Gå til innhold

Viste frem brystene mine ute


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke noe å skamme seg over. Veldig flotte pupper. Du ser ut som en deilig knulledokke. 

Anonymkode: 49814...827

Takk

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hannah80 said:

Du viste puppene på byen. Deretter la du de ut på Norges største forum.  Glad det ikke er meg som våkner med årets verste fylleangst i morgen;) 

Akkurat nå driter jeg oppi om alle i norge ser puppene mine lol

Anonymkode: 12a61...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Uvesentlig hvilket merke en bukse har - det er en bukse.

Kan ikke huske å ha hørt at Eva brukte bukse i Edens hage, som er et bilde på menneskets idealtilstand - vi kommer til verden uten en tråd på kroppen, og under alle rollene, klærne og smykkene er vi like opprinnelige som da vi ble født. En bukse er ikke et naturlig element - det er noe vår kultur har funnet på av sosiale og religiøse årsaker. I andre kulturer, derimot, som hos stammefolk i Amazonas, bruker ingen bukser eller kjoler, selv om man kan bruke noe for å skjule kjønnsorganene.

I naturismen ser ingen rart på hverandre om man er naken på stranden, men man vil se rart på noen som har en bukse.

Anbefaler for øvrig bøkene til Desmond Morris for å få et objektivt syn på menneskekroppen som en helhet, der ingen del er mer skamfull enn en annen.

Anonymkode: 0de42...4d6

jeg skulle gått uten mener du? jeg fikk faktisk masse komplimenger for buksa mi i dag og hvordan rumpa mi så ut iden

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå driter jeg oppi om alle i norge ser puppene mine lol

Anonymkode: 12a61...cf0

Får håpe det blir like mye "lol" i morgen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hannah80 said:

Får håpe det blir like mye "lol" i morgen :)

silikonpuppene mine kan alle få se 😄 

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som har slike kunstig utseende silikonbryster føler at de er depersonifiserte, eller ikke en egentlig del av dem. Jeg har så mange venninner med opererte bryster som gjerne flasher oss venninnene på tull og lar folk kjenne på dem.

Jeg er usikker på om det er en god ting. 

Anonymkode: 320c0...9a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Veldig mange som har slike kunstig utseende silikonbryster føler at de er depersonifiserte, eller ikke en egentlig del av dem. Jeg har så mange venninner med opererte bryster som gjerne flasher oss venninnene på tull og lar folk kjenne på dem.

Jeg er usikker på om det er en god ting. 

Anonymkode: 320c0...9a2

jeg har flashet de ofte men ikke på et utested sånn som i dag. jeg lar folk kjenne på de om de vil 

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg skulle gått uten mener du? jeg fikk faktisk masse komplimenger for buksa mi i dag og hvordan rumpa mi så ut iden

Anonymkode: 12a61...cf0

I Norge har man etter hvert fått et veldig anstrengt forhold til nakenhet - i 1980-årene var det helt naturlig for mange kvinner å sole seg toppløse på en offentlig strand, så å se et par pupper er ingen sensasjon.

Og hadde du vært på ferie i en by som Cap d'Agde hadde du sikkert fått enda flere komplimenter for hvordan rumpen din ser ut uten bukse, uten at noen hadde sett rart på deg, slik enkelte gjør her i tråden.

Kropp er bare kropp, og det finnes milliarder av nakenbilder på nett, så et puppebilde fra eller til gjør ingen forskjell.

Anonymkode: 0de42...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

I Norge har man etter hvert fått et veldig anstrengt forhold til nakenhet - i 1980-årene var det helt naturlig for mange kvinner å sole seg toppløse på en offentlig strand, så å se et par pupper er ingen sensasjon.

Og hadde du vært på ferie i en by som Cap d'Agde hadde du sikkert fått enda flere komplimenter for hvordan rumpen din ser ut uten bukse, uten at noen hadde sett rart på deg, slik enkelte gjør her i tråden.

Kropp er bare kropp, og det finnes milliarder av nakenbilder på nett, så et puppebilde fra eller til gjør ingen forskjell.

Anonymkode: 0de42...4d6

jeg var der i fjor

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk

Anonymkode: 12a61...cf0

Det at du viste puppene sier ikke så mye, men det at du bare sa "takk" når noen kalte deg knulledukke sender litt varselsflagg altså...

Anonymkode: e3fa9...9ae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det at du viste puppene sier ikke så mye, men det at du bare sa "takk" når noen kalte deg knulledukke sender litt varselsflagg altså...

Anonymkode: e3fa9...9ae

det er mange som har kalt meg det før det er vel ikke galt akkurat?

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg var der i fjor

Anonymkode: 12a61...cf0

Flott - var det moro ...?

Anonymkode: 0de42...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Flott - var det moro ...?

Anonymkode: 0de42...4d6

ja det var veldig mye sex med ukjente menn 

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det er mange som har kalt meg det før det er vel ikke galt akkurat?

Anonymkode: 12a61...cf0

Synes du virkelig at det er greit at de ser på deg som noe de bare skal knulle og "kaste"?

Anonymkode: e3fa9...9ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Synes du virkelig at det er greit at de ser på deg som noe de bare skal knulle og "kaste"?

Anonymkode: e3fa9...9ae

jeg vile jo bare ha sex med de også

Anonymkode: 12a61...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

ja det var veldig mye sex med ukjente menn 

Anonymkode: 12a61...cf0

Men synes du ikke det blir litt vel mye snakk om sex så snart det er snakk om nakenhet?

i U.S.A. setter man omtrent likhetstegn mellom sex og en naken kropp, og selv om jeg har hørt at utelivet i Cap d'Agde er ganske fargerikt etter mørkets frembrudd, kan man vel fortsatt gå rundt der i Evas drakt på dagtid uten at alt blir sekualisert, som her i Norge, der en naturiststrand for enkelte fremstår som et sted for fri sex ...?

Anonymkode: 0de42...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange amish-svar her. Big boobies, men ikke noe big deal at du flasher puppene dine, ts. At gutta har lyst å se på, er verdens minst bevarte hemmelighet. Slik har det alltid vært. På ungdomsskolen betalte en kamerat og jeg 10 kr (eller var det kanskje 50...) for å se på de flotte brystene til to av de søteste jentene i klassen. Klart at det var verdt prisen. Kvinner vet jo dette. Som vi sier nordpå: Dokker sitt jo på ei gullgruva! 

Anonymkode: f3579...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo skrive et innlegg uten AB-funksjonen og ca hvor i Norge du befinner deg, så får du nok noen napp her. ;) Jeg vet ikke hvilken vei du svinger, men jeg som kvinne hadde likt å leke med de puppene og jeg skulle gjort mitt beste for at du skulle fått noen skikkelige gode orgasmer.

Anonymkode: 8e90e...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange amish-svar her. Big boobies, men ikke noe big deal at du flasher puppene dine, ts. At gutta har lyst å se på, er verdens minst bevarte hemmelighet. Slik har det alltid vært. På ungdomsskolen betalte en kamerat og jeg 10 kr (eller var det kanskje 50...) for å se på de flotte brystene til to av de søteste jentene i klassen. Klart at det var verdt prisen. Kvinner vet jo dette. Som vi sier nordpå: Dokker sitt jo på ei gullgruva! 

Anonymkode: f3579...b4d

Hjelp. Vil det si at du har finansiert prostitusjon og organisert salg av kvinnekroppen i skolealder? :tongue:

Kvinnegruppa Ottar - hvor er dere når man trenger dere ...?

Anonymkode: 0de42...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...