AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #1 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg elsker Stronger og Röhnisch! Men nå trenger jeg en ny, og vurderer å prøve Bara. Har du erfaring med disse? Hvilket merke foretrekker du? Og hvorfor? Jeg trenger en som er squat proof, høy/middels høy i livet, og skal brukes til CrossFit. Tar i mot gode tips om disse og andre merker! Anonymkode: 4a5c8...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 12. september 2020 #2 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg kjøpte min første Bara her forrige uke. Veldig fornøyd så langt, funket veldig bra både til intervaller på mølla og til knebøy og andre styrkeøvelser. Høy i livet. Anbefales Har også gode erfaringer med ICIW. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Del Skrevet 12. september 2020 Reebok lux 2.0. Trener crossfit 5 ganger i uka og dette er den modellen jeg bruker oftest. Fungerer på alle typer wods og holder seg vask etter vask. Anonymkode: 4abce...138 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 12.9.2020 den 11.00, Møretausa skrev: Jeg kjøpte min første Bara her forrige uke. Veldig fornøyd så langt, funket veldig bra både til intervaller på mølla og til knebøy og andre styrkeøvelser. Høy i livet. Anbefales Har også gode erfaringer med ICIW. Hvordan er bara på markløft? Er som oftest da jeg har problemer med at tightsen ruller ned.. Anonymkode: 2e4cb...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er bara på markløft? Er som oftest da jeg har problemer med at tightsen ruller ned.. Anonymkode: 2e4cb...78d Hei Jeg synes den fungerer fint også på markløft:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg kjøper H&M sine. Billig og gode. Trener styrketrening og klatring annenhver dag. God til begge aktiviteter. Anonymkode: 9cc2b...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg har peøvd det meste og foretrekker H&M. Anonymkode: 02864...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 5. oktober 2020 #8 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bumpro Power Up tights eller ICanIWill sine seamless tights (jeg har queen mesh - litt liten i størrelsen). Disse er noe anerledes og tykkere i stoffet enn den typiske treningstightsen, men gud så gode de er! Bruker de mest til styrke og noe gruppetimer. Til SKIKKELIG svette økter liker jeg derimot We Are Fit Squad tights veldig godt. De har det "vanlige" tekniske materialet. Alle er høye på livet og squat proof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå