Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Dobbelt :hoppe: for deg imli. Sikker på at det skjer når som helst nå.

Dere som vet,når kan man forvente virkning av disse bringebærbladkapslene?? Kjente et lite stikk av utålmodighet her i sted, men har jaget det på dør igjen.

Utålmodig? Hva er det? Gjør mitt beste på å overse denne uvelkomne gjesten når h*n skulle finne på å dukke opp...

Ha en super dag, her skal det strikkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knøttet: Fra uke 36 kan man begynne med disse kapslene.

Imli: Hærlig drøm!! :skratte:

Murmel: God strikking til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet: Fra uke 36 kan man begynne med disse kapslene.

Aha, noen uker til enda for min del altså :) Du må holde oss oppdatert på virkningen av de kapslene ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag har jeg forresten vært på Nøstebarn og kjøpt 1 nøste tretråds lanolingarn til nattbukse, 2x totråds merino samt Nøstebarnstrikkeboka. Nå skal det strikkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

I dag har jeg forresten vært på Nøstebarn og kjøpt 1 nøste tretråds lanolingarn til nattbukse, 2x totråds merino samt Nøstebarnstrikkeboka. Nå skal det strikkes!

Så heldig du er som har butikken du kan gå til. *misunnelig*

Jeg er snart ferdig med ullbuksen, da må jeg strikke noen bleiebukser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Nå hadde jeg skrevet et langt innlegg og så tuller maskina med meg akkurat når jeg poster. :sinna:

Orker ikke skrive alt opp att igjen. Når skal jeg lære meg å kopiere før jeg poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg merker noen forskjell med disse kapslene, kanskje ikke meningen man skal kjenne noe heller.

Men jeg har tidvis kraftige kynnere, hadde 5-6 harde i løpet av en halvtime i godstolen i går kveld. Så livmoren jobber iallefall med å forberede seg.

Ellers koser jeg meg bare med magen.

Nå skal jeg sette meg ned i godstolen og finne frem strikkingen og litt brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor kom 1 dag før termin (5t 13min fødsel)

Pondus kom 5 dager før termin (3t 40min fødsel)

Så jeg har egentlig store forventninger til både før termin og kjapp fødsel denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bør begynne å ordne litt diverse til lillebror.

Bilstol er under bestilling, butikken venter inn base neste uke og da får vi også bilstolen vi skal leie.

Vogn har vi egentlig, simo kombi 2004, men jeg har avertert etter dreamybag til quinnyvogna vår.

Sprinkelsenga står på kvisten, må bare tas ned og skrus sammen. Sengetøy ligger i skapet og babydyna ligger nedpakket i kjelleren.

Klærne står i plastkasser på kvisten, må bare tas ned, skylles og legges på plass på badet.

Bagen min er pakket i hodet mitt, bør kanskje gjøre det på ordentlig også.

18 stk brettebleier må kjøpes inn, samt noen nye vaskekluter.

Badebalje må kjøpes inn.

Avslappet jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg mangler vognbag og har ikke sengekant til sprinkelen (mini sover jo ennå i sin) eller pakket bagen min og hennes. Storebrors er pakket utenom ytterklær :). Stresser ikke jeg heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppe med ungene, de oppdaget plutselig at det var reprise av Jubalong på tv. Sitter som klistret foran skjermen.

Blir nok en bytur i dag, må finne 50-års gave til mamma. Hun hadde bursdag sist lørdag, men hun og pappa har vært på kjærlighetstur til Roma. Derfor skal det være feiring i dag. Blir sikkert kjempekoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg omorganisert i kommoden på badet, slik at lillebror også har fått sin egen skuff. Har lagt nedi endel bodyer, nattdrakter, bukser, jakker, sokker, luer, tøfler og strømpebukse.

Vi ble jo tante og onkel til en god plugg i januar. Han veide 5790g og var 56 cm, så alle klærne i str 50 var jo for små. De i str 56 brukte han bare ca en uke. Så her om dagen fikk vi pakke fra dem i Sverige hvor de hadde pakket ned disse småklærne. Siden jeg bare føder små og tynne barn, regner vi med å bruke klærne en god del lengre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og ryddet i hagen i nærmere 3 timer i dag. Deilig å være ute i vårsolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårsola ja, her snør det...

Har du alt på plass nå da? ;)

Nesj. Vi venter på bilstolen, senga står fortsatt demontert på kvisten og resten av klærne må også tas ned og klargjøres.

Må kanskje pakke bagen til meg og lillebror også, men det blir jeg sikkert å gjøre når jeg merker murringer kjenner jeg meg rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...