Gå til innhold

Lite oppmerksomhet fra menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før fikk jeg alltid blikk og oppmerksomhet. Har hatt en tøff periode i livet og gått ned en del kg. Får høre av venner og familie at de syntes jeg er for tynn. Så da lurer jeg, er det uattraktivt om en kvinne er for tynn? Man ser tydelig ribbeina mellom brystene mine, og jeg er knoklete på skuldrene. Ansiktet har også lite underhudsfett. 

Anonymkode: 6ee74...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før fikk jeg alltid blikk og oppmerksomhet. Har hatt en tøff periode i livet og gått ned en del kg. Får høre av venner og familie at de syntes jeg er for tynn. Så da lurer jeg, er det uattraktivt om en kvinne er for tynn? Man ser tydelig ribbeina mellom brystene mine, og jeg er knoklete på skuldrene. Ansiktet har også lite underhudsfett. 

Anonymkode: 6ee74...7bf

Er du sjuk da?Beklager om man spør for personlig. Du kan ikke legge på deg litt da? Går an å være tynn men å de sunn tynn ut.

Dame her forresten. Menn har kanskje andre synspunkt. Ville ikke ha datet en syltynn mann.

Anonymkode: 1deb4...a9e

Skrevet

Samme om vedkommende er kvinne eller mann så er ikke sykelighet eller tristhet attraktivt. Så kanskje det ikke bare er vekta, men at det vises at du har hatt det tøft og er tynn og pjusk. Det er helt normalt og betyr ingenting. De fleste har nok opplevd at ingen ser en når man trenger det mest og at man blir sett når man klarer seg fint. Kikk etter han mannen som liker deg som du er nå også, mens du tar vare på deg selv og kommer deg til hektene. Det er bare han som er viktig. 

Anonymkode: 29ef4...30a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...