AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hvor lenge skal første date vare dersom den er bra? Jeg møtte en fra tinder, vi gikk først tur for deretter å dra opp til meg hvor vi så film. Når denne var ferdig sa han at han måtte hjem, da hadde daten vart i ca 2,5 timer. Han snakket mye og virker interessert i samtalen, men ingen fysisk kontakt bortsett fra klem. Han tok heller ikke initativ til å avtale nytt møte, men avsluttet med at det var hyggelig å møte meg. Er dette dårlig tegn? Anonymkode: 3cae4...eec
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Det er bare å se på kommunikasjon videre. Hvis han ikke er interessert sa dabber det etterhvert. Anonymkode: 7a2ff...cb5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å se på kommunikasjon videre. Hvis han ikke er interessert sa dabber det etterhvert. Anonymkode: 7a2ff...cb5 Jeg er vandt med å få melding med engang etter daten av de jeg har datet før, men han har ikke sendt noe enda Anonymkode: 3cae4...eec
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Hva med at du skriver ham en mld og takker for en hyggelig date, og at du håper på at dere treffes igjen? Kan jo hende han venter på samme mld? Anonymkode: 23c6a...75b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med at du skriver ham en mld og takker for en hyggelig date, og at du håper på at dere treffes igjen? Kan jo hende han venter på samme mld? Anonymkode: 23c6a...75b Jeg bare tenker at siden han avsluttet daten burde han ta kontakt? Han er veldig utadvendt og ikke sjenert så tror igrunn ikke han har problem med å ta initativ. Jeg er litt motsatt på initativdelen Anonymkode: 3cae4...eec
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Jeg vil tro han bare ikke er interessert. Kjenner igjen tegnene. Men du kan jo sende en melding. Det verste er vel at du ikke får svar, og ellers et negativt svar. Anonymkode: 5c06e...8df 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro han bare ikke er interessert. Kjenner igjen tegnene. Men du kan jo sende en melding. Det verste er vel at du ikke får svar, og ellers et negativt svar. Anonymkode: 5c06e...8df Hvordan tegn merker du/kjenner igjen? Ja jeg kan det men må si det sitter litt langt inne når jeg allerede tenker han ikke er spesielt interessert Anonymkode: 3cae4...eec
Sunset90 Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 (endret) Taushet, ingen kommunikasjon Vanskelig og svare på, det er jo noe man finner ut etterthvert hvordan ståa er. Om det blir mer kontakt eller ikke. Noen persona kan være pokerface, vanskelig og vite hvor man har de. Endret 13. september 2020 av Sunset90
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 Enten er han ikke interessert. Eller så er han veldig forsiktig slik som jeg er og tør ikke ta første steget. Send han en melding å hør om han vil være med på en ny date. Sier han ja er han bare sjenert. Anonymkode: f2e24...d04
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 Hvis han ikke tar kontakt etter daten så er det ikke så godt tegn. Men det kan også hende at han følte at han fikk liten respons fra deg og er usikker på deg? Send han en melding og se om du får svar, det er ikke verre enn det. Ellers er det vanskelig å se noen tydelige tegn. Jeg har opplevd å føle at daten gikk dårlig, men han har likevel vært interessert. Og motsatt, hatt en hyggelig kveld og så blitt ghostet. Nå er jeg litt utålmoding av meg, så jeg er rett som det er den første til å sende melding etter date. Anonymkode: 7635d...d52 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 Det kan godt hende han ønsker noe seriøst siden han ikke gjorde noe fysisk. På første og andre date med han jeg er sammen med nå gjorde vi ikke noe mer fysisk enn en klem når vi skilte lag, og han sa ikke noe om at han ønsket å se meg igjen på daten og sendte heller ikke noen melding til meg rett etterpå. Det var jeg som sendte melding rett etterpå, og det var jeg som tok initiativ til å møte han igjen. Og nå er vi jo sammen. Anonymkode: 96076...f57
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 Daten hørtes jo litt kjedelig ut. Hvorfor ikke heller prate sammen og bli kjent, istedenfor og glane film. Anonymkode: 62f2a...fd9 1
Sykkelkopp Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 Hvor satt du deg når du så film? I andre enden av sofaen? For i såfall hadde ikke jeg tatt initiativ heller. Du må vise litt interesse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå