pondusa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #1541 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg skulle på pers.møte kl 17, og hadde avtalt med storesøs at dem skulle passe ungene. Pondus var ikke så glad for at jeg gikk, men jeg reknet med at han skulle roe seg. Kl 18, midt i møtet, sender søs mld: Snuppen din er slapp og ligger på sofaen. Har spydd 2 ganger. Drar dit og finner en blek og trøtt gutt. Spyr nok en gang før vi kommer oss derifra, og kjennes dessuten varm ut. Ringer sjefen i bhg, som sitter i møtet enda, og sier at jeg bare må holde han hjemme i morgen. Blir så lei syke barn når jeg er alene hjemme. Nå blir jeg å bruke min 5. sykedag for sykt barn og vi er ikke ferdig med mars engang. Undersøkte på nav, og man har 10 sykedager for syke barn pr år. Dersom man har omsorgen for MER enn 2 barn, får man 15 dager. Lurer på om jeg må ta kontakt med nav og høre om man kan få overført sambo sine til meg. Han blir jo aldri å bruke sine, for når han er hjemme har han jo fri uansett. Sånn, dagens klag fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #1542 Del Skrevet 19. mars 2007 Det holdt på i sikkert 5 dager denne gangen. Nå er jeg bare oppblåst i magen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. mars 2007 #1543 Del Skrevet 19. mars 2007 Skulle jo tro at dere kunne fått det ordnet siden du i praksis er alene store deler av året. Forresten: Gratulerer så masse med overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 19. mars 2007 #1544 Del Skrevet 19. mars 2007 Blir så lei syke barn når jeg er alene hjemme. Nå blir jeg å bruke min 5. sykedag for sykt barn og vi er ikke ferdig med mars engang. Undersøkte på nav, og man har 10 sykedager for syke barn pr år. Dersom man har omsorgen for MER enn 2 barn, får man 15 dager. Lurer på om jeg må ta kontakt med nav og høre om man kan få overført sambo sine til meg. Han blir jo aldri å bruke sine, for når han er hjemme har han jo fri uansett. ← Kjenner meg så inderlig godt igjen i det du skriver!!! Ungene våre blir også stort sett syk når pappaen er på jobb i Nordsjøen, eller når han er på kurs i friperiodene. Jeg begynte i ny jobb 9. oktober, og har siden da hatt 8 dager hjemme med syke barn.. Jeg syns man skulle få så-så mange sykedager per unge!!! Har også tenkt tanken på å prøve å få overført mannens barne-sykedager overført til meg. Vi som er hjemme hele tiden har mer bruk for dem enn mannfolka God bedring til Pondus og en oppmuntrings til mammaen! (Også krysser jeg fingrene for at Lillemor ikke blir smittet!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 22. mars 2007 #1545 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hei på deg Takk for hilsen i boka mi, det var koselig! Jeg kommer ikke fra byen med glasshuset... Bor endel lengre sør enn det. Innbiller meg å ha lest at dere av og til har vært på bade-tur i en by et par timers kjøring fra din hjemby...(som jeg tror er byen vi er i når Bittelille er til barnelegen for matallergien-->har sykehuset der en veldig flink barnelege med russisk navn???) Tror nok at det er min hjemby dere besøker da Ha en fin kveld! Endret 22. mars 2007 av Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. mars 2007 #1546 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Tusen takk for masse koselige ord fra deg i dagboka mi! God bedring til lille venn, håper det ordner seg med sykedager- men har ikke han astma da? Da har du isåfall rett på dobbelt... Endret 26. mars 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #1547 Del Skrevet 24. mars 2007 Kommer sterkere tilbake når jeg får litt overskudd. Nå stiller jeg klokken og tar kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #1548 Del Skrevet 24. mars 2007 Etter siste blødning skal jeg være på dag 13 i dag. Kjennes ut som det stemmer med tanke på el-symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #1549 Del Skrevet 26. mars 2007 Hadde mobilen på vekking kl 5.45 fordi jeg hadde tidligvakt i bhg i dag. Sto opp sammen med pondus, kledde på oss og smurte matpakker. Litt over 6 vekket jeg lillemor. Hun var ikke helt i form, men jeg antok at det var klokkestillingen og tidlig vekking som gjorde det. Hun har sovet hele natten og hadde ikke fnugg av feber. Kjørte i bhg 6.40 med ungene og på jobb selv til kl 7. Hadde akkurat satt meg ned med en kopp kaffe på jobb, mens jeg ventet på at ungene skulle begynne å komme. DA ringer de fra bhg, lillemor hadde kastet opp... Jaja, styrer var akkurat kommet på jobb, så hun fikk bare ta over for meg. Så nå sitter lillemor og jeg her i hver vår stol, supertrøtte... Pondus lot jeg være i bhg, skal hente han etter sovetiden. Skal se hva jeg får gjort i dag, har allerede vasket badet. T.o.m tatt ned badekarfronten og vasket under. Fant mye rart der ja. Ha en fortreffelig dag da alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #1550 Del Skrevet 27. mars 2007 Nei huffhuff...ikke bra medsyk lita snuppe..får håpe det går fort over! Her i huset har vi en regel om at sambo skal vake dusjen etter hver gang han har vasket bilen for da vet jeg at vi alltid har ren dusj Problemet er bare at dusjen blir nedprioritert av han alltid...erkelig hvor mye greier som lurer seg under over alt... Tipper det blir godt å få mannen hjem igjen nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1551 Del Skrevet 27. mars 2007 Skytte. Ja da er lillemor sendt på før-påskeferie. Svigers har fri til over påske og ville så gjerne ha henne utover. Så de kom med båten i morges og tok henne med seg utover igjen i ettermiddag. Hun har gledet seg i mange dager og kunne ikke komme seg fort nok ombord i båten. Så nå skal jeg og pondus sulle noen dager før sambo kommer hjem, ble plutselig så stille i huset også. Sambo har sagt at han kommer søndag, men i dag ytret han en mulighet for at han kommer med hurtigruta på fredag. Weeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1552 Del Skrevet 27. mars 2007 Teller etter og kommer til dag 16, el-murr har nesten gitt seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1553 Del Skrevet 29. mars 2007 Sitter her med et glass rødvin og har skrevet på oppgave. Nå er det straks natta. I morgen kommer sambo hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1554 Del Skrevet 29. mars 2007 Dag 17 etter siste blødning, men i dag startet det på nytt. Denne gangen er det riktig i forhold til hvor jeg er på p-pille brettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1555 Del Skrevet 29. mars 2007 Liten oppsummering: Mens 18.-21. februar Mens 27.februar-2.mars Mens 12.-16. mars Mens 29.mars-.... Blæææææh. ← Utfra oversikten ser jeg nå at blødningen 27.feb-2.mars var forrige mens, med en mellomblødning den 12.-16.mars. Tolker jeg det slik, vil jeg være på dag 31 i dag. Dvs at forrige syklus ble på 30 dager. Spent på hvordan april mnd vil utarte seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 30. mars 2007 #1556 Del Skrevet 30. mars 2007 Synd med mens. Merkelige syklus du har. Har de alltid variert sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #1557 Del Skrevet 31. mars 2007 May Helen: Det varierer veldig, nå har jeg hatt nesten ett år uten kluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. april 2007 Forfatter #1558 Del Skrevet 6. april 2007 Bare et lite livstegn fra oss her på Hotell svigers. Koser oss alle sammen. Riktig god påske til alle som kikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. april 2007 #1559 Del Skrevet 10. april 2007 GOD påske. Har du gjort noe spennende i påsken? Var det vind og kaldt der du var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2007 #1560 Del Skrevet 12. april 2007 Hellooo!! Så bra at de er så snille og hjelpsomme altså! Godt for deg det! Håper dere har kosa dere max til tross for alt det lekre været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå