Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Da var vi hjemme fra legen, fått øyedråper til pondus. Skulle egentlig måtte hente dem på apoteket i byen, men han var å stjal fra legevaktkontoret da jeg satt der med 2 syke barn.

Ba om å få hastetime til favorittlegen vår og det fikk vi. Han har hatt pondus under hele utredningen for barneastma, og da han hørte hvor tett pondus var i dag og hostet, så tok han full sjekk av ører, hals og lyttet lenge på han. Var ikke noe ekstra, men er deilig å ha utelukket evt andre ting.

Nå sover begge to, og jeg koser meg litt med rester av tropisk aroma fra besøk i går. Rema 1000 har jo det meste av godsaker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungene er mye bedre i dag. Stort sett ikke feber. Men vi holder stand inne for det. Lillemor prøver å se Poccahontas film på Disney og pondus gjør alt han kan for å terge henne.

Skal putte han i seng straks, så blir det stille en time-halvannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for hilsen i boka mi.

Vi er like gamle og du er allerede på vei mot 3. unge. Jøss. Må si jeg missunner deg litt. Jeg ønsker meg 3-4 unger, men har ingen foreløpig.

Lykke til med prøving denne måned. Håper det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ikke kommet meg på jobb, vi gjør et nytt forsøk i morgen.

På fredag reiser jeg til svigermor med barna, blir full avslapping og så skulle hun bake bursdagskake til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9, ikke noe spennende å berette. Kjenner antydning til at el kommer om en uke ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom jeg meg endelig på jobb, gud det var deilig. Tror nok ungene synes det var godt å være i barnehagen igjen også.

Tar de med meg og reiser til svigermor i helgen. Avslapping og så har hun lovet å bake bursdagskake til meg. :sikle:

Nå skal jeg kose meg en liten stund med en bok. Belønning for at den oppgaven jeg har jobbet med en uke, nå er sendt til veileder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Skytte.

Kom hjem i 19tiden i kveld, begge ungene sovnet i bilen og ingen protesterte da jeg bar dem inn og rett i seng. Sov bare videre dem.

Nå fyrer jeg for fullt for å få det varmt i stuen, skal bare sløve forran tv og bok i kveld.

Feiringen blir i morgen med familien, siden sambo ikke er hjemme heller. Fikk penger fra svigermor for å kunne kjøpe meg noe pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten oppsummering:

Mens 18.-21. februar

Mens 27.februar-2.mars

Mens 12.-16. mars

Blæææææh.

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Grattis med overstått bursdag!!! :klem: Pengegaver er helt supert å få...da kan man kjøpe seg akkurat det man har lyst på!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig. Har bestemt at jeg skal finne meg et par lekre vårsko for pengene fra mamma og pappa.

Sambo har forøvrig gitt meg en Luxus-dag på hud & velvære. 4,5 time med stort sett alt hun har av behandlinger. Prikken over i-en er en avslutning med sjokolademassasje. :klappe:

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kjempesvimmel og med hodepine i morges. Tok meg en jerntablett for å se om det hjalp, og formen steg utover dagen.

Men jeg blør masse, skjønner ikke dette altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, nettopp noe for meg som elsker sjokolade.

Er vel en olje som er tilsatt noe, men hun på klinikken sier at den både lukter og ser helt ut som smeltet sjokolade.

Tenk da, rennende, varm sjokolademassasje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...