AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Som mann er det nesten umulig å finne kvinner på tinder. Når man har pratet litt ønsker gjerne noen å legge deg til på snap. Når jeg har gjort det spør ofte damen om jeg kan sende de en snap med bildet mitt. Hvis jeg spør om jeg kan få se de også, eller ikke sender en snap av ansiktet mitt innen 2 minutter sletter de meg som venn på tinder og snap. Jeg er ikke så kjapp å svare alltid så jeg er litt oppgitt over dette. Anonymkode: 9a504...039
GrønnNellik68 Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Akkurat slik er mange mannfolk og blir d mye mas om bilder ...,, i am out ... d gidder jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Du må sende bilde igjen kjapt. Hvorfor er det så vanskelig å sende fort, når du klarer å spørre om bilde så fort? Anonymkode: b2a0e...889
Sykkelkopp Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må sende bilde igjen kjapt. Hvorfor er det så vanskelig å sende fort, når du klarer å spørre om bilde så fort? Anonymkode: b2a0e...889 Jenter har mye mer trening i selfies siden de tar 100 om dagen. Menn tar seg gjerne ikke så godt ut på en selfie men kan være kjekk nok for det 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 42 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Jenter har mye mer trening i selfies siden de tar 100 om dagen. Menn tar seg gjerne ikke så godt ut på en selfie men kan være kjekk nok for det ? Anonymkode: b2a0e...889 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 6e760...f32
Hr. Aktiv Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 Hvorfor skal man utveksle bilder på tinder? Inneholder ikke profilen din på tinder gode bilder? Selv har jeg gode og tydelige bilder på tinder. Damer som ikke har det blir ikke en gang vurdert. Det er deres tabbe. 2
Sykkelkopp Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: b2a0e...889 Jenter har mye mer trening i selfies siden de tar 100 om dagen. Menn tar seg gjerne ikke så godt ut på en selfie men kan være kjekk nok for det 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 Det er mange falske profiler på Tinder, så jeg tror mange ønsker å finne ut raskt at personen er ekte og en ok person. Og at han/hun ser ut som på bildet. Det er masse fine mennesker på Tinder, men man må lete litt og sile beinhardt. Det burde menn også gjøre. Være litt kritisk til bildene som legges ut, hva som skrives, om det er et ekte navn eller oppdiktet brukernavn, om alder og avstand vises etc. Mange tegn på seriøsitet eller ikke hvis man følger med litt. Den masingen om bilder gidder jeg ikke. Da sier jeg at jeg har truffet noen andre og takk for oppmerksomheten. Og sletter matchen. Anonymkode: 35d0e...302 1
Engel Skrevet 12. september 2020 #10 Skrevet 12. september 2020 Kvinner spør om bilde på snap fordi vi har erfaring med at mange menn legger ut gamle bilder på Tinder. Om du ikke svarer så føler de at de får bekreftet mistanken. Har vært borti menn i 40-årene som har hatt bilder som har vært 10-12 år gamle. Jeg sier ikke at man må svare umiddelbart, men man må faktisk være litt på i den settingen. <hvis det går mange timer uten respons så ryker du ut. Er du opptatt akkurat der og da så si at du sender bilde i kveld. verre er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Skrevet 12. september 2020 https://www.nettavisen.no/livsstil/ane-charlotte-har-forsket-pa-tinder---gjorde-to-overraskende-funn/3423693855.html Anonymkode: fd9fb...3a7 1
FruKristine Skrevet 12. september 2020 #12 Skrevet 12. september 2020 Generelt synes jeg det er ekstremt mye mas om snap. På Tinder, Finn osv. Og legger jeg de til på snap er det et konstant mas om bilder. Hva har du på nå, kan du ta et litt dritstig bilde, kan jeg få se brystene, musa osv osv. Som om jeg ikke har noe annet å holde på med. I forhold til det du skriver ts så er det en måte å luke ut de som er seriøs eller de som bare ville ha snapen for å få bilder.
Engel Skrevet 12. september 2020 #13 Skrevet 12. september 2020 Mulig jeg er for gammel og kjedelig. Eller kanskkje ikke pen nok. 😉For jeg har faktisk ikke møtt menn som har mast på bilder.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #14 Skrevet 12. september 2020 23 minutter siden, Engel said: Mulig jeg er for gammel og kjedelig. Eller kanskkje ikke pen nok. 😉For jeg har faktisk ikke møtt menn som har mast på bilder. Det har jeg med alle, mister all interesse jeg da Anonymkode: 6e195...2fc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #15 Skrevet 13. september 2020 Jeg sitter ikke som mange på telefonen hele tiden. Jeg kan kose meg med en serie eller gjøre noe i huset. Det kan derfor ta litt tid mellom hver gang jeg sjekker telefonen. Når hun siste ville ha selfie tenkte jeg å ta litt vann i ansiktet og litt voks i håret for å ikke se helt dass ut, men de to minuttene det tok var tydeligvis for lenge å vente... Anonymkode: 9a504...039
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #16 Skrevet 13. september 2020 På 12.9.2020 den 0.47, AnonymBruker skrev: Som mann er det nesten umulig å finne kvinner på tinder. Når man har pratet litt ønsker gjerne noen å legge deg til på snap. Når jeg har gjort det spør ofte damen om jeg kan sende de en snap med bildet mitt. Hvis jeg spør om jeg kan få se de også, eller ikke sender en snap av ansiktet mitt innen 2 minutter sletter de meg som venn på tinder og snap. Jeg er ikke så kjapp å svare alltid så jeg er litt oppgitt over dette. Anonymkode: 9a504...039 Hadde tatt bilde av ansiktet mitt uavhengig av hvordan jeg så ut og skrevet "hadet". Så fjernet personen fra Snap og Tinder. Og det er hvis jeg hadde sett meldingen før 2 minutter hadde gått, noe som er særdeles usannsynlig! Anser slike krav som frekke, og det forteller mye om personen. M40 Anonymkode: 06571...e81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå