Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Helluen skytte!

Sitter her å prøver å få lillemor til sengs, ikke lett for tiden...

Sambo stakk av på isfisketur denne helgen, så jeg blir alene. Skal prøve å få skrevte max på prosjektet mitt. Har bare det igjen, før jeg reiser til Bodø å tar eksamen 22.mai.

Skal være glad når den er over, og jeg har 4 timer med shopping før flyet går hjem!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann May Helen. Vi koste oss på hotell "svigers" og hadde det kjempefint. Litt storm, snø og regn ble det også. Og litt grinete unger med så mange innedager.

Dag 15 i dag, og el-dag dersom syklusen skal være 28 dager. Kjente litt el-stikk forleden dag og i går, så jeg tror det stemmer sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt å berette. Jobber med prosjekt for harde livet. Har bestilt flybillett til Bodø 22.mai og ordnet med barnevakt også.

Jeg rev forresten ned det gamle klesskapet og tok av det gamle klikkgulvet på gjesterommet i helgen, så nå er det klart til å lage til rom til lillemor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal jeg på jobb snart, og etter jobb skal jeg på pilateskurs. Skal gå 10 tirsdager fremover, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er i live, men har en super deadline på prosjekt denne uka, så jeg er litt småstresset. Blir nok bedre etterhvert, og da dukker jeg nok opp litt oftere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fatter ikke hvordan i all verden du rekker alt du gjør :overrasket:

Jeg har ikke halvparte så mye å gjøre og jeg rekker jo ingen ting,enda syns jeg at jeg er såå effektiv :ler: Jaja!

Lykke til med alt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det skytte. :klem:

Glemte jo å si at vi pusser opp nyrom til lillemor også. Nå mangler bare maling av listverk, legging av belegg og spikring av lister før vi kan flytte henne inn. Må kjøpe ny seng og ny hylle også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg hva det vil si å ha 2 veldig tette barn. Har vært barnevakt for våre 2 tantesnusk siden i går ettermiddag. Hun største blir 6 år i sommer, og leker kjempebra sammen med lillemor.

Hun minste ble 1år nå i april, og pondus er jo 1år og 9 mnd nå. Så i teorien kunne jeg vært mor til begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svett*

Vi var ute fra 16-18.45 i går og ryddet i hagen.

I dag har vi vært ute fra 11-16.30. Raket, skoget, fjernet mose etc.

I morgen går sambo på jobb, men båten skal ligge på mek.verksted her i byen 1-2 uker, så da blir han hjemme halve perioden.Luksus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 34, trodde mensen skulle komme i går da jeg fikk skikkelig vondt i magen. Men nei. Kommer den ikke innen torsdag vurderer jeg å bli bittelitt redd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1. Ikke noe :humpe: på en uke nå.....

Hodepine og magevondt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg grunnet alt listverket til nyrommet til lillemor. 2 strøk maling før sambo kan spikre det opp, og da er rommet ferdig!!

I formiddag var vi på båtmessa i byen, så på masse flotte båter og på Elias som hadde prøvetur for ungene. Nesten sol, masse folk og masse stands i byen. Artig at noe skjer her.

Jeg fikk forresten prosjektet mitt godkjent forrige uke, så nå er det kun eksamen 22.mai igjen, så er jeg ferdig med første halvårsenhet i spes.ped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...