av her innenlands. Bare ta et tog, se hvor jeg havner booke meg inn på hotell for noen dager. Eller å dra til han jeg liker. Jeg ønsker å ta avstand til alle bortsett fra han. Jeg trenger ro

Er det påtrengende å dra til byen hans uten å si i fra til han før jeg er der? Han vet om situasjonen min. Jeg er aldri i byen hans ellers. 

Anonymkode: e675c...9b7

Jeg ville absolutt sagt ifra ja. Hater selv når folk kommer på sånn "surprise"-besøk. Særlig når folk kommer på surprise-opphold og skal være hos meg i noen dager. 

Anonymkode: 454c7...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles ut som jeg begynner å bli gal. Jeg har av en eller annen grunn lyst til å si opp leiligheten min uten en plan å bare se hva som skjer. Sette meg på et tog og booke meg på et hotell der jeg havner. Frister mer å legge meg ute i telt langt langt inni skogen selvom jeg er mørkeredd. 

Anonymkode: e675c...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...