Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

jeg er litt treg med å svare jeg da..men jeg har altså ikke sped. ped- eller andre ekstra ting i forbindelse med utdanningen. Var mer enn nok lei av teori etter de tre årene jeg, og bare lengtet etter å komme ut i praksis igjen..og etter det har det jo blitt litt tungt å skulle begynne på noe igjen. er for lat til det jeg..rett og slett!

- men har flere venner og bekjente som har tatt dette, og behovet ser man jo stortsett i alle barnehager..et eksempel er meg selv... ped leder på naboavd spurte om jeg kunne observere et barn om det er noe unomalt og på tide å få inn ekstra ressurser..men jeg følte meg ikke kompetent nok til det faktisk, synes det var veldig vanskelig¨å skulle stille en sånn "diagnose" Men det viste seg at det syntes hun som har spes ped hos oss også. Men det er klart du har en fordel ved å ha det, også får du vel litt høyrere lønn og andre arb. oppgaver. Min venninne går rundt på avdelingene og er der for de som trenger det...det er ikke noe for meg, jeg vil ha tilhørighet til min avdeling og mine barn...

- er sær skjønne du!

Men lykke lykke til !!

Synes du er så flink som takler gress- enke tilværelsen så bra som du gjør, det står det stor respekt av! :klappe: To barn og jammen skal du ikke videreutdanne deg også!! WoW!

Ha en fin kveld!!

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det Kipa. :klem:

Vet jo at behovet er tilstedet, og jeg har selv opplevd i min bhg at unger ikke har fått hjelp pga mangel på personalet med denne kompetansen.

Gleder meg til å ta fatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Nå har jeg akkurat skrevet ned pensumlista til spes.ped, og siden jeg allerede har lånt 2 av bøkene til ei venninne, skal jeg myse litt i dem.

I morgen:

-levere lillemor i bhg

-dra på jobb og fakse papirer

-vaske et par maskiner klær

-rydde i kommoden til lillemor, legge vekk klær som er blitt for små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvart ove syv var det morgen, men snakk om blide barn! De hadde fått sovet rundt 12 timer begge to og var virkelig i storslag. Da er det deilig å stå opp.

Kjørte lillemor i bhg rundt 8, hun ville spise frokost sammen med ungene der. Dro nedom jobb og fikk fakset vitnemål til NKS, spent på om det går lenge før jeg hører fra dem.

Nå har pondus spist nesten en skive til frokost og leker på gulvet. Får leke en halvtimes tid til, så tipper jeg han er klar for dagens første dupp.

Forresten bare 23 dager til storesøs har termin, spennende. Hun gikk jo 11 dager over med første, så har vel ikke så store trua på at hun blir mor før mai... Men det kan jo godt skje før, hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der sov pondus sin søteste søvn. Håper han sover minst 45 min, gjerne mer!

:klem: MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Epona

At du er avhengig er vel ikke noe nytt? :ler: Veldig glad for at du er det da, det er alltid så kos å lese innlegg du har skrevet! :klem:

Slit 'an med ny avatar forresten, du er blitt skikkelig Pondusa nå! :sjarmor:

Ønsker deg en riktig fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip, missbumblebee, Epona: :klem: :klem: :klem:

Pondus sov 40 min han. Våknet full av snørr, har en tann som er ved bristepunktet, så var nok den som vekket han ja.

Venter i grunn bare på tilbakemelding fra NKS jeg... Noen som sa utålmodig??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Turid Laila :ler:

Merket at mannen var drett igjen ja! Tre sider siden ist jeg var her plutselig!

Ååå!! Kjenner det kribler når du skriver om å være litt student igjen!!! Går og grubler litt på det der jeg også...Og angrer meg litt nå for at jeg ikke fant noe å ta nå til våren.Bare for å gjøre det liksom...!! Meeen,vi er jo unge og har fremtiden foran oss :ler: Hørt den før?!

Deilig med lange lyse dager! Vi skal nå ut og kjøre vårens første kveldstur!

Det er sånt vi pleier å gjøre for da kan vi snike rundt og se hvordan andre bor,hvilke hus,vinduer,verandaer osv de har :ler: Sånn blir det når man pusser opp!!

Dessuten er vi godtesyke.................. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...