Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stor :klem: til alle som titter innom.

Her er det stille igjen. Hadde et par timer med litt småaction i går kveld, etter at jeg hadde vært å fått modningsakupunktur. Men det roet seg helt ned igjen.

Nå rydder sambo og jeg i kjeller, garasje og litt rundt omkring. Har lånt oss en henger og skal kjøre med et fullt lass søppel når gjennvinningsstasjonen åpner kl 11. Deilig å bli kvitt noe skrot som har hopet seg opp.

Ungene er i bhg, og etter middag skal vi i bursdag til minste niese som ble 2 år før helgen. Men storesøs var på klassetur med hvite busser, så hun har ordnet med feiring i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært i bursdag til minste niesa mi. Var ikke hjemme før ca halv åtte. Og da var det om å gjøre å få to overtrette barn fortest mulig i seng. Kvart over åtte sov begge. :ler:

Mamma, pappa og storesøster er nå søte. De spurte om det var greit og ikke minst "lov" å reise bort i helgen. Mamma og pappa skulle til feriehuset sitt i øyene og storesøs med familie skulle til hans foreldre.

De ble så bekymret for at det da ikke var noen hjemme som kunne steppe inn som barnevakt dersom noe skulle skje en natt.

Vi sa de måtte være snille å reise, skulle ikke sitte på pinne hjemme for vår skyld. Dermed blir det helt sikkert fødsel i helgen, tror dere ikke det? :ler:

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. :klem:

Intet nytt under solen i dag. Ungene er i bhg, sambo er å skravler med mannskapet ombord i båten og jeg sitter med en kopp te og kg.

Dagens første maskin med klær er satt på, og gårdagens er ferdig brettet borti sofaen.

Ingen store planer for dagen, mulig det blir en liten bytur og lunsj sammen med sambo. Sånn sett er det deilig at han er sykemeldt. At vi kan rusle litt alene i byen og sette oss på kafe. Får nyte de siste dagene vi har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fordel med ikke å føde på en fredag, er at man får vasket hus. Fikk tatt stue, kjøkken, gangen oppe, pondus sitt rom og vårt soverom i dag. Alt av matter og sengklær henger dessuten til lufting.

Nå gjenstår bare badet, trappen ned, gangen nede og rommet til lillemor. Tror det blir tatt i morgen.

Nå har vi nettopp spist "fredagspizza", og ungene er sendt ut i hagen for å leke. Tror jeg skal bære ut den ene stolen til hagemøblene og sette meg på verandaen litt. Sol og dryp stille i kroken der, så det frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager altså!! Kan jo i teorien skje når som helst!! Håper du koser deg i helgen og oppdaterer oss om det skjer noe føding :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering skal dere få. Og når jeg ikke kan skrive hjemme, videresendes det til Monja som fortsetter sladringen.

Har kost meg lenge ute på verandaen mens ungene lekte i hagen, og sambo skravlet litt med naboen og skiftet om til sommerdekk.

Nå er det barne-tv, så blir det kveldsmat og legging etterhvert. Må legge på nye sengklær til alle mann, dyner og puter har hengt ute i sola hele dagen. Og så må jeg bake brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere fruer som snart skal føde blir så veldig aktive med rydding, vasking og husstell rett før den lille kommer. Så jeg tror du er klar til å føde denne helgen jeg :fnise:

Da Murmel hadde alt på stell i heimen, kom den lille like etter :jepp:

Gooood helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi liker jo ikke å dra på sykehuset og vite at huset er skittent og det ikke er mat der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...