Gå til innhold

Han har aldri hatt sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år som akkurat har fått meg en nydelig kjæreste på samme alder. Jeg har hatt sex tidligere i mitt forrige forhold, mens han aldri har hatt. Noen som har vært i samme situasjon? Ble opplevelsen for den som aldri har hatt sex mindre spesiell fordi den andre parten hadde hatt sex før ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er sjelden veldig bra første gang man har det med en person, uavhengig av om man er erfaren eller ikke, og første gang man har sex overhode er sjelden noen fantastisk opplevelse. Man trenger tid og erfaring for å finne ut hva man selv liker og hvordan man har det best sammen med partneren. Min erfaring er at sex blir bedre jo lengre man har vært sammen. Derfor synes jeg ikke du skal tenke så mye på hvordan det blir for han eller for dere første gang, men heller ta tida til hjelp. Ha sansene åpne og vær tålmodig.

Skrevet

Jeg hadde heller aldri hatt sex da jeg traff samboeren min, mens han hadde hatt sex før meg. Det hadde ingenting å si. Første gang ble like spesiell, og det var en veldig fin opplevelse selv om det absolutt ikke er høydepunktet i sexlivet vårt. Uansett så tenkte jeg overhodet ikke på hans tidligere sexpartnere, der og da er det bare oss to som betyr noe.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Her har du en unik mulighet til å guide en sikkert lærevillig ung mann på den smale sti og med ønskede stikkveier. Høres ut som et privilegium, spør du meg!

;)

Gjest gjesta
Skrevet

jeg og sambo hadde det veldig fint første gangen vi lå sammen. selv om han hadde hatt sex før meg syntes han også det var veldig spesielt, nettopp fordi det var første gangen med meg. det var jo oss, vårt forhold og det store skrittet vi tok som var "i fokus".

og forøvrig syntes jeg det var helt greit at en av oss hadde litt "peiling".. :)

Skrevet
Her har du en unik mulighet til å guide en sikkert lærevillig ung mann på den smale sti og med ønskede stikkveier. Høres ut som et privilegium, spør du meg!

;)

Jess! her har du sjansen til å forme han til en viss grad etter dine..."krav". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...