Gå til innhold

Kong til hund

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere hundeeiere putter i kongen til hunden deres? Jeg har hittil brukt leverpostei og tørrfor som jeg har lagt vann, men han spiser det opp så fort, det tar 5 min. Jeg vil at den skal vare litt lengre. Har dere noe tips til meg? 

Anonymkode: f6fe7...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den i fryseren først så varer den lengre :)

• Liker 1
Skrevet

følger. syns min blir fort ferdig med kong uansett. men vi har en flaske-leke som  varer lenge

Skrevet

Legg den i fryseren så varer den lenger.

Jeg er lat, så jeg kjøper Vom & Hundemat kjøttboller. Det går nøyaktig tre slike kjøttboller i en rød kong medium. Så jeg henter tre stk fra fryseren, dytter dem nedi kongen og gir ham.

• Liker 1
Skrevet

ts her. Jeg legger kong fylt med leverpostei i fryseren, men det tar 5 min. så går det bort. 

Anonymkode: f6fe7...e48

Skrevet
1 time siden, Tabris skrev:

Legg den i fryseren så varer den lenger.

Jeg er lat, så jeg kjøper Vom & Hundemat kjøttboller. Det går nøyaktig tre slike kjøttboller i en rød kong medium. Så jeg henter tre stk fra fryseren, dytter dem nedi kongen og gir ham.

Lettvint og godt tips!

• Liker 1
Skrevet

Bruker vom og hundemat her også, og fryser. Gir jeg det uten å fryse tar det 2 min, fryst rundt 30.

Skrevet

Leverpostei. Hun sluker leverposteien på et par minutter, men ligger i lang tid (en time, minst) og slikker den heeeelt ren.

Hun har valpe-kong (vi har ikke giddet å kjøpe voksen-kong siden den er hel og fin), og til den er et porsjonsbeger med leverpostei perfekt mengde. Vi smører det litt rundt inni kongen også, sånn at hun får mer jobb når hun slikker den ren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...