pondusa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1041 Del Skrevet 4. juni 2006 Nokså tett i morges også pondus. Fikk omsider hostet såpass at han brakk seg, og fikk da opp mye guffent slim. Nå er det snørret som renner i strie strømmer. Heldigvis er været bra i dag, så det blir nok tur ut i dag. Er evig nok å holde lillemor inne en hel dag ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1042 Del Skrevet 4. juni 2006 Ser ut til jeg kan få feiret litt i dag da, mulig jeg når 50 sider snart, pluss 1000 innlegg i boka mi! Har forresten startet feiringen inne i boka til skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1043 Del Skrevet 4. juni 2006 Kanskje jeg skulle sende en sms til venninne K og høre om de vil være med ut å gå tur? Hun har en datter på 2 år. Må tenke litt på henne, var hun som ble enke i jula. Og denne uka ville han hatt bursdag, samt at de ville hatt bryllupsdag samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #1044 Del Skrevet 4. juni 2006 Snørr som renner er nok slitsomt, men et godt tegn når man har vært tett! Godt at medisinen hjelper! Vondt å lese om venninnen din, hun har sikekrt tøffe dager nå om dagen.. Flott at du er der for henne Ha en fin søndag, Pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1045 Del Skrevet 4. juni 2006 Heihei! Huff..lille pjokken som må plages så fælt..Men greit at det kommer ut nå i allefall sånn at han kan bli bedre! Den klipperen jeg kjøpte kosta selvsagt 79,- så du har nok gjort et større varp enn meg! Er vel umulig ikke så mange varianter av dem?! Huff...får så vondt i magen av å lese om venninnen din...Blir helt dårlig på tanken av å måtte oppleve noe sånt Håper dere fikk en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1046 Del Skrevet 4. juni 2006 Og siden jeg var nå så nært så nært............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1047 Del Skrevet 4. juni 2006 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rock og rull!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1048 Del Skrevet 4. juni 2006 Laber feststemning her i huset gitt. Måtte innom legevakten en tur i ettermiddag jeg. Pondus tettna til og fikk feber, så jeg tok han med nedover. Tok en infeksjonsprøve som heldigvis var fin. Fikk ny dose kortisontabl(betapred) og beskjed om å fortsette med bricanyl/pulmicort hver morgen/kveld. Hun ba meg også sette opp en time til barnelegen som har sett på pondus, når denne runden var over. Mest for at vi kunne lage en plan over hva vi skal gjøre fremover. Skal vi ta anfallsmedisin når han blir tett? Eller skal han begynne mer fast på forebyggende, og ha anfallsmedisin i tillegg?? Slitsomt med syke barn, synes pjokken vår har vært nok plaget nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1049 Del Skrevet 5. juni 2006 Skulle legge meg tidlig i går tenkte jeg, så jeg gikk litt over 22 på badet. Skulle akkurat til å ta i døra inn til soverommet vårt da det vrælte fra lillemor sitt. Der hadde hun spydd ut senga si. Fikk fjernet laken og geiledet henne i pappan sin seng. Pondus våknet selvsagt av alt oppstyret, og jeg måtte bruke litt tid på å få han inn i drømmeland igjen. Han var ikke tett i natt, men har til gjengjeld skreket stort sett hele natta. Typisk at det skal dukke opp tenner midt i all galskapen, minst 2 som er på tur nå ser jeg. Så kan trygt si vi var trette i morges, pondus har sovet 30 min ute i vogna. Naboungene klarte å rope og skråle slik at han våknet.... Jaja, lillemor er heldigvis frisk da, ble ikke noe mer. Har vært nesten hele dagen borte til naboen å lekt i sandkassa. Ser henne fra vinduet, dessuten er de ute å jobber i hagen. Sove kan jeg vel gjøre når jeg blir gammel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1050 Del Skrevet 6. juni 2006 06.06.06 i dag..... Mest for å holde boka oppe, kommer tilbake om litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1051 Del Skrevet 6. juni 2006 Se så, der fikk jeg endelig kommet meg i gang. Pondus sover i vogna, og jeg har endelig fått støvsugd kjøkken og stue. Satt på et par maskiner klær, og hengt opp noe. Midt oppi alt "vi-tror-det-er-astma-styret" til pondus, presterer han nå å få minst 2 tenner. Så natt til i går bare skrek han. I går kveld begynte vi legging kl 19.15. Lillemor sov før kl var 19.30 og det gjorde omsider pondus også. Så kommer nabogutten og en kompis å ringer på døra kl 20, de vil låne dissestativet. Jeg er litt morsk og sier nei, idet jeg hører at pondus har våknet av herjingen deres rett utenfor vinduet... 5 nytteløse legginger og mye snørr og tårer senere, sovner han i armkroken min kl 23.30...... Derfor var vi kjempeglade da lillemor kom hoppende inn kl 7 og i mangel på oppmerksomhet kløp pondus så han våknet.... Måtte jo bare stå opp og satse på en god lur i vogna i dag da. Vi fikk lillemor i bhg rundt 8, og skal ikke hente henne før rundt kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1052 Del Skrevet 6. juni 2006 Intet nytt å fortelle, termometret har tatt kveld. Kanskje like greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 6. juni 2006 #1053 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei på deg! Ser ut som vi hadde ganske så lik kveld igår... Med barnegråt mange timer til endes... Jeg er også mye alene hjemme sammen med barna. Det går vanligvis helt supert, men på sånne kvelder som igår er det litt kjipt. Vi har faktisk samme aldersforskjell på barna våre, vi, Pondusa. Bare det at mine er født et år før dine.. Jeg har Lille som er født 3. februar 02 og Bittelille som er født 9. juli 04. Din lille Pondus har faktisk bursdag samme dag som meg Stakkars Pondus da, som sliter med både astma og tannfrembrudd. Også flere tenner på en gang... Det er så typisk at slike ting skal skje når pappaen er borte. Mine to blir stort sett alltid syk de ukene pappaen er på jobb. Det er mer en regel enn et unntak her i huset. Ha en fin dag, Pondusa! Klem fra Smurfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2006 #1054 Del Skrevet 6. juni 2006 Så utrolig kjipt Pondusa! Håper Pondus kvikner til snart altså! Ikke moro å være alene når det dukker opp så mye på en gang! Sender over en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1055 Del Skrevet 6. juni 2006 Laster opp et tonn bilder fra elkjøp nå. Kun 10 øre bildet!!!! Vi har vært på grilltur med min bhg i dag. Kjempetrivelig, både pondus og lillemor koste seg. Hadde han i meisen, og det var stas. I morgen er det bhg-dag for lillemor, og fra 9.30 -11.00 er det åpen sangstund på pondus sin avd. Tipper vi tar oss en liten tur, han har jo ikke dag før tors/fre. Kjekt å få være der litt mer nå i starten tenker jeg. Smurfa & Madden, kjekt å se dere her inne! Back til elkjøp....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1056 Del Skrevet 6. juni 2006 Da har jeg bestillt 119 bilder! Kosta meg 11.90 i fremkalling, og 40,- i porto..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. juni 2006 #1057 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det et tilbud eller har de så lav pris til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. juni 2006 #1058 Del Skrevet 6. juni 2006 til iss som ramla ned trappa i dag, og slo baken. ← Nå begynte jeg å le så jeg griner her jeg ligger på siden for å avlaste stumpen.... *tørke en latter-tåre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1059 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det et tilbud eller har de så lav pris til vanlig? ← Tilbud tror jeg, men jeg plages med betalingen. Like før alt går i vasken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1060 Del Skrevet 6. juni 2006 Der ordna det seg gitt. Nå kan jeg bare vente på bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå