Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fyttikatta du er dyktig altså!!!Hvor tar du energien fra??

Jeg gjør ingenting i forhold til deg,men er heeelt pudding....huff...!

Fikk sagt hei og klaga litt nå da :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: skytte. Du er da driftig du også. Tenk på all den bakingen du gjør, det har ikke jeg ærend til. Vi er flinke på hvert vårt felt. :klem:

Jeg fikk malt første malingsstrøk på listverket i går kveld, får se om siste blir tatt i kveld.

Hjemme fra jobb nå, hadde tidligvakt i dag også. Sambo er ombord og jobber, ble kanskje sent før han kom hjem. Derfor har jeg tinget søs til å se etter ungene mens jeg skal på pilatestrening kl 16.30. Deilig med trening, har meldt meg på et 10 ukers kurs.

Skal straks hente ungene i bhg, regner med at pondus sover enda så jeg drøyer litt. Var jo oppe kl 6 i morges, så da skal han bare få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jøss, her har det skjedd ting og tang ser jeg. Jeg har ikke vært inne på kg på halvannen uke, så dette kom som en overraskelse.

Jeg sitter å leser til eksamen, drar til Bodø neste tirsdag for å ta den.

Ellers går ting sin vante gang, sambo har jobbmnd nå, men de har ligget på slip her i byen i to uker nå. Så vi har hatt han hjemme hver ettermiddag og i helgen. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA!!!!

Nå kan du tro jeg også ble overrasket her!!Hmmm...vi blir el vant til dette også!Skulle bare ønske jg hadde flere timer i døgnet sånn at jeg rakk å henge med her nesten like mye som før for jeg savner kgfolkene..

Så kjekt å ha mannen hjemme mer enn forventet!

Må innom prøverdagboka di å sjekke status der,enker jeg henger meg på deg etter sommeren*glis* Og det var faktisk sambo sin idè!

Ønsker deg masse lykke til på xamen,det fikser du lett!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor lenge siden jeg har lest om livet i Pondusahuset. Ønsker deg masse lykke til på eksamen i morgen!!! :tommel: Dette går bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i dag gikk bra tror jeg. Fikk en oppgave som jeg likte.

Ble tidlig ferdig så jeg har travet litt rundt i Bodø og småshoppet litt. Rakk å møte venninne A med sin 3mnd baby, venninne L med sin 4årsgutt, venninne GA med sin yngste på 2år og så Leya da. :klem:

Skytte og Epona: Kjekt at dere titter innom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg all ledig tid nesten bare på å scrappe. Har laget mange sider bare siden tirsdags kveld.

Godt å endelig vite at en har kveldene fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har :sol: fra skyfri himmel i dag og hele 17 grader!!

Jeg var tidlig oppe og fikk ungene i bgh til frokost. Så har jeg hatt ute alt av sengetøy og matter, og vasket og ryddet hele huset.

Nå skal jeg sette meg ut i solen med en bok, og virkelig nyte resten av fridagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå henger alt av sengtøy og matter ute til lufting. Ungene er i bhg og jeg spiser frokost. Skal vaske huset tenkte jeg. Får ikke sol på verandaen før kl 11 ca, så like greit å bruke tiden til noe fornuftig.

Dessuten kommer sambo hjem kl 16. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kom hjem i går kveld, så nå er det bare velstand i huset!!

Blir nok ikke så alt for mange besøk her i tiden fremover, men hvem vil vel sitte inne nå som vi endelig har fått sommer her nord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nå gikk øya mine helt i kryss og jeg fant ikke boka di!Det var liiike før jeg storma inn på gravid for å se om du hadde havna der :ler:

Den sommeren var jammen meg kort i år...fryyyyser som bare det jeg...Håper virkelig den kommer tilbake!

Blir lite aktivitet her fra meg også fremover så dere får ha en riktig så fin sommer hele gjengen!!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært sol og varme her siste to ukene. Kaldt, sur nordavind og regn. Tydelig at sola venter på at du skal komme nordover Madden. Hvor skal dere da?

:juhu: :hoppe:

Jeg fikk brev om at spes.ped eksamen min var godkjent, og i dag fikk jeg tilbud om 40% mer jobb, i ungenes bhg.

Svigermor kom i dag, skal ta med seg ungene utover til øya i morgen, for jeg & sambo skal kjøre ned til sør-trondelag i bryllup i helgen. Gleder meg kjempemasse, fest og en hel helg bare sammen med kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det snart kan bli litt mer interessante ting å skrive om her. Dersom det nå løsner på jobbfronten, er det muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Noe sør for Bodø..har sommerhus der! Så flott at dere sparer opp litt finvær til vi kommer! Det setter vi pris på altså! :tommel:;):ler:

Grattis med både vel bestått eksamen og mere jobb!!! :juhu: :danser::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

*svett*

Gjett om vi har det varmt om dagene! Men deilig også da!

Ikke så mye nytt fra denne kanten. Driver å forbereder litt bursdagsselskap neste uke. Minste gullet vårt fyller plutselig 2 år. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et bittelite håp om at det kan bli prøvestart i aug. Må bare få snakket ordentlig med sambo først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...