AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Jeg var hos tannlegen for en uke siden og fjernet visdomstann. Nå er stingen åpen, noe av den bare falt ikke alt, så har jeg svake smerter. I dag er det fredag og jeg er redd jeg har fått infeksjon 🥺 jeg har hatt smerter og orker ikke gå gjennom det på nytt. Hva kan jeg gjøre frem til mandag? Det er ikke spesielt vondt men jeg er redd. Anonymkode: ad185...1af
Kanutte Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Har du fått time for fjerning av sting? Hvis ikke er stingene sydd med tråd som oppløses av seg selv etter en periode. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, Kanutte skrev: Har du fått time for fjerning av sting? Hvis ikke er stingene sydd med tråd som oppløses av seg selv etter en periode. Ja jeg måtte tilbake for å fjerne dem så de skal nok ikke løsne av seg selv. Anonymkode: ad185...1af
Kanutte Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 Da ringer du tannlegevakten der du bor og hører med dem. Men stinget har sittet i en uke så det er nok ikke så farlig om det løsner. Når det gjelder smerter og redsel for infeksjon kan du også spørre når du ringer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 Ikke noe stress, det har gått en hel uke. Møt opp til timen du har fått, så tar de vekk resten. Skyll med Corsodyl munnskyll hver kveld, og la det ellers være i fred. Ingenting å være redd for. Tegn på infeksjon som krever antibiotika er svært sterke smerter, hoven og evt feber. Anonymkode: 64692...b4e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå