Gjest Mayamor Skrevet 25. oktober 2006 #1341 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så greit å skrive ned alle detaljer om hva som skjer når. Min dagbok er nok mere pjattpreget... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sukk. Er så sliten nå. Pondus har hatt høy feber siden søndag kveld. Vært 2 turer hos legen og var på nippen til å bli innlagt i kveld. Det slapp vi heldigvis, men lillemann har fått dobbelsidig ørebetennelse. Nå venter 10 dager med penicillin 3 ganger/daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1343 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja her er det nøye nedskrivning. Skulle egentlig være cd 20 i dag, men blør fortsatt. Så jeg har endret til cd 4 for dokumentasjonens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. oktober 2006 #1344 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du fortjener kun det aller aller beste.... Håper lillemann blir frisk fort og at du får hjelp nå når du kunne trenge det som mest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1345 Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk Skytte, er heldigvis ikke mangel på hjelp her. Mams & paps, og søster skulle gjøre hva jeg ville. Handle, passe lillemor etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1346 Del Skrevet 27. oktober 2006 Medisinen virker heldigvis godt, for feberen forsvant med en gang. Men han er sur og grinete, og nå nettopp så jeg at en hjørnetann er på tur til å bryte gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #1347 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 27. oktober 2006 #1348 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann Pondusa, koselig at du prøver å berolige en lett engstelig Wayah Tror jeg skal stjele ideen din med å notere når jeg tror hva skjer i syklusen i dagboka, selv om jeg gjør det samme i kalenderen på mobilen. Jeg trodde menstruasjonen skulle bli bedre etter en fikk barn jeg... I alle fall mindre smertefull, det sa mamma :klø: . Kanskje hun bare mente at det skulle gjøre mindre vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg liker ikke klokkestillingen!! Ble innvitert på middag hos mamma & pappa i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 29. oktober 2006 #1350 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dobbeltsidig ørebetennelse og tann på gang! Uflaks for lille Pondusen! Håper dere har det greit på en søndag. Middagsinvitasjoner er supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1351 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei Murf. Da sover ungene, litt utslåtte av klokkestilling. Pondus har vært litt grinete, så i morges at hjørnetanna var brutt gjennom i natt. Fikk deilig kjøttsuppe hos mamma & pappa, med sjokoladepudding og vaniljesaus til dessert. Til ettermiddagskaffen ble det rester av gulrotkake og is. Trenger jeg si at vi er stappmette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. oktober 2006 #1352 Del Skrevet 29. oktober 2006 Innom og titter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1353 Del Skrevet 30. oktober 2006 LinKri: Så koselig at du fant veien hit. Vært på jobb i dag, og ungene i bhg. Skulle på pers.møte kl 18, men måtte droppe siden jeg ikke hadde barnevakt. Styrer insisterer på pers.møte hver 14. dag fra 18-20, og vi er en bhg med 5 ansatte! Har prøvd å ta det opp, men er litt 4 mot 1 på den fronten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 31. oktober 2006 Pyntet litt på signaturen min.... Bare kjappest innom før jeg tusler til sengs, min siste natt alene på 4 uker nå!!!!!! Sambo kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1355 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og om 41 innlegg når jeg 4000! Kanskje før jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 31. oktober 2006 La oss heller si om 40 innlegg, litt bedre tall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. november 2006 #1357 Del Skrevet 1. november 2006 Viktig med partall vettu Og så herlig at han kmmer hjem nå endelig!!!!! Men hallooooo så mange møter da??Det kan umulig være noe å ta opp hver gang?! Håper alle er friske og raske nå! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har klagd på møter, fått litt gjennomslag. Sambo er kommet hjem, og vi koser oss. Og alle er friske. til alle som titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 2. november 2006 P-pillene lager litt krøll. Har småblødd fra og til siden 22.oktober. Nå må det jo være nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. november 2006 #1360 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå