Gjest gjest 0 Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 De siste to månedene har jeg hatt sterke smerter i venstre bryst. Det ligger liksom inni brystet på venstre side og gjøre spesielt vondt når jeg trekker pusten dypt. Jeg har hørt at slike brystsmerter kan komme av stress, men det har jeg liten grunn til å tro for jeg har ikke stresset de siste mnd. Kan det ha sammenheng med trening? Ja, jeg vet jeg kan gå til legen, men jeg har mer eller mindre hatt klippekort hos legen de siste mnd pga mandlene mine og vil nødig bruke mer tid og penger på det hvis det er unødvendig.
Lissie Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Høres ut som det er muskulært. Det kan gjøre innmari vondt, men er ikke farlig. Men, kanskje du burde gå til legen for en sjekk, for sikkerhetsskyld. Lykke til! Endret 21. juli 2005 av Lissie
Gjest Trolletrine Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 Bedre å gå en gang for mye til legen,enn en gang for lite...
Pleier Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Kanskje du har forstuet noen ribbeinsmuskler. For da får man smerte ved innånding. Hadde det for en stund siden, og det var ingenting å gjøre med det. Skulle bare spise ibux.
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2005 #5 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Forstue ribbeinsmuskler? Går det virkelig an? Hvordan kan man få til det? Det har nemlig vart en stund (kanskje en mnd), men det gjør ikke vondt hele tiden. Det kommer og går, men mest når jeg har bevegd meg en del. Endret 23. juli 2005 av Pamella
Dagoberta Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Jeg fikk faktisk vondt som høres ut som den likner på din av en bh det var sånn at det var vondt å ligge på siden på nettene, og verket på dagen, og det satt sånn i at jeg også kjente det de dagene jeg brukte andre bh'er. Jeg skjønte ikke hva det var, men en jeg jobbet sammen med, som tydeligvis hadde bedre greie på bh'er og pupper enn meg, fortalte meg at man altså kunne få sånne plager av bh'er som klemte på feil plass (i mitt tilfelle tror jeg det var spilen på ene siden som presset for mye på brystet). Får satse på at det er det samme med deg men det er jo selvsagt lurt å høre med legen.
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2005 #7 Skrevet 23. juli 2005 Skulle ønske det var det! Men de bh'ene jeg bruker for tiden har jeg brukt mye lenge før smertene kom så jeg tviler litt på det. Mest sannsynlig er det bare muskelsmerter!
Midnattsol Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 Det er nok stressmuskler ja. Har akkurat det samme som deg nå og det er ikke særlig godt. Vi får prøve å slappe av og roe ned.
monja Skrevet 24. juli 2005 #9 Skrevet 24. juli 2005 Synes også det høre ut som stress. Har til tider hatt samme plagene jeg og.
Gjest Mystix Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg har akuratt det samme - var hos legen - hun har henvist meg videre til spesialist - den ene puppen min er større og hardere en den andre - jeg kjenner ikke brystet på høyre side, fordi det venstre tar all smerten Jeg tror det har sammenheng med bh og med stress. Men er greit å få det konkret Var kjempe redd for kreft, men legen trodde ikke det - jeg sliter også med å sove på noen sider av kroppen
Gjest Charlotte Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Har og det samme problemet og har hatt det siden jeg var 12 år (altså, i ca 7 år) Før fikk jeg sterke, stikkende smerter rett overfor venstre bryst, noen ganger kunne det komme rett under. Når jeg får det har jeg problemer med å puste, og ender som regel opp med å holde pusten.. Jeg har tatt EKG og blodprøver, til og med tatt pulsen på høyre og venstre arm for å se om det var forskjell. Legene sier at det er stress (noen ganger merker man ikke selv at man stresser, men kroppen merker det..) Jeg kan anbefale yoga for å forebygge stress og tøye ut brystmusklene veldig ofte, det hjelper! Har ikke hatt smerter på to måneder nå.. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå