AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hater første dater, men må jo bare gjennom det. Er så lei av dating, håper det er Mr. Right jeg treffer i dag💖 Anonymkode: fd9d0...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Lykke til. Anonymkode: 62f6f...7f6 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Helt enig er så lei 😂😂så masse lykke til ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Skal du la han teste ut godsakene? Anonymkode: c7e48...614 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Ønsker deg masse lykke til! Kos deg. Fortell gjerne hvordan det var 😀 Anonymkode: a1587...d59 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Lykke til. Husk å ikke sitte med beina i kryss på første date. Dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: b26d0...99a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Takk til dere som ønsket meg lykke til. Han lignet ikke på bildene, var dog hyggelig, men mer vennskapelig. En gjenganger på Tinder som jeg har merket meg er at små menn fremstiller seg ganske annerledes på bildene enn hva realiteten tilsier. Og de som ikke oppgir høyde er garantert lave! Ikke at høyde er avgjørende, men det blir bare helt feil å tro at man skal møte person som er slik og sånn, for å at det dukker opp noe helt annet, det er ikke noe jeg går videre med. Anonymkode: fd9d0...8a8 8
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk til dere som ønsket meg lykke til. Han lignet ikke på bildene, var dog hyggelig, men mer vennskapelig. En gjenganger på Tinder som jeg har merket meg er at små menn fremstiller seg ganske annerledes på bildene enn hva realiteten tilsier. Og de som ikke oppgir høyde er garantert lave! Ikke at høyde er avgjørende, men det blir bare helt feil å tro at man skal møte person som er slik og sånn, for å at det dukker opp noe helt annet, det er ikke noe jeg går videre med. Anonymkode: fd9d0...8a8 Next ——>
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 On 9/13/2020 at 12:51 PM, AnonymBruker said: Lykke til. Husk å ikke sitte med beina i kryss på første date. Dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: b26d0...99a Nettopp, spre bena så vet han at hun er up for it Anonymkode: 2e09a...235 1
Tension Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Takk til dere som ønsket meg lykke til. Han lignet ikke på bildene, var dog hyggelig, men mer vennskapelig. En gjenganger på Tinder som jeg har merket meg er at små menn fremstiller seg ganske annerledes på bildene enn hva realiteten tilsier. Og de som ikke oppgir høyde er garantert lave! Ikke at høyde er avgjørende, men det blir bare helt feil å tro at man skal møte person som er slik og sånn, for å at det dukker opp noe helt annet, det er ikke noe jeg går videre med. Anonymkode: fd9d0...8a8 Spør om høyde direkte da. For min del ville jeg svart ærlig (tallet er mellom 185-190, svarer ikke nøyaktig her på forumet) og hvis det blir for lavt for dama så er hun sannsynligvis for høy for min smak. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Takk til dere som ønsket meg lykke til. Han lignet ikke på bildene, var dog hyggelig, men mer vennskapelig. En gjenganger på Tinder som jeg har merket meg er at små menn fremstiller seg ganske annerledes på bildene enn hva realiteten tilsier. Og de som ikke oppgir høyde er garantert lave! Ikke at høyde er avgjørende, men det blir bare helt feil å tro at man skal møte person som er slik og sånn, for å at det dukker opp noe helt annet, det er ikke noe jeg går videre med. Anonymkode: fd9d0...8a8 Hvordan lignet han ikke på bildene? Hadde han stått på kasser og slikt ved siden av høye saker? Anonymkode: da5ad...450 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 5 timer siden, Tension skrev: Spør om høyde direkte da. For min del ville jeg svart ærlig (tallet er mellom 185-190, svarer ikke nøyaktig her på forumet) og hvis det blir for lavt for dama så er hun sannsynligvis for høy for min smak. Han hadde samme høyde som meg eller lavere, dvs ca 167. Anonymkode: fd9d0...8a8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan lignet han ikke på bildene? Hadde han stått på kasser og slikt ved siden av høye saker? Anonymkode: da5ad...450 Noe slikt ja, pluss poseringer hvor han ikke så så spinkel ut og ulik i ansiktet. Anonymkode: fd9d0...8a8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 6 timer siden, Bente1234 skrev: Next ——> Vet ikke om jeg orker flere dater, men orker heller ikke leve et helt liv alene, har vært alene lenge nok nå. Merker at motivasjonen for livet er på tynn grunn. Anonymkode: fd9d0...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, spre bena så vet han at hun er up for it Anonymkode: 2e09a...235 Han var ikke en type jeg tenner på eller føler noe som helst sexueltiltrekknig mot. Så droppa tipset deres😜 Anonymkode: fd9d0...8a8
Tension Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Han hadde samme høyde som meg eller lavere, dvs ca 167. Anonymkode: fd9d0...8a8 Ja, men da er det ganske forståelig. Mannen bør være litt høyere, personlig foretrekker jeg jo damer i høyden 160-170. 2
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om jeg orker flere dater, men orker heller ikke leve et helt liv alene, har vært alene lenge nok nå. Merker at motivasjonen for livet er på tynn grunn. Anonymkode: fd9d0...8a8 Du slår garantert ikke mine 11 år som single.jeg og er dritlei av å møte nye folk...men det er jo ingen krise om en ikke dater en stund..ta en pause og slapp av... kos deg.en skal jo ikke være avhengig av en kjip mann for at livet skal være verd å leve... en mann må være en person som tilfører noe positivt ikke noe bare for å slippe å være alene...i tillegg så bør man jo sørge for at man har det bra uten mann da før en slipper en innpå seg igjen da... nei vet alt om det der .ta en pause og gjør andre ting... 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #18 Skrevet 14. september 2020 3 minutter siden, Bente1234 skrev: Du slår garantert ikke mine 11 år som single.jeg og er dritlei av å møte nye folk...men det er jo ingen krise om en ikke dater en stund..ta en pause og slapp av... kos deg.en skal jo ikke være avhengig av en kjip mann for at livet skal være verd å leve... en mann må være en person som tilfører noe positivt ikke noe bare for å slippe å være alene...i tillegg så bør man jo sørge for at man har det bra uten mann da før en slipper en innpå seg igjen da... nei vet alt om det der .ta en pause og gjør andre ting... Jo det gjør jeg. Og tiden for barn renner snart ut. Anonymkode: fd9d0...8a8 1
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det gjør jeg. Og tiden for barn renner snart ut. Anonymkode: fd9d0...8a8 fryktelig dårlig utgangspunkt...skremmer mange menn.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: fryktelig dårlig utgangspunkt...skremmer mange menn.. Jeg pleier ikke å opplyse om det, og det var heller ikke bedre før når jeg hadde mer tid. Møter bare på svært spesielle typer eller manipulerende typer. Hadde aldri i min villeste fantasi forestilt meg at det skulle være så vanskelig å finne noen. Anonymkode: fd9d0...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå