Gå til innhold

Viste frem brystene mine ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi var ute i dag så dro jeg opp toppen og viste frem brystene mine. Jeg fikk ei snap etterpå hvor en kompis sa at det var en slutty ting å gjøre. Hva synes dere? Det var bare for moro skyld.

Anonymkode: 12a61...cf0

Skrevet

Enig med kompisen din, hvis du i det hele tatt er seriøs? 🙈🙄

Anonymkode: 015fb...196

• Liker 8
Skrevet

Jeg er seriøs, han sendte meg til og med et bilde han tok av det. Jeg synes det så bra ut jeg da.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er seriøs, han sendte meg til og med et bilde han tok av det. Jeg synes det så bra ut jeg da.

Jeg tviler ikke på at du ser bra ut, men setter spørsmålstegn til bekreftelses behovet ditt? 

• Liker 9
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tviler ikke på at du ser bra ut, men setter spørsmålstegn til bekreftelses behovet ditt? 

Hva da?

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi var ute i dag så dro jeg opp toppen og viste frem brystene mine. Jeg fikk ei snap etterpå hvor en kompis sa at det var en slutty ting å gjøre. Hva synes dere? Det var bare for moro skyld.

Alt som gjøres for gøy er morro😅...og dem som ikke ser den, har ikke humor...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Er sånne jenter som ender som bruk og kast blant menn og bare blir en sexdukke og dørmatte...

Anonymkode: ffee8...e4a

• Liker 7
Skrevet

Når en kvinne kun viser frem brystene sine, er det fordi hun er redd for å være naken.

Får assosiasjoner til amerikanske college-filmer der siklende unggutter tror det er toppen av lykke og fordervelse bare noen viser frem et par pupper.

Kropp er bare kropp. Skal man først vise frem noe, må man kjøre hele løpet og ta av seg alle klærne, ikke bare BH-en.

Anonymkode: 0de42...4d6

• Liker 2
Skrevet

Er de ikke sexy da?

IMG_7452.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge holdt du opp genseren sånn at han rakk å ta bilde? Absolutt fine pupper for de som liker kunstige pupper. Ikke noe å være flau over.

Det betyr verken at du er slutty eller at du har et bekreftelsesbehov. Det kan bety, men det er ingen erlikhetstegn mellom dette. Noen har et veldig avslappet forhold til kropp og nakenhet. Har noen kamerater som har vært på nakenvorspiel sammen. Altså en gjeng gutter som satt nakne sammen og drakk øl. Uten at noe mer skjedde. De liker seg bare veldig godt nakne. Gikk til byen med han ene en gang for tja 15 år siden og han sa at alle har jo sett ham naken og så sa jeg at jeg ikke hadde sett ham naken. Han så rart på meg og sa "HVA?", og så dro han ned buksa og så opp igjen. Nå har du. Og så gikk vi videre. 😂

Anonymkode: e3fa9...9ae

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge holdt du opp genseren sånn at han rakk å ta bilde? Absolutt fine pupper for de som liker kunstige pupper. Ikke noe å være flau over.

Det betyr verken at du er slutty eller at du har et bekreftelsesbehov. Det kan bety, men det er ingen erlikhetstegn mellom dette. Noen har et veldig avslappet forhold til kropp og nakenhet. Har noen kamerater som har vært på nakenvorspiel sammen. Altså en gjeng gutter som satt nakne sammen og drakk øl. Uten at noe mer skjedde. De liker seg bare veldig godt nakne. Gikk til byen med han ene en gang for tja 15 år siden og han sa at alle har jo sett ham naken og så sa jeg at jeg ikke hadde sett ham naken. Han så rart på meg og sa "HVA?", og så dro han ned buksa og så opp igjen. Nå har du. Og så gikk vi videre. 😂

Jeg vet ikke jeg. 20 sekunder kanskje. Jeg dro ikke ned buksa da... 

Skrevet

Jeg trodde du var 14-15, men med tanke på... du må være rimelig full, ha røyket noe du aldri burde ha vært borti, eller noe annet dumt.

Anonymkode: ff957...6dc

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde du var 14-15, men med tanke på... du må være rimelig full, ha røyket noe du aldri burde ha vært borti, eller noe annet dumt.

Anonymkode: ff957...6dc

Jeg har drukket endel

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp - kropp er bare kropp. Ingenting å gjøre så mye vesen av.

Men grunnet påvirkningen fra den puritanske amerikanske kulturen. kan bare det å være halvnaken være nok til at Dagbladet og andre aviser smeller til med ordet NAKEN i overskriften.

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er de ikke sexy da?

IMG_7452.jpg

Brystene er søte nok, men buksen ødelegger helhetsinntrykket.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nettopp - kropp er bare kropp. Ingenting å gjøre så mye vesen av.

Men grunnet påvirkningen fra den puritanske amerikanske kulturen. kan bare det å være halvnaken være nok til at Dagbladet og andre aviser smeller til med ordet NAKEN i overskriften.

Brystene er søte nok, men buksen ødelegger helhetsinntrykket.

hvorfor ødelegger buksa inntrykket? Det er ei Gina bukse

Annonse
Skrevet

Drit i det Hva kompis synes...gjør det fu vil. Brystene og kropp er bare😍

K33

Anonymkode: 6fe7d...644

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Drit i det Hva kompis synes...gjør det fu vil. Brystene og kropp er bare😍

K33

Anonymkode: 6fe7d...644

Takk 😍 jeg gjør det jeg vil. men jeg forstod ikke hva buksa det hva med buksa mi

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de ikke sexy da?

IMG_7452.jpg

Ikke noe å skamme seg over. Veldig flotte pupper. Du ser ut som en deilig knulledokke. 

Anonymkode: 49814...827

• Liker 1
Skrevet

Du viste puppene på byen. Deretter la du de ut på Norges største forum.  Glad det ikke er meg som våkner med årets verste fylleangst i morgen;) 

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

hvorfor ødelegger buksa inntrykket? Det er ei Gina bukse

Uvesentlig hvilket merke en bukse har - det er en bukse.

Kan ikke huske å ha hørt at Eva brukte bukse i Edens hage, som er et bilde på menneskets idealtilstand - vi kommer til verden uten en tråd på kroppen, og under alle rollene, klærne og smykkene er vi like opprinnelige som da vi ble født. En bukse er ikke et naturlig element - det er noe vår kultur har funnet på av sosiale og religiøse årsaker. I andre kulturer, derimot, som hos stammefolk i Amazonas, bruker ingen bukser eller kjoler, selv om man kan bruke noe for å skjule kjønnsorganene.

I naturismen ser ingen rart på hverandre om man er naken på stranden, men man vil se rart på noen som har en bukse.

Anbefaler for øvrig bøkene til Desmond Morris for å få et objektivt syn på menneskekroppen som en helhet, der ingen del er mer skamfull enn en annen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...