Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, morsomt å få "morn morn" kl 23 om kvelden....

Håper du har det bra "downunder" Sohoy. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi på skogstur. Avd til lillemor har innvitert til foreldrekaffe i skogen mellom 11 og 13. En nydelig plass som de bruker masse når de har turdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Åh,det hørtes jo kjempekoselig ut! Er vel ikke så kaldt hos dere som her?

Er -11 nå..men sola skinner jo så da blir det bedre etterhvert!

Gleder meg til å se scrappingen din!!!

Så har jeg forresten sendt deg mail med bilder hvis du ville legge dem ut når du får tid!

Kos dere masse idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Så koselig med ute dag da. Deilig å sitte i solen selv om det er kaldt og nyte en god kopp med kakao og kanskje grillpølser. Grillpølser er kun bra om de grilles over et bål ute i skogen... Synes jeg da :sjenert:

Ha en fin. flott dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper du har hatt det fint på tur! Gleder meg litt til å ut i permisjon igjen til høsten slik at jeg kan være med på noe av det koselige veslejenta gjør i barnehagen (bl.a. musikkbarnehage annenhver uke).

Du, jeg lurte litt på det her med scrapping. Jeg har aldri vært noe spesielt flink til å sette bilder i album, men nå som vi snart har 2 barn så må jeg jo bare skjerpe meg. Har så smått begynt på et babyalbum til vesla, men nå er hun jo ikke akkurat baby lenger og albumet er bare halvfullt... Så hvis jeg skal begynne litt med scrapping, hva anbefaler du meg å begynne med? Var inne på scrapit.no, men det er jo så vanskelig å vite hva man skal kjøpe når man aldri har gjort det før! Kunne tenkt meg å lage noen montasjer med bilder fra hytta, fra når hun bader i badekar og kanskje noen nærbilder av henne. Er det noen "standardmaterialer" som er greie å starte med?

Vet ikke helt om du skjønner hva jeg mener, men håper du har noen tips! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Gullet26, Skytte, Missbumblebee, TeddyToria, Tulipan, Eliza.

Da er vi hjemme fra koselig skogstur. Vi gikk natursti sammen med lillemor, har drukket kaffe og fått lapskaus laget over bålet. Strålende sol, vindstille og et par minusgrader gjorde det til en fantastisk tur. Pondus ville ha pupp da vi kom frem, og tok seg likegodt en liten time "puppedupp".

Nå er sambo dratt til tannlegen igjen. Han ble ikke ferdig i går, skulle visst skifte en fylling i dag. Tok 2 fyllinger i går. Og ja Skytte, han overlevde såvidt. Mannfolk og smerte.....

Nå sitter pondus inne på rommet til lillemor å leker litt. Skravler og koser seg. Jeg må ha sittet litt kjært på turen, for nå har det låst seg i høyre lysk. Såvidt jeg klarer trå ned på foten, føler meg helt hemmet. Slikt vondt har jeg jo bare hatt som stortjukk, skal jo ikke få det nå....

Nå skal jeg hive meg igang med å knipse i scrappealbumene mine. Tenkte å lage et lite album her inne, så dere får se litt. Må jo skryte litt, synes jo jeg begynner å få litt teket på det nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der sov pondus. Sambo var på tur hjem fra tannlegen, og skulle hente lillemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint scrappealbum du har laget! Det er jo bare en dødskul måte å vise fram de beste bildene sine på! Tror jeg må prøve meg på noe sånn jeg også... Er dette løse sider som du setter inn i et album, på en måte? Sorry teite spørsmål, jeg er jo helt grønn på området... Skal ta meg en tur på Panduro til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip
Da er vi hjemme fra koselig skogstur. Vi gikk natursti sammen med lillemor, har drukket kaffe og fått lapskaus laget over bålet. Strålende sol, vindstille og et par minusgrader gjorde det til en fantastisk tur. Pondus ville ha pupp da vi kom frem, og tok seg likegodt en liten time "puppedupp".

Det hørtes ut som en kjempefin tur! :) Og puppedupp var et fantastisk ord! :grine2:

Nå skal jeg inn og sjekke scrappinga di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood morgen!!!

Å herreguuud så herlig lekre scrappesider!!! Nå er jeg bare helt åååå!!! Jeg vil også!!!Hem-hem-hem......!!!Er det dyrt for alt man trenger?! Nå må jeg ha litt info her :ler: Er jo skikkelig råfint med sånt da! Skulle du gi en til svigermor i bursdagsgave? Hun kommer til å dåne!!

Turen igår hørtes jo bare helt super ut den da! Og gjett hvem som fikk lyst på lapskaus....! Jeg kan bare ikke lese om mat altså!

Åh,jeg har jo sladder!!!!! Snakket med ei igår som kunne fortelle at Jo Joh (veldig høy og lys venninne av G) har termin i disse dager!! Jeg visste ikke at hun var gravid engang!! Eller så har jeg glemt det...!! Vet du hvem jeg mener?

Ønsker dere også ei kjempefin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud mårning.

Tidlig oppe skytte? :ler:

Visste ikke at J.J var gravid jeg.... Og fra det ene til det andre, er det din venninne G som gifta seg med T.N som også gikk idr.fag?? Eller hvem var det som gifta seg med han? Henger nydelige bilder av dem i utstillingen til Ebbesen.

I dag skal vi skylle oss. Skal kjøre til MiR kl 11 for å bade. helt utrolig at vi må kjøre 2 timer til nest nærmeste by for at ungene skal få bada i basseng. Kan ikke si jeg støtter kommunen vår noe særlig. Nå har de brukt år og flerfoldig hundre tusen på å TENKE på basseng her i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...