AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #81 Del Skrevet 16. september 2020 Ellinor? Anonymkode: 24fd7...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #82 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg synes du skal gå for navnet du liker best uavhengig av hva som er populært. Det tror jeg ikke du vil angre på. Jeg liker godt både Astrid og Solveig. Andre navn jeg liker er Ingrid, Edith, Mari, Tora, Ingebjørg, Ingeborg, Signe, Liv, Hege, Kristin og Anne. Anonymkode: f91bf...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #83 Del Skrevet 16. september 2020 Aurora! Anonymkode: f6aa5...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #84 Del Skrevet 16. september 2020 Hva med Vigdis, Gøril eller Magda? Eller Ruth, men det er kanskje litt dumt siden det rimer på krutt. Ruth er full av krutt! Anonymkode: 28b78...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #85 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg synes du skal velge Astrid hvis det er det du egentlig ønsker, selv om det er et navn som er på vei oppover. -Og det er et veldig fint navn ☺️ Noen andre gamle navn som jeg liker er: Dagny, Esther, Serine, Oline, Othilie, Dorthea og Elvira. Anonymkode: d101b...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå