Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2002 #1 Skrevet 9. mars 2002 Har i lang tid vært plaget med dette...har forsøkt både samarin og diverse tyggetabletter på apoteket( Link, Pepcid etc.) uten å få noe særlig til resultat. Noen som har tips til meg ang. hvordan jeg kan få bukt med dette? Ganske lei av å måtte spise maten både 5 og 6 ganger. Dette har jeg vært plaget av i over et års tid. Er 20...
Dystonia Skrevet 9. mars 2002 #2 Skrevet 9. mars 2002 På helsekosten får du kjøpt noe som heter Magepastiller - det hjalp iallefall meg.
Siiw Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Nå skal jeg fortelle deg hva du skal gjøre: P uansett om det herren års siden du skreiv dette:)) gå til legen og få deg henvist til gastroskopi fordi du trenger tabletter på respt... = )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå