Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sukk. Er så sliten nå. Pondus har hatt høy feber siden søndag kveld. Vært 2 turer hos legen og var på nippen til å bli innlagt i kveld. Det slapp vi heldigvis, men lillemann har fått dobbelsidig ørebetennelse. :(

Nå venter 10 dager med penicillin 3 ganger/daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja her er det nøye nedskrivning.

Skulle egentlig være cd 20 i dag, men blør fortsatt. Så jeg har endret til cd 4 for dokumentasjonens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem: Du fortjener kun det aller aller beste....

Håper lillemann blir frisk fort og at du får hjelp nå når du kunne trenge det som mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skytte, er heldigvis ikke mangel på hjelp her. Mams & paps, og søster skulle gjøre hva jeg ville. Handle, passe lillemor etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisinen virker heldigvis godt, for feberen forsvant med en gang. Men han er sur og grinete, og nå nettopp så jeg at en hjørnetann er på tur til å bryte gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Pondusa, koselig at du prøver å berolige en lett engstelig Wayah :klem:

Tror jeg skal stjele ideen din med å notere når jeg tror hva skjer i syklusen i dagboka, selv om jeg gjør det samme i kalenderen på mobilen.

Jeg trodde menstruasjonen skulle bli bedre etter en fikk barn jeg... I alle fall mindre smertefull, det sa mamma :klø: . Kanskje hun bare mente at det skulle gjøre mindre vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltsidig ørebetennelse og tann på gang! Uflaks for lille Pondusen! Håper dere har det greit på en søndag. Middagsinvitasjoner er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murf. :klem:

Da sover ungene, litt utslåtte av klokkestilling. Pondus har vært litt grinete, så i morges at hjørnetanna var brutt gjennom i natt.

Fikk deilig kjøttsuppe hos mamma & pappa, med sjokoladepudding og vaniljesaus til dessert. Til ettermiddagskaffen ble det rester av gulrotkake og is. Trenger jeg si at vi er stappmette? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Så koselig at du fant veien hit.

Vært på jobb i dag, og ungene i bhg. Skulle på pers.møte kl 18, men måtte droppe siden jeg ikke hadde barnevakt. Styrer insisterer på pers.møte hver 14. dag fra 18-20, og vi er en bhg med 5 ansatte! :sur:

Har prøvd å ta det opp, men er litt 4 mot 1 på den fronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pyntet litt på signaturen min....

Bare kjappest innom før jeg tusler til sengs, min siste natt alene på 4 uker nå!!!!!! Sambo kommer i morgen. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig med partall vettu :ler:

Og så herlig at han kmmer hjem nå endelig!!!!! :sjarmor:

Men hallooooo så mange møter da??Det kan umulig være noe å ta opp hver gang?!

Håper alle er friske og raske nå!

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klagd på møter, fått litt gjennomslag. Sambo er kommet hjem, og vi koser oss. Og alle er friske.

:klem: til alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...