Gå til innhold

sure oppstøt


Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har i lang tid vært plaget med dette...har forsøkt både samarin og diverse tyggetabletter på apoteket( Link, Pepcid etc.) uten å få noe særlig til resultat.

Noen som har tips til meg ang. hvordan jeg kan få bukt med dette?

Ganske lei av å måtte spise maten både 5 og 6 ganger.

Dette har jeg vært plaget av i over et års tid. Er 20...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På helsekosten får du kjøpt noe som heter Magepastiller - det hjalp iallefall meg.

  • 7 år senere...
Skrevet

Nå skal jeg fortelle deg hva du skal gjøre: P

uansett om det herren års siden du skreiv dette:))

gå til legen og få deg henvist til gastroskopi fordi du trenger tabletter på respt... = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...