Gå til innhold

Greit å jogge i karantene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvis man holder god avstand

Anonymkode: 46b3b...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så lenge du holder du ute og ikke inne på ett treningssenter. 

Anonymkode: ce695...55e

• Liker 2
Skrevet

Du kan det, men bør vurdere det litt ut i fra hvor du bor og. Friluftsområder i byer kan være travle steder med mye folk. Disse bør du selvsagt ikke oppsøke når du kan være smitteførende. Du skal unngå andre. 

Anonymkode: 8e460...030

• Liker 4
Skrevet

Jeg tipper du ikke vanligvis jogger, men fant ut at du skulle jogge nå fordi du kjedet deg i karantene. Slik alle andre som er i karantene. Alle må ut, som om at det er en trang. Kan du ikke bare holde deg hjemme nå, og jogge resten av livet ditt? 

Anonymkode: e5684...8b3

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper du ikke vanligvis jogger, men fant ut at du skulle jogge nå fordi du kjedet deg i karantene. Slik alle andre som er i karantene. Alle må ut, som om at det er en trang. Kan du ikke bare holde deg hjemme nå, og jogge resten av livet ditt? 

Der tar du feil. Jeg løper vanligvis hver dag og det er en viktig del av livet mitt. Bor alene og er innestengt her. Tatt koronatest og den var negativ,men må holde karantenen ut tiden.
ts

Skrevet

Selvfølgelig er det greit. 

Anonymkode: 9a950...d59

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil. Jeg løper vanligvis hver dag og det er en viktig del av livet mitt. Bor alene og er innestengt her. Tatt koronatest og den var negativ,men må holde karantenen ut tiden.
ts

Å være innestengt er jo hele opplegget med å være i karantene. Straks du beveger deg utenfor er du en potensiell risiko. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være innestengt er jo hele opplegget med å være i karantene. Straks du beveger deg utenfor er du en potensiell risiko. 

Det er isolasjon, er grunn til myndighetene skiller mellom de. Trening utendørs er lov og anbefalt så lenge du holde avstand og høgt beholket områder. 

Anonymkode: 6d40a...8ee

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er poenget med isolasjon. Karantene er det ok å bevege seg ute, så lenge man holder seg unna folk. 

Anonymkode: f48fa...e74

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isolasjon og karantene er to ulike ting. Man kan fint bevege seg utendørs så lenge man holder avstand til andre.

Anonymkode: 598b7...a7d

Skrevet

Hvis du har tatt en test som er negativ og ikke føler deg syk må det da være greit å jogge så lenge du holder god avstand

Anonymkode: 36c88...883

• Liker 2
Skrevet

Karantenetiden er kort. Det må da være mulig å holde seg innendørs så lenge den varer, for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: e6c44...076

Gjest Blondie65
Skrevet

Her jeg bor ville det vært null problem da det er fullt mulig å holde avstand og å unngå folk. Det er denne vurderingen du også må ta i forhold til hvor du bor.

Skrevet

Ja

Anonymkode: 70f1f...5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...